Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg aer dem.

Og ser til at de er klædt varmt nok på.

Det tror jeg ikke på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Ciss

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg aer dem.

Og ser til at de er klædt varmt nok på.

Det er da godt, der er nogen, som er søde ved dem...

Anmeld

29. januar 2013

Stivdie

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Jeg har egentlig et indtryk af, at edderkoppen og jeg får øje på hinanden, siger (eller tænker, for edderkopper kan vist ikke tale?) "UUUAAAAAHHH!!" samtidig med et hop på ½ meter op i luften, og så flygter vi i hver sin retning
Hvis kæresten er hjemme får han lov at smaske dem og bære dem ud i toilettet. En enkelt gang skulle jeg tage en, hvor han var hjemme, så jeg mobiliserede støvsugeren.. Jeg har så ikke gjort det siden, hvor han var hjemme, for han griner sådan, når jeg panisk smider røret fra mig lige når jeg mener, at edderkoppen må være ud for min hånd indeni det

Generelt kan det siges, at jeg er SINDSYGT bange for alle væsner, der har mere end fire ben (og også nogen af dem med to ben - men mest dem med vinger). Af dem med fire ben er det vist kun rotter, jeg ikke har det så godt med - og så dem der vil rive eller bide mig, men der er det jo gensidigt. Så når der kom frøer og firben ind i vores gamle lejlighed, så var det mig, der måtte være galant og redde kæresten, for dem er han bange for
Alle væsner med fire ben eller færre (også dem med vinger) bliver dog pænt og forsigtigt fulgt udenfor igen, hvis vi mener, det er ubudne gæster.

Anmeld

29. januar 2013

Muhmi

Ciss skriver:

Bier, som kommer ind på vinduet, bliver hjulpet ud igen med et glas og et stykke papir.

Humlebier ligeså.

Hvepse, som kommer ind, bliver kvast.

Fluer bliver viftet væk - men hvis der er en irriterende en plejer min mand at jagte på den med fluesmækkeren.

Edderkopper som vover at vise sig bliver kvast på første og bedste og hurtigste måde. Jeg er totalt angst for de kryb og klarer slet ikke at slappe af, før jeg ved, at bæstet 100% sikkert er aflivet og fjernet.

Jeg er egentlig dyreven, men edderkopper hører på en måde ikke rigtig med i den kategori.....

Har det på samme måde! Bier er ok også brumbasser, men hvepse, de skal bare dø... Jeg er blevet stukket lidt for mange gange, helt umotiveret, til at jeg kan lade dem leve hvis jeg ser dem... Vi prøver at vifte dem væk/ud, men hvis de ikke vil makke ret, ja så er alternativet altså døden.....

Edderkopper må gerne leve, men det kommer helt an på hvordan de ser ud, hvor højt de hvæser og hvor store gummistøvler de har på...

Fluer bliver som regl bare viftet væk, indtil de er tilpas irriterende, så må de altså også lade livet...

Anmeld

29. januar 2013

Ciss

Muhmi skriver:

Har det på samme måde! Bier er ok også brumbasser, men hvepse, de skal bare dø... Jeg er blevet stukket lidt for mange gange, helt umotiveret, til at jeg kan lade dem leve hvis jeg ser dem... Vi prøver at vifte dem væk/ud, men hvis de ikke vil makke ret, ja så er alternativet altså døden.....

Edderkopper må gerne leve, men det kommer helt an på hvordan de ser ud, hvor højt de hvæser og hvor store gummistøvler de har på...

Fluer bliver som regl bare viftet væk, indtil de er tilpas irriterende, så må de altså også lade livet...

- vores går oftere med vanter end med gummistøvler. (Her er koldt i lejligheden). Pas dig for dem med pelshue!

Det værste, jeg har været ude for, var en aften, hvor jeg slog dynen til side for at krybe i seng, og så spænede der en edderkop over min hovedpude! Den havde til fulde forspildt sit liv! Aldrig har jeg jagtet så intenst på en edderkop. Selv om jeg fik fat i den til sidst, var det ikke helt enkelt at skulle lægge sig og sove bagefter....

Anmeld

29. januar 2013

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Hrmmmppffff.

Hvad med det indre, Muhmi? Er det bare uden betydning for dig?

Hrmmmppffff igen.

Spindlerfascist, det er, hvad du er .

Anmeld

29. januar 2013

Muhmi

Ciss skriver:

- vores går oftere med vanter end med gummistøvler. (Her er koldt i lejligheden). Pas dig for dem med pelshue!

Det værste, jeg har været ude for, var en aften, hvor jeg slog dynen til side for at krybe i seng, og så spænede der en edderkop over min hovedpude! Den havde til fulde forspildt sit liv! Aldrig har jeg jagtet så intenst på en edderkop. Selv om jeg fik fat i den til sidst, var det ikke helt enkelt at skulle lægge sig og sove bagefter....

Haha, det vil vist sige vi bør fugtigt, siden vores har gummistøvler på 

Arrrgh, ej sådan én den beder jo sådan set også bare om at dø på groveste vis... Ville nok heller ikke sove særlig trygt den nat hvis det var mig... Adr...

Jeg har oplevet at jeg havde taget en bluse på og deri sad der så en rigtig lille irriterende edderkop, som synes den skulle løbe hen over klavergangen (Ja jeg ved godt det hedder kavalergang) på mig, MENS jeg sad spændt fast i en bil... ARGH, så kunne jeg ikke engang freake ligeså meget ud som jeg havde lyst til og rende rundt og råbe og skrige som besat... Nej jeg måtte sidde pænt og fattet og prøve at børste dyret af mig... Skræmmende oplevelse hehehe

Anmeld

29. januar 2013

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Hrmmmppffff.

Hvad med det indre, Muhmi? Er det bare uden betydning for dig?

Hrmmmppffff igen.

Spindlerfascist, det er, hvad du er .

Haha, ja indrømmet, jeg går efter udseende når det gælder små kryb som ikke gavner mig andet end at fjerne fluer... Det synes jeg iøvrigt ikke de er så gode til

Anmeld

29. januar 2013

Anitta J

jeg plejer at spraye dem til med hårlak, så stivner de nemlig, og så er de nemme lige at skubbe på gulvet og samles op. lang og muligvis ond proces, men jeg skal dælme ikke nyde noget at at have sådan en kravlende på mig

Anmeld

29. januar 2013

jennah

Muhmi skriver:

Har du fluesmaekkere eller jagter du med sammenrullet avis?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.