Mega paf!! (SURT opstød!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Muhmi

Malene76 skriver:

Nej nej.. ikke dig der angriber hende, men hende der angreb dig da du gik derop... Du ved smider problemet over i hovedet på dig igen.. i stedet for bare lige at undskylde og mindske alt larmen, så var det jo heller ikke værre jo..

Nej præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Pige2009

KTP86 skriver:

Det har jeg også prøvet. Hun sendte altid sin kæreste ned for at brokke sig over at min søn larmede (mens han var i børnehave..flooot)  Hendes kæreste spugte om jeg ikke kunne sørge for at han var mere stille. Jooo selvfølgelig sagde jeg med et stort smil  "Jeg tager da lige den her usynlige fjernbetjening og trykker på MUTE" Doh..  

Jesus altså

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

Muhmi skriver:

Hold da kæft... Hvorfor tror folk at børn er stille?? Helt ærligt altså... Kan virkelig ikke andet end at rulle øjne af sådan nogle mennesker... 

Nej, vel!

Anmeld

20. januar 2013

modesty

Hehe, så ved man edderdælme hvor man står i forhold til vores overboer....! 

De har trampet og larmet HELE dagen og trust me, det er HELE dagen, lige fra klokken 9 i morges da de tænder for deres høje ungabungamusik og til ja, de gør det stadig... Fair nok, det er weekend og der skal være plads til at man lige har det lidt hyggeligt...

Jeg er nu alene hjemme med Silas her til aften fordi Anders er til fødselsdagsfest og det betyder jo at det er mig der skal lægge Silas til at sove alene, det har været lidt af en kamp og det tog mig lige 45 minutter.. Gaab... Hehe... Det skal lige hilses at siges at Silas ikke græder når han skal lægges til at sove, han piver allerhøjst en lille smule...

Nå, men jeg havde jo så endelig fået Silas til at sove og så begyndte de IGEN at trampe helt vildt og jeg tænkte.. "Ej, nu må de sguda liiiige" Så jeg ville lige gå derop og PÆNT spørge om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen? For ja, Silas ligger jo og sover..

Da jeg banker på kan jeg høre dem stå derinde og råbe efter hende der bor der at det banker og så kan jeg høre hende.. "Ja så er det sgu nok hende underboen" Vi har aldrig hilst på hinanden eller noget, men i hendes øjne er jeg vist allerede "Hende underboen" Jaja, tænkte "Hehe, yes det er, men jeg skal nok være sød" Hun åbner og kigger på mig som om jeg er ved at bryde ind i hendes lejlighed... Hmm.. Men ja, jeg spørger så om de ikke kunne holde tramperiet lidt nede og hun svarer så at de er igang med at pumpe en luftmadras op fordi hendes søskende er på besøg... "Fair nok, jeg ville bare lige høre" Sagt med et smil og gør mig klar til at gå ned igen "Når nu jeg lige har dig..." Siger hun. "Har i så et barn med kolik?"

Kigger nok lidt forfærdet på hende, for det var da et underligt spørgsmål.. "Øøh, nej?"

"Nå, fordi jeres barn græder da ret meget"

Mig: "Nej, ikke mere end andre børn..." (Prøver at smile spørgende) "Er det noget der generer jer?"

"Ja min kæreste har lige været til eksamen og jeres barn græder jo utroligt meget om natten!"

Mig: "Nej egentlig ikke, ja han vågner om natten, men nej han er altså for gammel til at have kolik"

"Jamen der er jo MEGET lydt her, så ja, jeg ville bare lige sige det til dig inden jeg ringer til udlejeren" (Hendes smil siger at hun har gået med den tanke i lang tid nu og den lettede at komme af med)

<<--- er præcis de øjne/mund jeg stiller op med...

Mig: "Ja, jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved at mit barn græder lidt om natten.... Men jeg skal da se hvad jeg kan gøre..." (Prøver at smile)

Mig = paf går jeg ned af trappen og er bare helt...

Hvad fuck skete der lige der!?

Helt ærligt, jeg havde da så meget lyst til at smække hende én.. Ja man kan i hvert fald tydeligt høre de ikke har børn... Bliver da så super når lillebror kommer til verdenen og han kommer jo til at skrige ENDNU mere end Silas..... 

Din overbo lyder enormt ufed og uhøflig og det lyder klart som om hun er gået i defensiven (latterligt at true med at ringe til udlejeren), men altså... Hvis det rent faktisk er sådan at hendes kæreste bliver vækket om natten af jeres søn, så må det jo være helt vildt frustrerende. Selvfølgelig skal hun tale pænt, men jeg kan godt forstå øv-følelsen over at blive vækket om natten.

Vi har en underbo som jeg har klaget til i en periode hvor hun spillede helt vildt høj musik. Og jeg har det da vildt dårligt over at vores dreng her et par år senere larmer enormt meget kl. 6 om morgenen ovenpå hendes soveværelse. Ja, hun kan bare skrue ned, og det kan jeg ikke, men derfor kan jeg godt sætte mig ind i hendes situation alligevel.

PS: Nu har jeg lige læst din update: Ja okay, de lyder godt nok som nogle kvajpander. 

Anmeld

23. januar 2013

Koen.

Muhmi skriver:

Puha hvor jeg IKKE håber det ender sådan her altså....!

Trøstekram LIGE tilbage!! 

Tak, nu kunne jeg Lige læse at i fandt ud af det med udlejer

Vores udlejer er total konflikt sky og beder os selv løse det

Men men men, i morgen skal vi ud og kigge på et hus vi muligvis skal leje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.