Mega paf!! (SURT opstød!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Muhmi

Baagøe skriver:

Min tidligere underbo kom engang op og klagede over, at Laura løb meget rundt (hun havde lige lært at gå) så han ville gerne have, jeg lagde gulvtæpper på eller holdt hende i sengen fra hun vågnede og så op af formiddagen Godt jeg nu bor i hus!

Hold da kæft... Hvorfor tror folk at børn er stille?? Helt ærligt altså... Kan virkelig ikke andet end at rulle øjne af sådan nogle mennesker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Muhmi

KTP86 skriver:

Det har jeg også prøvet. Hun sendte altid sin kæreste ned for at brokke sig over at min søn larmede (mens han var i børnehave..flooot)  Hendes kæreste spugte om jeg ikke kunne sørge for at han var mere stille. Jooo selvfølgelig sagde jeg med et stort smil  "Jeg tager da lige den her usynlige fjernbetjening og trykker på MUTE" Doh..  

Haha, godt comeback 

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Lahn11 skriver:

Det kommer i da heller ikke til 

Vi er flyttet frivilligt i hus .. Det var bestemt ikke udlejer der tvang os

vores naboer startede bare en krig efter vi havde fået vores datter.. De begyndte at hilde fest HVER weekend efter de fik a vide udlejer ikke kunne gøre noget ved en grædende baby.. 

Du skal ikke tage dog af sådan en gimpe der 

Åh nej, det håber jeg godt nok ikke de gør... Eller... Hvis de gør, så er jeg jo i min fulde ret til at klage, for DET gider jeg bare SLET ikke at høre på!

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

J

Hold da kæft mand... Ejmen folk skal sgu lige tage at slappe lidt af en gang imellem... 

Hehe.. Sjovt som man ALTID sidder og kommer med en masse gode comebacks BAGEFTER...

Jeg skulle jo bage have peget på maven og sagt "Nej min søn har ikke kolik, men det kan jo være den næste får, så skal du høre hvordan et kolik barn græder...."

Så var jeg nok ikke blevet populær

Jaa puuh jeg kunne også mærke at hjertet hoppede..... Der fløj også lige lidt grimme ord ud af munden på mig :-P , var ikk lige forberedt på at en ældre dame sagde sådan nogle ting....

Hahaha ajj den havde været rigtig god!!! :-)

Anmeld

19. januar 2013

baby012

Muhmi skriver:

Åh nej, det håber jeg godt nok ikke de gør... Eller... Hvis de gør, så er jeg jo i min fulde ret til at klage, for DET gider jeg bare SLET ikke at høre på!

De må desværre holde ligeså meget fest de vil i weekenderne så der var ikke noget udlejer kunne gøre bare det ikke fortsatte til efter kl 02.. Men det var også længe med et kolik barn  

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Jaa puuh jeg kunne også mærke at hjertet hoppede..... Der fløj også lige lidt grimme ord ud af munden på mig :-P , var ikk lige forberedt på at en ældre dame sagde sådan nogle ting....

Hahaha ajj den havde været rigtig god!!! :-)

Nej og jeg havde heller ikke forventet at hun ville sige sådan noget crap, derfor jeg blev paf hehe...

Men nu ved jeg jo hun er en kælling, så kan jeg nemlig stille MIN kællingefacade op i forsvar Så kommer det ikke bag på mig mere

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Lahn11 skriver:

De må desværre holde ligeså meget fest de vil i weekenderne så der var ikke noget udlejer kunne gøre bare det ikke fortsatte til efter kl 02.. Men det var også længe med et kolik barn  

Jamen kun hvis de laver en seddel og hænger i opgangen i hvert fald 3 dage før, har jeg hørt.... Og lige meget hvad, det vil jeg ganske enkelt ikke finde mig i... Så skal deres liv i lejlighed nok blive et helvede, det skal jeg nok sørge for... I'm a bitch, når det kommer til krig

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Nej og jeg havde heller ikke forventet at hun ville sige sådan noget crap, derfor jeg blev paf hehe...

Men nu ved jeg jo hun er en kælling, så kan jeg nemlig stille MIN kællingefacade op i forsvar Så kommer det ikke bag på mig mere

Ajj det er også for vildt... Hihi jaa bare lav "spejlet" hver gang du går forbi hende :-P rodede også nogle af min mors gamle kasser med papir igennem forleden dag.. Da fandt vi også klager fra EN nabo fra jeg var barn.. Han havde skrevet 4-5 klager til hende fordi jeg larmede på gulvet.... Ahh men helt ærligt! Og fordi jeg var i karbad.....

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Ajj det er også for vildt... Hihi jaa bare lav "spejlet" hver gang du går forbi hende :-P rodede også nogle af min mors gamle kasser med papir igennem forleden dag.. Da fandt vi også klager fra EN nabo fra jeg var barn.. Han havde skrevet 4-5 klager til hende fordi jeg larmede på gulvet.... Ahh men helt ærligt! Og fordi jeg var i karbad.....

FNIS! Tænk at folk ikke har bedre ting at foretage sig

Ja, jeg ved godt at JEG startede med at gå op til dem, men seriøst, de har larmet hele dagen og jeg ville så nødig at Silas han skulle vågne lige efter han var faldet i søvn, så havde jeg jo aldrig fået ham lagt igen... Og det var altså mere end almindelig trampen, det rystede virkelig i hele lejligheden hernede, det var helt vildt...

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

FNIS! Tænk at folk ikke har bedre ting at foretage sig

Ja, jeg ved godt at JEG startede med at gå op til dem, men seriøst, de har larmet hele dagen og jeg ville så nødig at Silas han skulle vågne lige efter han var faldet i søvn, så havde jeg jo aldrig fået ham lagt igen... Og det var altså mere end almindelig trampen, det rystede virkelig i hele lejligheden hernede, det var helt vildt...

Jaa må indrømme på det punkt glæder jeg mig heller ikk til at flytte i lejlighed.... Har altid haft den regel at naboer kan hygge sig det de vil så længe lukas ikk vågner (og at man kan høre hvad man selv tænker) for jeg vil også en sjældent gang have lov til at holde noget uden brok..... Men man kan godt svare ordentligt, når naboen kommer og "brokker" sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.