Mega paf!! (SURT opstød!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Muhmi

Lahn11 skriver:

Sådan skal det også være  

men hold da op hvor har vi gået meget ro på ved at flytte i hus.. Det simpelthen så dejligt man ikke har under eller overboer .. Og forhave og have bagved så de små kan komme ud .. 

Det kan  anbefales  

Hehe, vi kommer jo lige fra mit hus af hvor der jo var SÅ meget frihed i forhold til her... Iiih jeg er da vildt irriteret...  Vi bliver ganske enkelt bare NØDT til at få sat det hus i stand og få det enten solgt eller flytte derop igen, for det her holder jeg da ikke ud i alt for lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Malene76

Muhmi skriver:

Hehe, jeg synes slet ikke jeg angriber hende, jeg ville blot forhøre mig om det havde tænkt sig at foregå hele natten, for ja, så ville jeg angribe

Men ja, nu hvor jeg lige fortalte manden gloede han bare helt forbløffet på mig og begyndte at grinde af hende

Nej nej.. ikke dig der angriber hende, men hende der angreb dig da du gik derop... Du ved smider problemet over i hovedet på dig igen.. i stedet for bare lige at undskylde og mindske alt larmen, så var det jo heller ikke værre jo..

Anmeld

20. januar 2013

FogL

Flot DAME... Ih jeg var blevet gal!

Anmeld

20. januar 2013

nielsen80

Kan godt forstå du blev paf.....tænker lidt, at det var for at sige noget igen.

Jeg har faktisk prøvet noget lign, men der var jeg bare "gimpen". Inden vi flyttet i hus boede vi også i lejlighed og under os boede et par med et barn, som vågnede os i gennemsnit 2-3 gange hver nat med gråd. Vi klagede aldrig, og tænkte det var synd for både barn og forældre, at han led af maridt eller lign.

Vi valgte så en aften at invitere et par venner til en hygeaften med vin, lidt musik, gæt og grimasser m.m. Ikke en abefest, men en hyggelig aften. Vi satte endda en seddel op i opgangen. Allerede kl 21 stod moren i døren og bad os om at stoppe "festen", da vi larmede for meget. Der var ikke musik, kun snak og vi var kun 8 personer. Og det var den eneste gang i 2 år, vi lavet noget der tilnærmelsesvis kunne forstyrre andre. Må indrømme jeg der tænkte, ej helt ærlig...vi bliver vækket hver nat af jer, kunne I ikke bare en gang se i gennem fingre med os. jeg ved godt at børn er børn osv. men tænker lidt at rummelighed jo lidt går begge veje.

Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold ellers er, men kunne hun have været blevet lidt tøsefornærmet over du kom, når nu hun- efter hendes mening- ser igennem fingre med at blive vækket tit af jeres søn? Og hun så bliver sat på plads fordi, hun en enkelt gang har sin søster på besøg Og hvis I nu tog en snak med dem i fred og ro, så kunne I finde en løsning? Det er jo drønærgeligt hvis I skal gå og skule til hinanden resten af tiden.

Det er ikke fordi jeg siger du skal gøre noget andet eller lign end det du har gjort, bare lige et input til at se det fra hendes side også.

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Kan godt forstå du blev paf.....tænker lidt, at det var for at sige noget igen.

Jeg har faktisk prøvet noget lign, men der var jeg bare "gimpen". Inden vi flyttet i hus boede vi også i lejlighed og under os boede et par med et barn, som vågnede os i gennemsnit 2-3 gange hver nat med gråd. Vi klagede aldrig, og tænkte det var synd for både barn og forældre, at han led af maridt eller lign.

Vi valgte så en aften at invitere et par venner til en hygeaften med vin, lidt musik, gæt og grimasser m.m. Ikke en abefest, men en hyggelig aften. Vi satte endda en seddel op i opgangen. Allerede kl 21 stod moren i døren og bad os om at stoppe "festen", da vi larmede for meget. Der var ikke musik, kun snak og vi var kun 8 personer. Og det var den eneste gang i 2 år, vi lavet noget der tilnærmelsesvis kunne forstyrre andre. Må indrømme jeg der tænkte, ej helt ærlig...vi bliver vækket hver nat af jer, kunne I ikke bare en gang se i gennem fingre med os. jeg ved godt at børn er børn osv. men tænker lidt at rummelighed jo lidt går begge veje.

Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold ellers er, men kunne hun have været blevet lidt tøsefornærmet over du kom, når nu hun- efter hendes mening- ser igennem fingre med at blive vækket tit af jeres søn? Og hun så bliver sat på plads fordi, hun en enkelt gang har sin søster på besøg Og hvis I nu tog en snak med dem i fred og ro, så kunne I finde en løsning? Det er jo drønærgeligt hvis I skal gå og skule til hinanden resten af tiden.

Det er ikke fordi jeg siger du skal gøre noget andet eller lign end det du har gjort, bare lige et input til at se det fra hendes side også.

De bliver bestemt ikke vækket hver nat

F.eks. i nat sov Silas som en sten hele natten.. Ja lige nu her for tiden har der været lidt fordi Silas er rykket fra tremmeseng og over i juniorseng, så indrømmet, der er da nogle nætter hvor de måske bliver vækket.. Men hvis Silas græder om natten er det kun i ca. 10 minutter hvis det er slemt, ellers så lægger han sig til at sove igen med det samme han kommer ind til os

Jeg kan godt se at det må være irriterende, hvis man ikke selv har børn, men ligefrem at stille op med så dumt et spørgsmål som, om vores barn har kolik? Ej det synes jeg er langt ude, for så meget græder han slet slet ikke i nærheden af...

Jeg ville gerne kunne se det fra deres side, men det er altså ikke os, der HVER aften sætter vores vaskemaskine til klokken 19.30 om aftenen (Deres vaskemaskine er lige over Silas' værelse) det er ikke os der hver morgen har vores telefon/vækkeur liggende på gulvet med vibrator slået til og lader den køre i 5-10 minutter før den bliver slukket, det er heller ikke os der hver aften griner som besat og spiller høje bilspil på vores playstation og til allersidst, er det heller ikke os der forbyder vores underboer at låse ydredøren, fordi vi kun har én nøgle at låse os ind med, dvs. at vores barnevogn står for ulåst dør om natten...

Alle disse ting ser jeg igennem fingre med, men når jeg så lige har lagt min søn til at sove, jeg er højgravid med bækkenløsning og alene hjemme.. Ja så forventer jeg sgu ro, medmindre andet er annonceret.. Og jeg gik endda derop med et smil på læben og bare ville høre hvor lang tid de havde tænkt sig at blive ved, for ja, de har jo som sagt trampet rundt deroppe som elefanter hele dagen og klokken var på det tidspunkt 20.25...

Og det kan godt være at hun synes de ikke larmer, men lad os sige det sådan at de har gæster næsten hver weekend som tramper rundt ude i trappeopgangen (Igen noget jeg ser igennem fingre med)... At han så ikke får søvn nok til hans eksamen, det synes jeg ikke kan være vores problem, så må han gå tidligere i seng eller også så kunne han bruge foromtalte weekend på at sove..

Ville gerne tage en snak med dem stille og roligt, det var det jeg prøvede igår, men det kan jeg tydeligt se absolut ikke vil føre nogle som helst steder andet det ene angreb efter det andet

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Rsa skriver:

Åh, man bliver bare så sur og indebrændt over andre folks manglende forståelse!

Har selv prøvet det alt for mange gange, kører på andet hold underboer, har boet i vores lejlighed i 4 år. Får ofte klager fra vores underbo over, at vores datter tramper for meget..

Hmm, den er nu ret svær at gøre noget ved - min datter er lige blevet 2 år - beder vi hende liste og holde op med at trampe, synes hun are der er sjovt at gøre det modsatte... Vi har måtte tage hendes wheely bug væk, fordi den larmer for meget. Vi har filt dutter på alle vores møbler, spiller aldrig højt musik osv.

Alligevel får vi jævnligt klager. Forsøger at bevare en god nabokontakt, for man bør da, uden sure miner, kunne sige til hinanden, hvis der er for meget larm. Men må indrømme jeg bliver mere og mere indebrændt over at skulle høre på den ene 'trampe' klage efter den anden. Kanvikke gøre så meget ved det, jo bære rundtpå min datter! Og det er den frustration der fylder met for mig - at få klager over noget, som man ikke er herre over - ligesom barnegråd!

Pøj pøj med overboerne - mon ikke de flytter når den lille kommer

Haha, man kan da næsten kun håbe at de gør... Ellers er det jo ikke vores problem

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Kongmulle skriver:

Øv! Præcis derfor jeg er lykkelig for jeg bor i hus, for jeg har også haft sådan nogle "naboer" og de kan drive en til vanvid.

Kan udemærket godt forstå du havde lyst til at klappe hende en, hva faen bilder hun sig ind Og i det mindste er du et stort nok menneske til at gå op og banke på,mens hun ikke har sagt noget til dig overhovedet. Desuden er du vel den der bedst ved om dit barn græder (meget)?

Hvad med at komme hende i forkøbet og lave en klage over dem først fx? Så vil hendes virke som "hævn" og jeg tror heller ikke man kan smide folk ud pga en baby/et barn der græder

Men øv hvor er det surt det skal være sådan

Jeg har boet i rigtig mange lejligheder efterhånde og jeg har aldrig haft problemer med naboerne, så jeg tænker ikke det er mig den er gal med

Vi viser super meget hensyn og lader dem faktisk gøre rigtig mange ting uden at vi klager...

F.eks så står vores barnevogn for ulåst dør fordi de ikke kan nosse sig sammen til at få lavet en ekstranøgle eller finde ud af at bytte nøgler når den ene af dem er hjemme og den anden ude...

Vi har ikke klaget over at de hver aften sætter deres vaskemaskine (Som står ovenover Silas' værelse) til at køre nogle gange 2 gange på en aften og de begynder omkring kl. 19.30 hvor det er Silas sengetid... Heldigt at han kan sove fra den larm....

Der er flere ting, f.eks at de har gæster næsten hver weekend og larmer ude på trapperne og det siger vi heller ingenting til...

Og så synes hun liiige at hun skulle spille stor og mægtig ved at fyre sådan noget crap af.. Ej nu må hun da lige tage sig sammen hehehe

Og vores barn græder absolut ikke meget, han er så nem så nem, det er faktisk næsten skræmmende så lidt han græder.. Men ja, hun havde vel ikke andet at brokke sig over, den lille gimpe! iiih...  Hehehe

Anmeld

20. januar 2013

nielsen80

Muhmi skriver:

De bliver bestemt ikke vækket hver nat

F.eks. i nat sov Silas som en sten hele natten.. Ja lige nu her for tiden har der været lidt fordi Silas er rykket fra tremmeseng og over i juniorseng, så indrømmet, der er da nogle nætter hvor de måske bliver vækket.. Men hvis Silas græder om natten er det kun i ca. 10 minutter hvis det er slemt, ellers så lægger han sig til at sove igen med det samme han kommer ind til os

Jeg kan godt se at det må være irriterende, hvis man ikke selv har børn, men ligefrem at stille op med så dumt et spørgsmål som, om vores barn har kolik? Ej det synes jeg er langt ude, for så meget græder han slet slet ikke i nærheden af...

Jeg ville gerne kunne se det fra deres side, men det er altså ikke os, der HVER aften sætter vores vaskemaskine til klokken 19.30 om aftenen (Deres vaskemaskine er lige over Silas' værelse) det er ikke os der hver morgen har vores telefon/vækkeur liggende på gulvet med vibrator slået til og lader den køre i 5-10 minutter før den bliver slukket, det er heller ikke os der hver aften griner som besat og spiller høje bilspil på vores playstation og til allersidst, er det heller ikke os der forbyder vores underboer at låse ydredøren, fordi vi kun har én nøgle at låse os ind med, dvs. at vores barnevogn står for ulåst dør om natten...

Alle disse ting ser jeg igennem fingre med, men når jeg så lige har lagt min søn til at sove, jeg er højgravid med bækkenløsning og alene hjemme.. Ja så forventer jeg sgu ro, medmindre andet er annonceret.. Og jeg gik endda derop med et smil på læben og bare ville høre hvor lang tid de havde tænkt sig at blive ved, for ja, de har jo som sagt trampet rundt deroppe som elefanter hele dagen og klokken var på det tidspunkt 20.25...

Og det kan godt være at hun synes de ikke larmer, men lad os sige det sådan at de har gæster næsten hver weekend som tramper rundt ude i trappeopgangen (Igen noget jeg ser igennem fingre med)... At han så ikke får søvn nok til hans eksamen, det synes jeg ikke kan være vores problem, så må han gå tidligere i seng eller også så kunne han bruge foromtalte weekend på at sove..

Ville gerne tage en snak med dem stille og roligt, det var det jeg prøvede igår, men det kan jeg tydeligt se absolut ikke vil føre nogle som helst steder andet det ene angreb efter det andet

Ok det giver så et lidt mere negativt billede af hende træls med sådanne naboer, man ikke engang kan snakke med tingene om.

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

nielsen80 skriver:

Ok det giver så et lidt mere negativt billede af hende træls med sådanne naboer, man ikke engang kan snakke med tingene om.

Hehe... Ja ikke?

Og nu tramper de igen for vildt deroppe og råber og skriger... Er der fodbold eller håndbold eller sådan noget??

Altså man skulle næsten tro de bankede rundt med en hammer i gulvet deroppe... Og her sidder jeg.... Hvad fuck skal jeg gøre? Helt ærligt.........

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

ciepige skriver:

Flot DAME... Ih jeg var blevet gal!

Bliver jeg også snart... De vælger så at holde trampefest igen i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.