Mega paf!! (SURT opstød!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Hehe, så ved man edderdælme hvor man står i forhold til vores overboer....! 

De har trampet og larmet HELE dagen og trust me, det er HELE dagen, lige fra klokken 9 i morges da de tænder for deres høje ungabungamusik og til ja, de gør det stadig... Fair nok, det er weekend og der skal være plads til at man lige har det lidt hyggeligt...

Jeg er nu alene hjemme med Silas her til aften fordi Anders er til fødselsdagsfest og det betyder jo at det er mig der skal lægge Silas til at sove alene, det har været lidt af en kamp og det tog mig lige 45 minutter.. Gaab... Hehe... Det skal lige hilses at siges at Silas ikke græder når han skal lægges til at sove, han piver allerhøjst en lille smule...

Nå, men jeg havde jo så endelig fået Silas til at sove og så begyndte de IGEN at trampe helt vildt og jeg tænkte.. "Ej, nu må de sguda liiiige" Så jeg ville lige gå derop og PÆNT spørge om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen? For ja, Silas ligger jo og sover..

Da jeg banker på kan jeg høre dem stå derinde og råbe efter hende der bor der at det banker og så kan jeg høre hende.. "Ja så er det sgu nok hende underboen" Vi har aldrig hilst på hinanden eller noget, men i hendes øjne er jeg vist allerede "Hende underboen" Jaja, tænkte "Hehe, yes det er, men jeg skal nok være sød" Hun åbner og kigger på mig som om jeg er ved at bryde ind i hendes lejlighed... Hmm.. Men ja, jeg spørger så om de ikke kunne holde tramperiet lidt nede og hun svarer så at de er igang med at pumpe en luftmadras op fordi hendes søskende er på besøg... "Fair nok, jeg ville bare lige høre" Sagt med et smil og gør mig klar til at gå ned igen "Når nu jeg lige har dig..." Siger hun. "Har i så et barn med kolik?"

Kigger nok lidt forfærdet på hende, for det var da et underligt spørgsmål.. "Øøh, nej?"

"Nå, fordi jeres barn græder da ret meget"

Mig: "Nej, ikke mere end andre børn..." (Prøver at smile spørgende) "Er det noget der generer jer?"

"Ja min kæreste har lige været til eksamen og jeres barn græder jo utroligt meget om natten!"

Mig: "Nej egentlig ikke, ja han vågner om natten, men nej han er altså for gammel til at have kolik"

"Jamen der er jo MEGET lydt her, så ja, jeg ville bare lige sige det til dig inden jeg ringer til udlejeren" (Hendes smil siger at hun har gået med den tanke i lang tid nu og den lettede at komme af med)

<<--- er præcis de øjne/mund jeg stiller op med...

Mig: "Ja, jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved at mit barn græder lidt om natten.... Men jeg skal da se hvad jeg kan gøre..." (Prøver at smile)

Mig = paf går jeg ned af trappen og er bare helt...

Hvad fuck skete der lige der!?

Helt ærligt, jeg havde da så meget lyst til at smække hende én.. Ja man kan i hvert fald tydeligt høre de ikke har børn... Bliver da så super når lillebror kommer til verdenen og han kommer jo til at skrige ENDNU mere end Silas..... 

Du skønne kvinde... Du skal øjeblikkeligt glemme den finkes skumlerier, og så skal I bare fortsætte den gode stil med pænt at banke på, hvis I synes, de larmer for meget ovenpå.

Du må ikke tænke over det i forhold til Silas eller den lille ny. I gør intet forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Muhmi

Rockertand skriver:

WTF?????
Kæft, hvor er jeg glad for vores skønne landejendom med meget langt til nærmeste nabo....

Kan man leje et værelse? Heheheh

Anmeld

19. januar 2013

B&J

hold da op jeg havde smit hende personlig ud  lige ud i sneen

utroligt folk kan være så dumme, dog er vores over bo nu meget stille og høflig men en torsdag mente han lige han skulle holde vild fest der gik vi der op og skælte ham vildt rimelig meget ud ups, men næste dag fik vi stukket i hovede vi også i en alm hverdag hørte højt musik, så måtte vi jo lige fortælle ham vi ikke var hjemme mit på dagen og det er han jo heller ikke da han er på arbejde nååå ja sagde han UPS!

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Nu var det jo altså også skide flabet af dig, sådan at klage over at de tramper i gulvet... Så kunne du jo lige få igen med at din søn græder hele natten og sikkert har kolik ??!! 

Du godeste for en overbo

Jamen det var det da, det kan jeg da godt se... Føj jeg er en slem underbo! 

Og det er jo så tydeligt at de ikke aner en dyttende skid om børn, for Silas er jo næsten 2 år... Ejmen altså jeg var fuldstændig lamslået over at hun LIGE skulle give igen ved at sige sådan noget lort altså....  

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Roselil skriver:

Mmm, det første jeg tænkte var, at hun måske bare vil give lidt igen? Men tror absolut ikke, at hun ville komme nogen vegne af at klage over barnegråd.

Jeg tænker også at det var grunden, men alligevel?? Er stadig helt paf over det altså... Sikke en ko.... 

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

kekp skriver:

Ejjj hvor er jeg glad for at vi ikke bor i lejlighed mere....

Kan godt forstå at du blev paf.

Ville jeg dælme også ønske vi ikke gjorde alligevel... Damn.. Det skal sgu nok blive sjovt når den næste kommer

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Lahn11 skriver:

Haha, det så sjovt at have naboer uden børn  

lad dem da bare ringe til udlejeren 

Når h*n høre det drejer sig om et barn der græder om natten.. Jamen så tror jeg bare hun får samme besked som mine overboer da de krævede os smidt ud lige efter min datter var kommet (kolik) .. De fik da bare a vide at sådan var det st bo i lejlighed.. de kunne gøre noget når der var tale om et barn.. 

Det skal i ikke tage jer af .. 

Ej det håber jeg ikke vi skal... Altså de boede her godt nok først, men er det ikke hvad man kan forvente når man bor i lejlighed? Altså at folk har børn? Og lige meget hvad, jeg kan jo ikke give Silas mundkurv på og det har jeg sgu heller ikke tænkt mig at gøre og slet ikke for den gimpes skyld da...

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Du skønne kvinde... Du skal øjeblikkeligt glemme den finkes skumlerier, og så skal I bare fortsætte den gode stil med pænt at banke på, hvis I synes, de larmer for meget ovenpå.

Du må ikke tænke over det i forhold til Silas eller den lille ny. I gør intet forkert.

Hihi... Ej det håber jeg i hvert fald ikke at vi gør... Synes nu også at det var noget uuuunderligt noget at stille op med... Hvad tænker hun? Helt ærligt? Jeg kan slet ikke forestille mig at en udlejer ville smide nogle ud pga. de har børn... Men blev sguda alligevel lidt nervøs må jeg indrømme

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

hold da op jeg havde smit hende personlig ud  lige ud i sneen

utroligt folk kan være så dumme, dog er vores over bo nu meget stille og høflig men en torsdag mente han lige han skulle holde vild fest der gik vi der op og skælte ham vildt rimelig meget ud ups, men næste dag fik vi stukket i hovede vi også i en alm hverdag hørte højt musik, så måtte vi jo lige fortælle ham vi ikke var hjemme mit på dagen og det er han jo heller ikke da han er på arbejde nååå ja sagde han UPS!

Haha, havde hun dukket op ved MIN dør, så kunne det sgu også være jeg havde gjort det

hahaha!! Ej det var sgu også noget af en bommert han kom med dér

Anmeld

19. januar 2013

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Hihi... Ej det håber jeg i hvert fald ikke at vi gør... Synes nu også at det var noget uuuunderligt noget at stille op med... Hvad tænker hun? Helt ærligt? Jeg kan slet ikke forestille mig at en udlejer ville smide nogle ud pga. de har børn... Men blev sguda alligevel lidt nervøs må jeg indrømme

Der sker jer ikke noget som helst. 

Det skal nok gå. Men det er da irriterende med sådan en person deroppe... tsk tsk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.