Mega paf!! (SURT opstød!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Jaa må indrømme på det punkt glæder jeg mig heller ikk til at flytte i lejlighed.... Har altid haft den regel at naboer kan hygge sig det de vil så længe lukas ikk vågner (og at man kan høre hvad man selv tænker) for jeg vil også en sjældent gang have lov til at holde noget uden brok..... Men man kan godt svare ordentligt, når naboen kommer og "brokker" sig...

Den regl lever jeg også efter... Jeg kan sagtens sidde hernede og mugge lidt over at iih, nu bliver der lige larmet lidt, men altså vi skal jo alle sammen være her, men vi skal ikke forstyrre hinanden så meget at vi går hinanden på nerverne... Og det gjorde de lige der...

Men at mit uskyldige barn simpelthen går dem på nerverne? Tjaa, det siger vel mere om dem end det gør om os?

Og det var jo ikke engang brok fra min side, jeg ville ganske enkelt bare høre om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen, for ja, så ville jeg nok brokke mig...

Ej altså... Det skal fandeme nok blive sjovt at bo her til sommer, når Silas han skal lege ude i haven og råbe og skrige fordi han hygger sig... Puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

o1Mutte

Øjj hvor er jeg glad for at bo i et hus (vi lejer)
Havde fået en mindre hjerneblødning på hende gimpen.

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Øjj hvor er jeg glad for at bo i et hus (vi lejer)
Havde fået en mindre hjerneblødning på hende gimpen.

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Den regl lever jeg også efter... Jeg kan sagtens sidde hernede og mugge lidt over at iih, nu bliver der lige larmet lidt, men altså vi skal jo alle sammen være her, men vi skal ikke forstyrre hinanden så meget at vi går hinanden på nerverne... Og det gjorde de lige der...

Men at mit uskyldige barn simpelthen går dem på nerverne? Tjaa, det siger vel mere om dem end det gør om os?

Og det var jo ikke engang brok fra min side, jeg ville ganske enkelt bare høre om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen, for ja, så ville jeg nok brokke mig...

Ej altså... Det skal fandeme nok blive sjovt at bo her til sommer, når Silas han skal lege ude i haven og råbe og skrige fordi han hygger sig... Puha

Lige præcis.... Ajj for satan så kan de hverken være inde eller ude :-P silas udenfor-baby indenfor :-P :-P :-P

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Lige præcis.... Ajj for satan så kan de hverken være inde eller ude :-P silas udenfor-baby indenfor :-P :-P :-P

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Så kan det være at de flytter :-D genial plan :-P

Anmeld

19. januar 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Jeg er så ret hidsigt anlagt, så det ville sikkert have været synd for hende.. Eller måske alligevel ikke

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Så kan det være at de flytter :-D genial plan :-P

Kunne sguda være meget nice

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Jeg er så ret hidsigt anlagt, så det ville sikkert have været synd for hende.. Eller måske alligevel ikke

Uuuh, så kunne det jo bare være jeg skulle pudse dig på hende næste gang

Anmeld

19. januar 2013

Carina:-)

ØV

Er lykkelig for at bo i hus-

Men tror altså ikke de kommer langt med en klage.

Ellers skynd jer at klage først ,så virker det tamt hvis de klager bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.