Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Kommer helt an på hvor manden befinder sig eller hvor stor edderkoppen er.... For hvis manden er hjemme og jeg ikke lige tør, så får jeg ham til at forsigtigt at tage edderkoppen og smide ud af vinduet/døren... Men hvis manden ikke er hjemme og jeg synes den er en tand for stor til at jeg selv tør at skulle have den løbene på mig, ja, så må den altså desværre lade livet, men jeg forsøger først at tage den med toiletpapir og selv smide den ud af vinduet, men gør den modstand... Ja så må den altså dø en hurtig død med et smat....

Men altså, jeg får også dårlig samvittighed over at slå fluer ihjel, de er dog bare så pisse irriterende at der nogle gange går sport i det, fordi vi bor omringet af marker

Min bonus datter flyver rundt med fluesmækkeren om sommeren. God motion og tidsfordriv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

JulieE

Herhjemme napper jeg dem med et stykke toiletpapir. Ude på arbejdet napper jeg dem i benene og giver dem til vores leopardgekko.. som elsker dem 

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

Nej jeg får min hund til at spise dem, han elsker dem

Ellers får jeg manden til at slå dem ihjel..

Skal jeg så også købe en hund der kan lide edderkop. Så den kan redde mig når manden er på arb

Anmeld

28. januar 2013

jennah

Muhmi skriver:

Kommer helt an på hvor manden befinder sig eller hvor stor edderkoppen er.... For hvis manden er hjemme og jeg ikke lige tør, så får jeg ham til at forsigtigt at tage edderkoppen og smide ud af vinduet/døren... Men hvis manden ikke er hjemme og jeg synes den er en tand for stor til at jeg selv tør at skulle have den løbene på mig, ja, så må den altså desværre lade livet, men jeg forsøger først at tage den med toiletpapir og selv smide den ud af vinduet, men gør den modstand... Ja så må den altså dø en hurtig død med et smat....

Men altså, jeg får også dårlig samvittighed over at slå fluer ihjel, de er dog bare så pisse irriterende at der nogle gange går sport i det, fordi vi bor omringet af marker

Har du en fluesmaekkere? Synes du det er et mordvåben?

Anmeld

28. januar 2013

Laulund87

Rose94 skriver:

Skal jeg så også købe en hund der kan lige edderkop. Så den kan redde mig når manden er på arb

Ja hvis du kan holde ud at se på at den spiser den

Her ryster hunden på hovedet, nok fordi edderkoppens ben kilder i munden. Eeeeew det er bare klamt at se på!

Anmeld

28. januar 2013

jennah

JulieE skriver:

Herhjemme napper jeg dem med et stykke toiletpapir. Ude på arbejdet napper jeg dem i benene og giver dem til vores leopardgekko.. som elsker dem 

Hvor arbeijder du? Kvaser du dem i papiret?

Anmeld

28. januar 2013

bubba

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

nej.. Jeg bærer dem udenfor. Har endnu ikke oplevet at de har prøvet at slå mig ihjel og indtil der er en, der forsøger på det, vil jeg lade dem fortsætte deres liv. Dog udenfor mit hjem :-D

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

Laulund87 skriver:

Ja hvis du kan holde ud at se på at den spiser den

Her ryster hunden på hovedet, nok fordi edderkoppens ben kilder i munden. Eeeeew det er bare klamt at se på!

Ad!  Du giver mig gåsehud  Jeg har også bare fluer, de spiser mig hele tiden... jeg går med sår over hele kroppen om sommeren, da det klør helt vildt...

Anmeld

28. januar 2013

JulieE

jennah skriver:

Hvor arbeijder du? Kvaser du dem i papiret?

Jeg arbejder i en børnehave  Vi har en Leopardgekko på stuen som elsker edderkopper. Om sommeren fanger børnene edderkopper til den på legepladsen 

Jep... jeg plejer at kvase dem... Væk skal de 

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

jennah skriver:

Har du en fluesmaekkere? Synes du det er et mordvåben?

Ja det har jeg... Eller ikke lige nu, tror vi køber nye hver sommer

Men jeg bruger ikke fluesmækkeren til edderkopper... Og bruger mest fluesmækkeren til at jage fluerne væk istedet for at smække dem, min mand er dog ikke ligeså samvittighedsfuld som jeg er, så han smadrer dem/alle små kravledyr han kan komme i nærheden af, og griner hånligt af dem....

Synes han er en tand for makaber nogle gange.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.