Mettefpigen skriver:
Jaa må indrømme på det punkt glæder jeg mig heller ikk til at flytte i lejlighed.... Har altid haft den regel at naboer kan hygge sig det de vil så længe lukas ikk vågner (og at man kan høre hvad man selv tænker) for jeg vil også en sjældent gang have lov til at holde noget uden brok..... Men man kan godt svare ordentligt, når naboen kommer og "brokker" sig...
Den regl lever jeg også efter... Jeg kan sagtens sidde hernede og mugge lidt over at iih, nu bliver der lige larmet lidt, men altså vi skal jo alle sammen være her, men vi skal ikke forstyrre hinanden så meget at vi går hinanden på nerverne... Og det gjorde de lige der...
Men at mit uskyldige barn simpelthen går dem på nerverne? Tjaa, det siger vel mere om dem end det gør om os?
Og det var jo ikke engang brok fra min side, jeg ville ganske enkelt bare høre om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen, for ja, så ville jeg nok brokke mig...
Ej altså... Det skal fandeme nok blive sjovt at bo her til sommer, når Silas han skal lege ude i haven og råbe og skrige fordi han hygger sig... Puha 
Anmeld