Mega paf!! (SURT opstød!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Carina:-)

ØV

Er lykkelig for at bo i hus-

Men tror altså ikke de kommer langt med en klage.

Ellers skynd jer at klage først ,så virker det tamt hvis de klager bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Uuuh, så kunne det jo bare være jeg skulle pudse dig på hende næste gang

Haha måske Jeg kan blive ret -> agtig hvis det skal være

Anmeld

20. januar 2013

Rsa

Åh, man bliver bare så sur og indebrændt over andre folks manglende forståelse!

Har selv prøvet det alt for mange gange, kører på andet hold underboer, har boet i vores lejlighed i 4 år. Får ofte klager fra vores underbo over, at vores datter tramper for meget..

Hmm, den er nu ret svær at gøre noget ved - min datter er lige blevet 2 år - beder vi hende liste og holde op med at trampe, synes hun are der er sjovt at gøre det modsatte... Vi har måtte tage hendes wheely bug væk, fordi den larmer for meget. Vi har filt dutter på alle vores møbler, spiller aldrig højt musik osv.

Alligevel får vi jævnligt klager. Forsøger at bevare en god nabokontakt, for man bør da, uden sure miner, kunne sige til hinanden, hvis der er for meget larm. Men må indrømme jeg bliver mere og mere indebrændt over at skulle høre på den ene 'trampe' klage efter den anden. Kanvikke gøre så meget ved det, jo bære rundtpå min datter! Og det er den frustration der fylder met for mig - at få klager over noget, som man ikke er herre over - ligesom barnegråd!

Pøj pøj med overboerne - mon ikke de flytter når den lille kommer

Anmeld

20. januar 2013

Kongmulle

Muhmi skriver:

Hehe, så ved man edderdælme hvor man står i forhold til vores overboer....! 

De har trampet og larmet HELE dagen og trust me, det er HELE dagen, lige fra klokken 9 i morges da de tænder for deres høje ungabungamusik og til ja, de gør det stadig... Fair nok, det er weekend og der skal være plads til at man lige har det lidt hyggeligt...

Jeg er nu alene hjemme med Silas her til aften fordi Anders er til fødselsdagsfest og det betyder jo at det er mig der skal lægge Silas til at sove alene, det har været lidt af en kamp og det tog mig lige 45 minutter.. Gaab... Hehe... Det skal lige hilses at siges at Silas ikke græder når han skal lægges til at sove, han piver allerhøjst en lille smule...

Nå, men jeg havde jo så endelig fået Silas til at sove og så begyndte de IGEN at trampe helt vildt og jeg tænkte.. "Ej, nu må de sguda liiiige" Så jeg ville lige gå derop og PÆNT spørge om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen? For ja, Silas ligger jo og sover..

Da jeg banker på kan jeg høre dem stå derinde og råbe efter hende der bor der at det banker og så kan jeg høre hende.. "Ja så er det sgu nok hende underboen" Vi har aldrig hilst på hinanden eller noget, men i hendes øjne er jeg vist allerede "Hende underboen" Jaja, tænkte "Hehe, yes det er, men jeg skal nok være sød" Hun åbner og kigger på mig som om jeg er ved at bryde ind i hendes lejlighed... Hmm.. Men ja, jeg spørger så om de ikke kunne holde tramperiet lidt nede og hun svarer så at de er igang med at pumpe en luftmadras op fordi hendes søskende er på besøg... "Fair nok, jeg ville bare lige høre" Sagt med et smil og gør mig klar til at gå ned igen "Når nu jeg lige har dig..." Siger hun. "Har i så et barn med kolik?"

Kigger nok lidt forfærdet på hende, for det var da et underligt spørgsmål.. "Øøh, nej?"

"Nå, fordi jeres barn græder da ret meget"

Mig: "Nej, ikke mere end andre børn..." (Prøver at smile spørgende) "Er det noget der generer jer?"

"Ja min kæreste har lige været til eksamen og jeres barn græder jo utroligt meget om natten!"

Mig: "Nej egentlig ikke, ja han vågner om natten, men nej han er altså for gammel til at have kolik"

"Jamen der er jo MEGET lydt her, så ja, jeg ville bare lige sige det til dig inden jeg ringer til udlejeren" (Hendes smil siger at hun har gået med den tanke i lang tid nu og den lettede at komme af med)

<<--- er præcis de øjne/mund jeg stiller op med...

Mig: "Ja, jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved at mit barn græder lidt om natten.... Men jeg skal da se hvad jeg kan gøre..." (Prøver at smile)

Mig = paf går jeg ned af trappen og er bare helt...

Hvad fuck skete der lige der!?

Helt ærligt, jeg havde da så meget lyst til at smække hende én.. Ja man kan i hvert fald tydeligt høre de ikke har børn... Bliver da så super når lillebror kommer til verdenen og han kommer jo til at skrige ENDNU mere end Silas..... 

Øv! Præcis derfor jeg er lykkelig for jeg bor i hus, for jeg har også haft sådan nogle "naboer" og de kan drive en til vanvid.

Kan udemærket godt forstå du havde lyst til at klappe hende en, hva faen bilder hun sig ind Og i det mindste er du et stort nok menneske til at gå op og banke på,mens hun ikke har sagt noget til dig overhovedet. Desuden er du vel den der bedst ved om dit barn græder (meget)?

Hvad med at komme hende i forkøbet og lave en klage over dem først fx? Så vil hendes virke som "hævn" og jeg tror heller ikke man kan smide folk ud pga en baby/et barn der græder

Men øv hvor er det surt det skal være sådan

Anmeld

20. januar 2013

Malene76

Muhmi skriver:

Hehe, så ved man edderdælme hvor man står i forhold til vores overboer....! 

De har trampet og larmet HELE dagen og trust me, det er HELE dagen, lige fra klokken 9 i morges da de tænder for deres høje ungabungamusik og til ja, de gør det stadig... Fair nok, det er weekend og der skal være plads til at man lige har det lidt hyggeligt...

Jeg er nu alene hjemme med Silas her til aften fordi Anders er til fødselsdagsfest og det betyder jo at det er mig der skal lægge Silas til at sove alene, det har været lidt af en kamp og det tog mig lige 45 minutter.. Gaab... Hehe... Det skal lige hilses at siges at Silas ikke græder når han skal lægges til at sove, han piver allerhøjst en lille smule...

Nå, men jeg havde jo så endelig fået Silas til at sove og så begyndte de IGEN at trampe helt vildt og jeg tænkte.. "Ej, nu må de sguda liiiige" Så jeg ville lige gå derop og PÆNT spørge om de havde tænkt sig at trampe hele aftenen? For ja, Silas ligger jo og sover..

Da jeg banker på kan jeg høre dem stå derinde og råbe efter hende der bor der at det banker og så kan jeg høre hende.. "Ja så er det sgu nok hende underboen" Vi har aldrig hilst på hinanden eller noget, men i hendes øjne er jeg vist allerede "Hende underboen" Jaja, tænkte "Hehe, yes det er, men jeg skal nok være sød" Hun åbner og kigger på mig som om jeg er ved at bryde ind i hendes lejlighed... Hmm.. Men ja, jeg spørger så om de ikke kunne holde tramperiet lidt nede og hun svarer så at de er igang med at pumpe en luftmadras op fordi hendes søskende er på besøg... "Fair nok, jeg ville bare lige høre" Sagt med et smil og gør mig klar til at gå ned igen "Når nu jeg lige har dig..." Siger hun. "Har i så et barn med kolik?"

Kigger nok lidt forfærdet på hende, for det var da et underligt spørgsmål.. "Øøh, nej?"

"Nå, fordi jeres barn græder da ret meget"

Mig: "Nej, ikke mere end andre børn..." (Prøver at smile spørgende) "Er det noget der generer jer?"

"Ja min kæreste har lige været til eksamen og jeres barn græder jo utroligt meget om natten!"

Mig: "Nej egentlig ikke, ja han vågner om natten, men nej han er altså for gammel til at have kolik"

"Jamen der er jo MEGET lydt her, så ja, jeg ville bare lige sige det til dig inden jeg ringer til udlejeren" (Hendes smil siger at hun har gået med den tanke i lang tid nu og den lettede at komme af med)

<<--- er præcis de øjne/mund jeg stiller op med...

Mig: "Ja, jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved at mit barn græder lidt om natten.... Men jeg skal da se hvad jeg kan gøre..." (Prøver at smile)

Mig = paf går jeg ned af trappen og er bare helt...

Hvad fuck skete der lige der!?

Helt ærligt, jeg havde da så meget lyst til at smække hende én.. Ja man kan i hvert fald tydeligt høre de ikke har børn... Bliver da så super når lillebror kommer til verdenen og han kommer jo til at skrige ENDNU mere end Silas..... 

Vildt mærkelig opførsel! Må indrømme at jeg faktisk godter mig en lille bitte smule over at du snart får en baby der græder noget mere end jeres Silas gør. Så kan de lære det.  Håber ikke naboskabet bliver alt for belastende.

KH Malene

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Malene76 skriver:

Vildt mærkelig opførsel! Må indrømme at jeg faktisk godter mig en lille bitte smule over at du snart får en baby der græder noget mere end jeres Silas gør. Så kan de lære det.  Håber ikke naboskabet bliver alt for belastende.

KH Malene

Det er lidt forfærdeligt, for sådan har jeg det faktisk også

Silas græder faktisk utrolig lidt og han er bare super nem og det har han altid været, så jeg aner ikke hvor det kommer fra med hende gimpen... Men nu kommer der jo så en lille én mere inden for de næste par uger og der er absolut ingen der siger at nummer 2 er ligeså nem, faktisk så tvivler jeg virkelig på det, for Silas er SÅ eksemplarisk når det kommer til brok og gråd... (Ingen pral, jo måske lidt )

Men jeg tænker at jeg egentlig hellere må ringe til udlejeren og lige gøre ham obs på at hun nok kan finde på at ringe og blive sur over det med børn og så lige minde ham om at vi jo snart skal have én mere, han ved det godt, men alligevel....

Det er bare så irriterende når det skal være på den måde altså, istedet for at vi kan snakke sammen som voksne mennesker..... 

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Carina:-) skriver:

ØV

Er lykkelig for at bo i hus-

Men tror altså ikke de kommer langt med en klage.

Ellers skynd jer at klage først ,så virker det tamt hvis de klager bagefter.

Hehe, jeg synes bare slet ikke at det at de tramper er værd at klage over... Men overvejer da at ringe og lige huske vores udlejer på at der snart kommer et barn mere i det tilfælde at hun skulle få ondt i røven...

Anmeld

20. januar 2013

Malene76

Muhmi skriver:

Det er lidt forfærdeligt, for sådan har jeg det faktisk også

Silas græder faktisk utrolig lidt og han er bare super nem og det har han altid været, så jeg aner ikke hvor det kommer fra med hende gimpen... Men nu kommer der jo så en lille én mere inden for de næste par uger og der er absolut ingen der siger at nummer 2 er ligeså nem, faktisk så tvivler jeg virkelig på det, for Silas er SÅ eksemplarisk når det kommer til brok og gråd... (Ingen pral, jo måske lidt )

Men jeg tænker at jeg egentlig hellere må ringe til udlejeren og lige gøre ham obs på at hun nok kan finde på at ringe og blive sur over det med børn og så lige minde ham om at vi jo snart skal have én mere, han ved det godt, men alligevel....

Det er bare så irriterende når det skal være på den måde altså, istedet for at vi kan snakke sammen som voksne mennesker..... 

På mig virker det lidt som et angreb, da du vil snakke med hende, så kunne hun jo også lige retunere med et problem.. God ide at forberede udlejer, så har han jo hørt det lidt fra din side inden det evt. bliver aktuelt.

KH Malene

Anmeld

20. januar 2013

baby012

Muhmi skriver:

Jamen kun hvis de laver en seddel og hænger i opgangen i hvert fald 3 dage før, har jeg hørt.... Og lige meget hvad, det vil jeg ganske enkelt ikke finde mig i... Så skal deres liv i lejlighed nok blive et helvede, det skal jeg nok sørge for... I'm a bitch, når det kommer til krig

Sådan skal det også være  

men hold da op hvor har vi gået meget ro på ved at flytte i hus.. Det simpelthen så dejligt man ikke har under eller overboer .. Og forhave og have bagved så de små kan komme ud .. 

Det kan  anbefales  

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Malene76 skriver:

På mig virker det lidt som et angreb, da du vil snakke med hende, så kunne hun jo også lige retunere med et problem.. God ide at forberede udlejer, så har han jo hørt det lidt fra din side inden det evt. bliver aktuelt.

KH Malene

Hehe, jeg synes slet ikke jeg angriber hende, jeg ville blot forhøre mig om det havde tænkt sig at foregå hele natten, for ja, så ville jeg angribe

Men ja, nu hvor jeg lige fortalte manden gloede han bare helt forbløffet på mig og begyndte at grinde af hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.