Anonym skriver:
Jeg har fortalt min mand det nu . Sku lige ha mod til det . Han tog det pænt og støttede mig.
Han sagde han er der for mig lige meget hvad .
Han vil ikk ha vi har kontakt til mine forældre længere :/
Hvad skal jeg gør?
Min far græder og min mor gør når de ringer til mig og siger undskyld . Det er skide hårdt hvad skal jeg? Hvad skal jeg sige?
De siger de ikke har andre og vi har haft det her almindelig liv med dem i mange år til nu hvor jeg er kommet ud med hemmeligheden.
Jeg har også ondt af dem , det er trods alt mine forældre
jeg elsker dem alligvel selvom jeg er rasende på dem fra dengang .
ærligt.
Din far skal gå i behandling, og bevise at han ER i behandling.
Din mor, ja jeg ved ikke, hvordan kan hun blive sammen med den mand som har skadet hendes datter så forfærdeligt?
HELT ærligt, hvad har du lyst til selv? Hvis nu det var FULDSTÆNDIG lige gyldigt for alle hvad du vælger, og du KUN skal tænke på dig selv, hvilket forhold ønsker du så til dine forældre? Ønsker du at bevare kontakten? Vil du kun bevare kontakten til din mor?
Vil du bevare kontakten til din far?
Hvad med din kæreste? Er han indstillet på at have kontakt til dine forældre, og at jeres fælles barn har kontakt til jeres forældre, hvis din mor og far ikke kan finde på noget bedre end bare at græde og sige undskyld? Og du så vlger at beholde kontakten til dem.
Hvis du er ligeglad, og du for din egen og dit barns skyld IKKE ønsker kontakt til hverken/eller din mor og far, så synes jeg simpelthen du skal droppe dem.
Ærligt talt, et undskyld og et par tårer er bare ikke nok, slet ikke.
OG så synes jeg du skulle prøve at tage kontakt til en psykolog, og få det hele snakket igennem og bearbejdet, og få nogle værktøjer til hvordan du kan gøre det du har mest lyst til, uden at føle skyld.
DET ER IKKE DIN SKYLD!!! 
Ærligt, jeg tror jeg kan komme med et bedre svar, hvis du HELT ærligt fortæller mig hvad DU har lyst til for DIN skyld af forhold til dine forældre.
Anmeld