Kan en pædofil ændre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.231 visninger
100 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger jeg er blevet misbrugt af min far som 14 årige .

Nu har jeg en søn og en mand og min mand ved ik noget.

Vi har kontakt med mine forældre og de passer tit min søn.

Selvom jeg har været falsk overfor mine forældre og har en facade når jeg ser dem . Så kan jeg mærke minderne aldrig forsvinder

Men hvad gør jeg ? Skal jeg fortælle det til min mand eller tro på min far er ændret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Dinna88

Nej. Ganske simpelt.

Og hvis vedkommende så kunne ændre sig - hvordan ville man så vide det? Det er dybt, dybt uansvarligt at lade børn være sammen med dette "menneske".

Anmeld

22. januar 2013

LinLin

Ville aldrig lade sådan en mand passe mine børn!

Jeg tror ikke på en pædofil pludseligt kan stoppe med at være det

Anmeld

22. januar 2013

frk1991

Nej, og jeg ville aldrig lade mit barn være sammen med sådan en mand. og hvis din mor ved det, er det godt nok underligt for mig at hun stadig vil være sammen med sådan en mand!

Anmeld

22. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Nej. Ganske simpelt.

Og hvis vedkommende så kunne ændre sig - hvordan ville man så vide det? Det er dybt, dybt uansvarligt at lade børn være sammen med dette "menneske".

fulstændig enig!!! og tror personligt ik at man kan ændre på ens sexuelle lyst så drastisk... og hvorfor friste en svag sjæl??

Anmeld

22. januar 2013

Faith

Nu må du ikke tage det ilde op. Men forstår simpelthen ikke du tør lade din far passe dit barn efter det han har gjort mod dig. Er faktisk en kende rystet.

Anmeld

22. januar 2013

Dinna88

Kay skriver:

fulstændig enig!!! og tror personligt ik at man kan ændre på ens sexuelle lyst så drastisk... og hvorfor friste en svag sjæl??

Man kan jo undtrykke lyster m.m. Men aldrig nogensinde om man skal stole på sådan een - for ja, hvorfor friste!!

Anmeld

22. januar 2013

sandramor

Må også sige ganske enkelt NEJ !

en pædofil ændre sig ikke bare med tiden...

vil også sige at det dybt uansvarligt at lade sit barn være i nærheden af det menneske når man ved hvad han har gjort og tydeligvis er i stand til....
Jeg personligt ville ALDRIG lade den mand passe mine børn! Så sys jeg man leger med ilden.....
Du ville aldrig tilgive dig selv hvis det forfærdelige skulle ske....

Om du skal fortælle det til din mand kan kun du afgøre... Men tænker at hvis du fortæller ham det skal du nok regne med at han IKKE vil ha jeres barn passet af ham længere....

Anmeld

22. januar 2013

Rockertand

Nej, fy for satan, jeg ville aldrig nogensinde løbe risikoen med mine egne børn - ville du kunne tilgive dig selv, hvis han forgreb sig på dit barn??

Anmeld

22. januar 2013

baby012

Du skylder at fortælle din mand det ! 

Det er også hans barn, og han har ret til at vide hvad det er for et "meneske" som passer jeres barn ! 

Jeg havde ALDRIG Ladet sådan en passe mit barn.. 

Og NEJ .. De ændre sig ikke! Deres lyster vil være de samme.. Altid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.