Kan en pædofil ændre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

BABYPIGEnr4

Lahn11 skriver:

Det er aldrig for sent, men det bliver kun værre jo længere du holder det hemmeligt for din mand.. 

Sæt dig ned og snak med ham, fortæl hvad der skete.. Og at du er ked af at du ikke før har sagt noget, og så hvorfor du ikke har sagt det før .. 

Skynd dig at få lettet hjertet for din mand 

Enig, enig, enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg ville ikke lade ham passe mit barn.

Jeg kunne ikke leve med det hvis han forgreb sig på mit barn.

Anmeld

22. januar 2013

aarhusmor

Nej, det er velkendt at en pædofil, altid er en pædofil.

Der er nogen der spørger til hvordan du kan lade dit barn passe af ham; De fleste kender nok bedst til betegnelsen "Stockholm syndromet" hvor man får sympati for den der har taget en til fange. Det er meget lig det. Du tænker sikkert at han heller ikke var skyld i alt osv. Alt andet lige tænker jeg at du har sympati for din far, siden du synes at du skal lide, og han skal gå fri.

Det er også svært som misbrugt at forstå hvor grænsen går. Gik han for langt overfor dig? og hvornår gik han for lang? er det kun piger? eller drenge også? Det er meget svært at vide hvor grænsen går når man er misbrugt. Går man over grænsen når man aer et barn på ryggen, uden der er tøj på? Lagde man selv op til det? Hvad sagde ens far til en? Lod han dig tro at du selv ville osv.

Men nej, han vil altid være den der gik over grænsen og forbrød sig, og det holder han aldrig op med.

Så som det også bliver foreslået tidligere, så er du nød til at fortælle det til din mand. Han bliver måske sur, fordi du ikke har nævnt det tidligere og du har ladet din far passer jeres barn. Men fortæl ham hvor svært det er for dig og at du inderst inde troede din far var ovre det. At du stadig tror det, men dybest set ikke ved om det er rigtigt og du har brug for at han hjælper dig og støtter dig.

Og så må I beholde jeres barn hjemme og din mor må komme og besøge jer.

Det er svært og jeg føler med dig. Kender det desværre - dog ikke med min far, men min storebror.

Anmeld

22. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger jeg er blevet misbrugt af min far som 14 årige .

Nu har jeg en søn og en mand og min mand ved ik noget.

Vi har kontakt med mine forældre og de passer tit min søn.

Selvom jeg har været falsk overfor mine forældre og har en facade når jeg ser dem . Så kan jeg mærke minderne aldrig forsvinder

Men hvad gør jeg ? Skal jeg fortælle det til min mand eller tro på min far er ændret ?

Min biologiske far ændrede sig aldrig.. Han gjorde det igen og igen Og har været i fængsel mange gange.. 

Anmeld

22. januar 2013

Phoenix

Dinna88 skriver:

Nej. Ganske simpelt.

Og hvis vedkommende så kunne ændre sig - hvordan ville man så vide det? Det er dybt, dybt uansvarligt at lade børn være sammen med dette "menneske".

Helt enig med overstående svar.

Og forstår ikke at du tør at lade din lille dreng være alene med en, der potentielt kan give ham dybe dybe ar på sjælen. 

Selvom du selv er et offer er der ingen grund til at lade din søn lide samme skæbne. 

Håber du tænker dig om og aldrig lader ham være alene med din far igen.

Anmeld

23. januar 2013

Muffinmus

Nej desværre.
Folk holder jo heller ikke op med at være homo fordi andre synes det er forkert. I bund og grund er de jo homoer.
Det samme gælder din far. Han synes du eller andet sted det er naturligt at børn må misbruges. Han ved han ikke må men det er ikke sikkert han kan forstå hvorfor. For det er en del af behov.
Jeg ville desværre aldrig lade en der havde misbrugt mig passe det vigtigste i mit liv.
Og jer var blevet så sindsygt tosset hvis min mand havde holdt sådan noget hemmeligt men stadig fået du barn passet der. Det er ikke okay.

Anmeld

23. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nej! Sådan en mand vil aldrig komme til at passe mine børn og jeg er lidt chokeret over at du kan efterlade dit barn der. Du blev misbrugt og det samme kan ske for dit barn. Vil du ønske det ? Tænk dig lidt om næste gang han skal passe dit barn. 

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Hej piger jeg er blevet misbrugt af min far som 14 årige .

Nu har jeg en søn og en mand og min mand ved ik noget.

Vi har kontakt med mine forældre og de passer tit min søn.

Selvom jeg har været falsk overfor mine forældre og har en facade når jeg ser dem . Så kan jeg mærke minderne aldrig forsvinder

Men hvad gør jeg ? Skal jeg fortælle det til min mand eller tro på min far er ændret ?

Jeg syntes det er fuldstændig uansvarligt af dig at lade dit barn passe af den mand du selv er blevet misbrugt af !!!! Jeg ville aldrig overlade mit barn sådan et sted. Og det er så tarveligt overfor din mand at han ikk er klar over at du får jeres barn passet af en pædofil!!! Øv øv 

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Ejj nejj nejj bliver godt trist indeni når jeg læser dette!

Først får du en krammer For hvor må det være forfærdeligt at gå med i rygsækken at du er blevet misbrugt af din far. Og du ikke deler det med din mand må være super hårdt og opslidende!

Når det så er sagt så er jeg ganske forfærdet over at du overlader dit barn i hans varetægt! Hvad tænker du dog på???

Anmeld

23. januar 2013

Tulle28

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive, fik helt ondt i maven af at læse dit indlæg

For det første er du nødt til at fortælle din mand, hvad din far har gjort ved dig. Ihvertfald så længe han passer dit barn. Tænk, hvis det havde været den anden vej - ville du så ikke gerne vide det, hvis hans far havde misbrugt ham og nu kunne fortsætte på dit barn, uden du vidste han havde de lyster? Så du kunne beskytte ham, når nu hans far ikke selv var i stand til det?

Dernæst, så FATTER jeg ikke, hvordan du kan lade dit eget, lille, uskyldige barn blive passet af en, som du VED måske kunne finde på at misbruge ham. Føj siger jeg bare! Din far eller ej, det er ikke OK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.