Kan en pædofil ændre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Peanut

Anonym skriver:

ja mine søskende ved det og de har været meget vred på ham men efter de har set hvordan han reagere på og min mor .. hvor ked af de er så har de ændret lidt mening ...

min mor sagde hvorfor jeg først nu vil ikk snakke til dem efter alle de år de har hjulpet mig og passet min søn ...

Min søster siger det har nok været fars måde at sige undskyld på og bede om tilgivelse, da han har hjulpet mig hele tiden med transport og hjælpe min søn... og andre ting ... så blev jeg bare ked af det.. når mine søskende siger det her til mig så føler jeg mig skyldig ..

Prøver lige igen, men med citat denne gang, send mig en pb hvis du har mod på det. Kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Anonym trådstarter

min mor har lige ringet og grædt grædt og grædt....

hun sagde hun var en naiv og dum kvinde dengang . og derfor gjorde hun ikk noget ved situationen.

hun var bange for at være alene med 4 børn ... og hun var dum og vidste ikke hvilke hjælp man sku søge og hvad man sku gør--

hun sagde hun ved hvordan jeg har det og det hele er hendes skyld ....

hun græd virkelig virkelig meget og råbte af gråd ...

Hun sagde det fint du ikk vil snakke med ham men snak med mig ...og at han er ændret ....

hvad fanden skal jeg gør når jeg tager derop og snakker med dem?

ku ikk klar at hører hende græde i tlf og når de begge gør foran mig og undskylder hvordan skal jeg bevar sitautionen ........

Anmeld

25. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

min mor har lige ringet og grædt grædt og grædt....

hun sagde hun var en naiv og dum kvinde dengang . og derfor gjorde hun ikk noget ved situationen.

hun var bange for at være alene med 4 børn ... og hun var dum og vidste ikke hvilke hjælp man sku søge og hvad man sku gør--

hun sagde hun ved hvordan jeg har det og det hele er hendes skyld ....

hun græd virkelig virkelig meget og råbte af gråd ...

Hun sagde det fint du ikk vil snakke med ham men snak med mig ...og at han er ændret ....

hvad fanden skal jeg gør når jeg tager derop og snakker med dem?

ku ikk klar at hører hende græde i tlf og når de begge gør foran mig og undskylder hvordan skal jeg bevar sitautionen ........

Det er da heller ikke en rar situation for hverken dig eller hende men hun kan jo ikke garantere at han ikke gør det igen...
Jeg syntes i skal gi i familie terapi og få dem til at rådgive jer..

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er da heller ikke en rar situation for hverken dig eller hende men hun kan jo ikke garantere at han ikke gør det igen...
Jeg syntes i skal gi i familie terapi og få dem til at rådgive jer..

ja men problemet er at hun ikke vil ha folk ved det ....

Anmeld

25. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

En terapeut har jo tavshedspligt og for mig er det ikke hendes valg, hvis de vil fortsætte med at passe/se jeres barn skal der hjælp til og det ville jeg stille som et krav ikke en forespørgsel

Anmeld

25. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Hun bliver nødt til at stå ved at hun er sammen med en voltægtsmand! Og endda en der har forgrebet sig på sit eget kød og blod! 

Kan hun ikke det, jamen så ville jeg helt droppe kontakten ..også med hende! Forhold dig til din nye familie, den der vil dig det bedst, din mand og din søn ! 

Min far ville ALDRIG få lov at se mit barn igen.. ! Nogensinde! Og at din mor forsvare en der har gjort sin lille pige ondt ! Ved slet ikke hvad jeg skal sige????? 

Måske det er på tide du giver dem et ultimatum , enten så dropper de kontakten til din far, ellers, jamen så er de ikke det værd... INGEN af dem kan garentere at det ikke sker igen .... INGEN Kan sige om han vil gøre det igen .. og at din mor forsvare ham istedet for at anerkende ham som den slags "meneske" han er.. Ja .... 

hvad er hendes undskyldning for stadig at være sammen med ham nu?? Alle hendes børn er vel flyttet hjemmefra? 

Hun har selv valgt ham, og valgt ar acceptere det han gjorde imod dig .. 

Puha får det skidt af den her tråd  

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Hun bliver nødt til at stå ved at hun er sammen med en voltægtsmand! Og endda en der har forgrebet sig på sit eget kød og blod! 

Kan hun ikke det, jamen så ville jeg helt droppe kontakten ..også med hende! Forhold dig til din nye familie, den der vil dig det bedst, din mand og din søn ! 

Min far ville ALDRIG få lov at se mit barn igen.. ! Nogensinde! Og at din mor forsvare en der har gjort sin lille pige ondt ! Ved slet ikke hvad jeg skal sige????? 

Måske det er på tide du giver dem et ultimatum , enten så dropper de kontakten til din far, ellers, jamen så er de ikke det værd... INGEN af dem kan garentere at det ikke sker igen .... INGEN Kan sige om han vil gøre det igen .. og at din mor forsvare ham istedet for at anerkende ham som den slags "meneske" han er.. Ja .... 

hvad er hendes undskyldning for stadig at være sammen med ham nu?? Alle hendes børn er vel flyttet hjemmefra? 

Hun har selv valgt ham, og valgt ar acceptere det han gjorde imod dig .. 

Puha får det skidt af den her tråd  

ja altså han gør det ikk igen da vi er stor men da jeg var lille og stille pige meget naiv så fangede han mig godt der...

hun siger hun dør hvis hun ikk må se sit barnebarn

jeg er så tvivlet og følelserne sidder ud på tøjet ..

jeg ved slet ikke hvad jeg gør mere .... er helt ude af den...

føler jeg har brug for en rådgiver ...

Anmeld

25. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

ja altså han gør det ikk igen da vi er stor men da jeg var lille og stille pige meget naiv så fangede han mig godt der...

hun siger hun dør hvis hun ikk må se sit barnebarn

jeg er så tvivlet og følelserne sidder ud på tøjet ..

jeg ved slet ikke hvad jeg gør mere .... er helt ude af den...

føler jeg har brug for en rådgiver ...

Så må du sige hun må vælge! 

Barnebarn og dig, eller hendes "mand".. Så får du se om det betyder så meget for hende.. 

Hvad siger din mand til det ?? Udover at han ikke vil have de ses ? Forstår ham så godt.. Jeg ville heller ikke have ladet nogen som havde misbrugt et barn se mit.. Heller ikke en person som boede med en som havde gjort det .. 

Mener heller ikke at han kunne finde på at misbruge dig igen.. Men dit barn.. ikke nødvendigvis din søn, men hvad hvis du en dag får en datter ??  

Jeg ville forlade min mand hvis han lod en pædofil ses med min datter .. Og sørge for han aldrig ville få hende alene igen.. 

jeg synes du skal have noget psykolog hjælp, det her oser langt væk af at du har medlidenhed med den mand der gjorde dig ondt  

tror du skal få en professionel til at kigge på det her 

Anmeld

25. januar 2013

Betina Byberg

hej..
jeg ville skynde mig og fortælle din mand det, syntes du skylder ham det, jeg måtte selv fortælle min kæreste da jeg begyndte at opbleve marit omkrig dette og han forstod jo ingen ting, men han var sød og forstående.
og NEJ jeg tror ikke pædufile ændre sig så se at få stoppet det med de passer din søn

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Tak skal du have. 

Jeg ved at det er svært for RIGTIG mange at forstå, at man faktisk kan elske sin krænker. Men sådan er facts bare. 

Man elsker et menneske, og hader dets ugerninger. Det kan jo godt være rigtig svært at vide hvordan man skal placere sine følelser. OG at blive vred på trådstarter er i hvert fald ikke konstruktivt, i mine øjne. 

Det er rigtig at barnet muligvis har været i fare, eller allerede har været udsat for noget, HVIS denne pædofil også er til drenge. 

Jeg håber trådstarter får styr på det med det samme, og at hun som minimum fortæller sin kæreste at faren har gjort det her (det behøver jo ikke være i detaljer kære TS, du kan bare sige at din far har begået overgreb mod dig, og at du har indset nu, at du ikke vil have ham alene sammen med dit barn, da du ikke kan vide hvad konsekvenserne vil være ved det).

Og MANGE tak fordi du vedkender dig enig Jeg kunne forestille mig at der sidder nogle stykker derude og krummer tæer over mig lige nu  

Jamen det er jo egentlig meget logisk synes jeg Altså det ed at elske sin krænker osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.