jennah skriver:
Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed
. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?
Jeg har egentlig et indtryk af, at edderkoppen og jeg får øje på hinanden, siger (eller tænker, for edderkopper kan vist ikke tale?) "UUUAAAAAHHH!!" samtidig med et hop på ½ meter op i luften, og så flygter vi i hver sin retning

Hvis kæresten er hjemme får han lov at smaske dem og bære dem ud i toilettet. En enkelt gang skulle jeg tage en, hvor han var hjemme, så jeg mobiliserede støvsugeren.. Jeg har så ikke gjort det siden, hvor han var hjemme, for han griner sådan, når jeg panisk smider røret fra mig lige når jeg mener, at edderkoppen må være ud for min hånd indeni det

Generelt kan det siges, at jeg er SINDSYGT bange for alle væsner, der har mere end fire ben (og også nogen af dem med to ben - men mest dem med vinger). Af dem med fire ben er det vist kun rotter, jeg ikke har det så godt med - og så dem der vil rive eller bide mig, men der er det jo gensidigt. Så når der kom frøer og firben ind i vores gamle lejlighed, så var det mig, der måtte være galant og redde kæresten, for dem er han bange for

Alle væsner med fire ben eller færre (også dem med vinger) bliver dog pænt og forsigtigt fulgt udenfor igen, hvis vi mener, det er ubudne gæster.
Anmeld