Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk. Himmelblå skriver: Der sker jer ikke noget som helst. Det skal nok gå. Men det er da irriterende med sådan en person deroppe... tsk tsk..
Der sker jer ikke noget som helst.
Det skal nok gå. Men det er da irriterende med sådan en person deroppe... tsk tsk..
Det er det i hvert fald... Og fra nu af kommer det jo bare til at blive mega akavet hver gang man ser dem.... Ej altså, sådan en dum k.ælling....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Snartmortilto:-") skriver: Det træls derfor bor jeg altid øverst
Det træls derfor bor jeg altid øverst
Det ville vi også hvis det ikke var fordi haven følger med til den nederste og fordi den er den største af lejlighederne
Har altid KUN boet øverst, for jeg kan nemlig godt lade være med at trampe og hvis jeg skal trampe, så advarer jeg folk først
Nøøøj en gimpe altså . Jeg må tilstå at jeg i protest havde sat mega højt musik på en morgen hvor de havde holdt fest til ud på natten, eller bare larmet, og så havde jeg forladt lejligheden et par timer, så irretrende er jeg nemlig
Man kan ikke klage over et barn der græder, come on altså. Det er et barn.
Muhmi skriver: Det ville vi også hvis det ikke var fordi haven følger med til den nederste og fordi den er den største af lejlighederne Har altid KUN boet øverst, for jeg kan nemlig godt lade være med at trampe og hvis jeg skal trampe, så advarer jeg folk først
Muhmi skriver: Haha, havde hun dukket op ved MIN dør, så kunne det sgu også være jeg havde gjort det hahaha!! Ej det var sgu også noget af en bommert han kom med dér
Haha, havde hun dukket op ved MIN dør, så kunne det sgu også være jeg havde gjort det
hahaha!! Ej det var sgu også noget af en bommert han kom med dér
ville ønske hun gjorde men så lige ta et billede også, for hun fortjener virkelig en tur i sneen,
booster_88 skriver: Nøøøj en gimpe altså . Jeg må tilstå at jeg i protest havde sat mega højt musik på en morgen hvor de havde holdt fest til ud på natten, eller bare larmet, og så havde jeg forladt lejligheden et par timer, så irretrende er jeg nemlig Man kan ikke klage over et barn der græder, come on altså. Det er et barn.
Kunne jeg også godt finde på
Eeeej... Og nu sidder de og spiller playstation... Det gør de hver aften, mega højt og mega nederen at høre på deres klamme bilspil...
Hmmm.. Men klager jeg over DET? Nope... Fordi folk skal have lov at være her, de skal bare ikke trampe så meget i gulvet at mine billeder er ved at falde ned af væggen....
Mettefpigen skriver: Omg!! Jeg havde kigget på hende og sagt " jaa nu er der forskel på voksne og børn, eller rettere sagt nogle "voksne" og børn.... Men jaa nu vil jeg gå ned til mit lille barn og sige at han må være den voksne at vores overbo og ham og lade være at græde om natten...... Så må vi jo se om overboen så også kan være voksen og lade være med trampe rundt på gulvet....Ajj bare lige mine tanker :-P men havde sagt noget af det....
Omg!! Jeg havde kigget på hende og sagt " jaa nu er der forskel på voksne og børn, eller rettere sagt nogle "voksne" og børn.... Men jaa nu vil jeg gå ned til mit lille barn og sige at han må være den voksne at vores overbo og ham og lade være at græde om natten...... Så må vi jo se om overboen så også kan være voksen og lade være med trampe rundt på gulvet....Ajj bare lige mine tanker :-P men havde sagt noget af det....
Ville have været episk lækkert at have sagt
Havde min hjerne fungeret optimalt og havde jeg været forberedt på et modangreb så var det nok også sådan noget ligende der kunne have været fløjet ud af munden på mig
B&J skriver: ville ønske hun gjorde men så lige ta et billede også, for hun fortjener virkelig en tur i sneen,
Det skal jeg nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128