mariamiss6 skriver:
1.
, en pædofil som ikke har fået/er i behandling for netop sin pædofili, kan ALDRIG ændre sig. DEr er ingen der siger, at en pædofil vil kaste sig over alle de børn han kommer i nærheden af, men dem som er tæt på ham vil i hvert fald altid være i højrisiko gruppen.
2. Du er en pige, dit barn er en dreng. Pædofile har også en kønsrelateret seksuel orientering, og nogle er kun til piger.
Stadig, NEJ stol aldrig så meget på en pædofil, at du lader denne være alene med dit barn.
Sæt dig ned med din mand i aften, snak med ham, og fortæl ham at din far ikke længere må være alene med dit barn i bare så meget som 5 minutter.
Om du vil slå hånden helt af din far skal være helt op til dig. Det er forståeligt, og SLET IKKE unormalt, hvis du stadig elsker ham som den far han er, og hvis du ønsker at beholde ham i dit liv.
Ved din mor at det er sket? Hvis ikke, skal du selv beslutte om hun bør vide det.
Men jeg mener faktisk, at du og din kæreste, når din kæreste har slugt det, og kan forholde sig roligt, skal sætte jer SAMMEN og tale med din far, og fortælle ham, at du ikke ønsker at han er alene med dit barn (hvis altså du vælger at holde kontakten til ham). At du er vred på ham, og at han virkelig har skadet dig, og at du ikke ved om du nogen sinde kan tilgive ham igen.
Fortæl ham, at du ikke stoler på ham, og at han derfor ikke må være alene med dit barn, og hvis han ikke kan respektere det i ro og mag, så synes jeg ærligt talt du skal droppe ham, for så er han ikke sin rolle værd i jeres liv.
Hvis din mor ikke ved det, kan du jo fortælle ham (hvis du altså har tænkt dig at holde det hemmeligt for din mor) at hvis han ikke kan respektere dit valg, og dine regle romkring jeres barn, så vil du fortælle det hele til din mor, og i øvrigt slå hånden af ham på alle måder.
Sig også til ham, at du synes han skal gå i behandling, da det gør dig mest tryg, og da det vil glæde dig hvis du kan se at hanv ed han har gjort noget der er ALDELES FORKERT OG ALTØDELÆGGENDE....
Der er ingen der siger du skal gøre de ting her jeg skrev, med hensyn til at tale med din far. Du kan helt skippe den del hvis du vil. Men hvis du ønsker at beholde ham i dit liv, og forsøge at komme helskindet igennem din barndoms oplevelser med ham, og samtidig være god for dit barn, så synes jeg det er en god idé.
Både fordi det kunne ske at din far fik øjnene op for hvad han faktisk har gjort, men også fordi det er på sin plads at han får en reprimande (nu hvor det er for sent at anmelde ham og dermed tvinge ham i behandling).
Uanset hvad du vælger, så synes jeg du som minimum SKAL fortælle din kæreste at din far har gjort det her mod dig, og at i bliver nødt til at stå sammen om at din far aldrig må være alene med den lille....
Hvis du ikke fortæller din mor de her ting, skal du huske på, at det at din far aldrig må være alene med den lille, betyder at din mor og far ikke kan passe den lille hvis din far på nogen som helst måde kommer til at være der også. for hvis du ikke fortæller det til din mor, kan hun ikke beskytte den lille, dahun jo så er i god tro, hvis hun lader din far skifte eller putte eller hvad ved jeg.
Rigtig godt skrevet. Du kommer omkring alle problematikker i den her svære, svære situation!!!