Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

jennah

MorDk skriver:

Nej det gør jeg ikke. Jeg sætter dem ud i det fri eller lader dem være...

slår du ikke engang fluer og hvepse ihjel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

FrkZier

jennah skriver:

slår du ikke fluer ihjel? Har du en fluesmaekkere?

Jeg kunne aldrig i mit liv drømme om at slå et dyr ihjel med vilje og nej jeg ejer ikke en fluesmækker

Anmeld

28. januar 2013

Laulund87

Nej jeg får min hund til at spise dem, han elsker dem

Ellers får jeg manden til at slå dem ihjel..

Anmeld

28. januar 2013

jennah

FrkZier skriver:

Jeg kunne aldrig i mit liv drømme om at slå et dyr ihjel med vilje og nej jeg ejer ikke en fluesmækker

Anmeld

28. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Mange vil nok mene at jeg er mærkelig. Men kan ikke slå ihjel. Hverken edderkopper myrer hvepse eller andet :-) har prøvet en gang imellem, men får så dårlig samvittighed 

Anmeld

28. januar 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Edderkopper er velkomne herhjemme.

De er nyttedyr og spiser fluer, som jeg absolut ikke er fan af.

Anmeld

28. januar 2013

jennah

sommerbarn<3 skriver:

Mange vil nok mene at jeg er mærkelig. Men kan ikke slå ihjel. Hverken edderkopper myrer hvepse eller andet :-) har prøvet en gang imellem, men får så dårlig samvittighed 

Jeg synes ikke du er  mærkelig! Du er en god dyreven

Anmeld

28. januar 2013

B&J

kæresten gør det her og hvis han ikke er her, ja så finder jeg en sko der ingen riller har neden under så den ikke lever videre når jeg smækker den, jeg er så mange for dem, jeg sveder hjertebanken og går helt i panik og får ondt i maven når jeg ser en, og desværre har jeg prøvet flere gange at jeg ser en uden for og tænker jamen den er langt væk ja 1minut efter sidder den sku på mig, jeg tror de kan lig mig jeg er bare ked af jeg er bange for dem

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

Kommer helt an på hvor manden befinder sig eller hvor stor edderkoppen er.... For hvis manden er hjemme og jeg ikke lige tør, så får jeg ham til at forsigtigt at tage edderkoppen og smide ud af vinduet/døren... Men hvis manden ikke er hjemme og jeg synes den er en tand for stor til at jeg selv tør at skulle have den løbene på mig, ja, så må den altså desværre lade livet, men jeg forsøger først at tage den med toiletpapir og selv smide den ud af vinduet, men gør den modstand... Ja så må den altså dø en hurtig død med et smat....

Men altså, jeg får også dårlig samvittighed over at slå fluer ihjel, de er dog bare så pisse irriterende at der nogle gange går sport i det, fordi vi bor omringet af marker

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Jeg har prøvet 1 gang  jeg tør næsten ikke, det altid manden som gør det for mig...Men jeg er virkelig bange for edderkopper  jeg havde åbnet mit vindue endag, det gør jeg hverdag for at jeg kan lufte ud men så dagen efter da jeg står op for at drikke vand ser jeg en kæmpe edderkop i vasken !!!  blev helt mundlam gik ind i sengen og tog dynen over mig  hahaha meget skørt ik  Også ringer jeg til manden imens han er på arbejde, SKAAAAAT der er en edderkop, hvad skal jeg gøre, jeg kan ikke stå i køkkenet...Haha er du skør siger han, jeg er på arb tag den ud med et stykke papir  WHAAT jeg tør ikke at se på den, aj det var min lille historie. Der er en masse edderkopper her i hvor jeg bor, ligeså snart jeg åbner vinduet er de allerede inde typisk Norge og deres huse. Glæder mig til at jeg får mit eget hus, så jeg kan vaske huset ude fra gøre det rent og pænt, vil helst bo i lejlighed så jeg mere fri for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.