Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Min bonus datter flyver rundt med fluesmækkeren om sommeren. God motion og tidsfordriv

Heheheh Ja det er god motion at rende rundt efter de små irriterende bæster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Laulund87

Rose94 skriver:

Ad!  Du giver mig gåsehud  Jeg har også bare fluer, de spiser mig hele tiden... jeg går med sår over hele kroppen om sommeren, da det klør helt vildt...

Sorry Men det er også bare ulækkert haha.

Hader også fluer! Og så er min datter bange for dem, så sommeren er altid lang suk.

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

Laulund87 skriver:

Sorry Men det er også bare ulækkert haha.

Hader også fluer! Og så er min datter bange for dem, så sommeren er altid lang suk.

Ja Hehe  

Anmeld

28. januar 2013

Sabsy

isabellasmor skriver:

Jeg tør ikke .. Jeg kan simpelthen ikke nærme mig den .. Min krop stritter imod. Jeg er SÅ bange for dem at det nærmest er syGt ... tør ikke engang støvsuge den op selvom jeg står det stykke væk fra den som støvsugeren er lang  Det er faktisk lidt sindssygt nu jeg tænker over det .. 

Når men i hvert fald, min kæreste, eller hvem der er der,  slår dem ihjel, enten med papir, en sko, støvsugeren.. Ja hvad der lige er i nærheden  

Jeg kan næsten ikke trække vejret, begynder at ryste og siger sådan en underlig lyd alá "Hhhaaaauuuuøøøhh..." fuldstændig vanvittigt - tror endda ÉN gang at jeg har præsteret at græde.. Haha hvor er dog utroligt..

Anmeld

28. januar 2013

HeidiØ

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

NEJ! Jeg løber skrigende bort, uanset str.

Anmeld

28. januar 2013

Clisolka

Nix, jeg lader kæresten tage dem - eller lader misserne vente på den, de vil så gerne lege med sådan en lille bitte edderkop 

Anmeld

28. januar 2013

Louise H.

Jeg hopper og springer så snart jeg ser en edderkop, er virkelig angst for dem.

Jeg lader min kæreste tage sig af at få den væk og så er jeg sådan set ligeglad med hvad han gør med den - jeg skal bare ikke være i nærheden af sådan en

Er normalt også dyreven. Men edderkopper vækker virkelig en form for angst i mig

Anmeld

28. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

vis de er små klasker jeg dem med fluesmækkern men vis de er store får kæresten æren. for så kan jeg ikke få mig selv til at nærme mig dem !

Anmeld

28. januar 2013

Kongmulle

o1Mutte skriver:

Hehe.. Det er jeg stoppet med.. Har fået af vide at de bare kravler ud igen når den bliver slukket Så her må manden træde til, selvom han heller ikke syntes de er specielt lækre

Det er ikke rigtigt

deres krop bliver knust pga det store tryk i støvsugeren i forhold til deres lille størrelse. 

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

Kongmulle skriver:

Det er ikke rigtigt

deres krop bliver knust pga det store tryk i støvsugeren i forhold til deres lille størrelse. 

Kommer an på hvad str. de bruger i gummistøvler og hvor skarpe tænder de har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.