Kan en pædofil ændre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Zafir

Jeg ville ikke kunne leve i et forhold, hvor der var sådan en voldsom hemmelighed.

Om jeg tror at en pædofil kan ændre sig ved jeg ikke. Aner det ikke. Jeg syntes det er frygeligt og skrækkeligt. mne jeg ved at jeg sytnes at det er mere frygteligt at du gemmer på det og at du har det alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Miss-86

Kay skriver:

fulstændig enig!!! og tror personligt ik at man kan ændre på ens sexuelle lyst så drastisk... og hvorfor friste en svag sjæl??

Helt enig.

Anmeld

23. januar 2013

JustMe

Hej piger jeg er blevet misbrugt af min far som 14 årige .

Nu har jeg en søn og en mand og min mand ved ik noget.

Vi har kontakt med mine forældre og de passer tit min søn.

Selvom jeg har været falsk overfor mine forældre og har en facade når jeg ser dem . Så kan jeg mærke minderne aldrig forsvinder

Men hvad gør jeg ? Skal jeg fortælle det til min mand eller tro på min far er ændret ?

NEJ! Du skylder dit barn at lade tvivlen komme det til gode, dvs. ikke at tage chancen; du skylder IKKE din far at lade tvivlen komme ham til gode. Jeg må indrømme, at jeg er målløs over, at du har truffet den beslutning uden at informere din mand om, at i muligvis sender jeres barn ind i løvens hule, og synes som de andre at det er virkelig uansvarligt, at du tør løbe den risiko på dit barns vegne. Det er dit barn, som kommer til at betale prisen! En pris som du af alle må vide er ubetalelig. Jeg var blevet edderspændt rasende, hvis jeg var din mand, og jeg havde nok ikke kunnet fortsætte i et forhold, hvor partneren traf så store (og forkerte) beslutninger selv og udsatte barnet for sådan en risiko.

Anmeld

23. januar 2013

Leyla94

DAs mor skriver:

Ville aldrig lade sådan en mand passe mine børn!

Jeg tror ikke på en pædofil pludseligt kan stoppe med at være det

Anmeld

23. januar 2013

Miss-86

Er det nogensinde for sent at sige det ?

Jeg er bange for jeg har kørt det her facade og at nu er set for sent at røbe sandheden og sige jeg ikk gider mere med dem ?

Jeg ville ikke mene at det er forsent at fortælle din mand det.. Men måske vil han reagere voldsomt og blive sur, det er jo ret alvorligt også endda når jeres barn er blevet passet af din far! Håber det bedste for dig.
Men det kan være forsent at din far har passet jeres barn, så hvis jeg var dig, ville jeg ophøre med at lade min far passe mit barn. DU ved jo ikke om han er alene med barnet, selvom du skriver at dine forældre passer barnet.

Jeg kan sagtens forstå, du ses med dine forældre, det er jo dem der har givet en liv. Men beskyt din søn.

Anmeld

23. januar 2013

Carina:-)

Du udsætter dit barn for fare?

Altså hvad sker der lige,og du fortier det for din mand?

Jeg er dybt rystet ,og meget bekymret for dit barn 

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Neeeej, nej nej! Har virkelig prøvet at holde mig tilbage - for du har fået svar nok og budskabet er med garanti gået ind. 

Jeg kan kun gentage - det er tarveligt overfor dit barn, din mand og ikke mindst dig selv! Jeg synes virkelig ikke, at du bør overlade dit barn til sådan en mand!

Anmeld

23. januar 2013

Doffie

Ved ikk hvad jeg skal sige. 

Håber du får snakket med din mand, og ta dig ikke af alle de hårde ord folket herinde kommer med. Det var ikke det du havde ventet tænker jeg, men sådan er det desværre herinde.

Anmeld

23. januar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Hej piger jeg er blevet misbrugt af min far som 14 årige .

Nu har jeg en søn og en mand og min mand ved ik noget.

Vi har kontakt med mine forældre og de passer tit min søn.

Selvom jeg har været falsk overfor mine forældre og har en facade når jeg ser dem . Så kan jeg mærke minderne aldrig forsvinder

Men hvad gør jeg ? Skal jeg fortælle det til min mand eller tro på min far er ændret ?

Jeg syntes klart du skal fortælle din mand om det og jeg syntes ikke du skal lade din far passe din søn. Pædofili er en fejlkobling i hjernen.
centrene der adminstrerer sex og omsorg ligger meget tæt og engang i mellem er der altså et menneske der istedet for omsorgs centret har fået koblet børn med det center der styrer sex.
Det kan ikke sådan lige ændres.

Åh jeg håber i får fundet ud af det! Udsæt ikke din søn for risiko - som du jo selv ved, sådan noget giver sår på både krop og sjæl

Anmeld

24. januar 2013

jydeinden

jeg ville aldrig nogensinde lade mit barn være alene med en jeg vidste var pædofil, det er noget andet hvis man ikke ved det, men hvis man gør, så synes jeg bestemt man bør holde en vis afstand.

derudover synes jeg bestemt at din mand fortjener at vide hvad der er sket så han også kan være med til at beskytte jeres barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.