Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Dinna88

frkanonym skriver:

haha, ja, det kunne da være sjovt

Så kan jeg se hvem der er bagved anonymiteten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Dinna88

Tanja. skriver:

Oh yes, det er meget bedre end alle de andre og når du nu skal være stor stripper i Las Vegas så mangler du en manager, det er jeg den rette til jeg skal kun have 95% af alt du tjener

NÅ JA, det er da også HELT fair, det kan jeg godt se!!

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

MIWULA skriver:

Okey det er da også en okey pris. hvor går du henne?

dét synes jeg! I Randers

Anmeld

14. januar 2013

Babydrøm

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Hvor er du sej ser svært ud

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

AnnL skriver:

Hvor er du sej ser svært ud

Taaaaaaaaaaaaaaak   Det er slet ikke så svært det på billederne, men det kræver muller. 

Anmeld

14. januar 2013

Carina:-)

Hold op det ser skægt ud.

Du er da super sej 

Anmeld

14. januar 2013

Mettefpigen

Dinna88 skriver:

ja, ikke?! Jeg er SÅ glad for at jeg tog mig sammen til at tage afsted Og ja - jeg synes jeg er godt trimmet i forvejen, men for søren, jeg glæder mig til at være hothot til sommer

Man får en rigtig lækker krop! Hihi hun er så bidt af det at hun har en stang hjemme i stuen :-)

Anmeld

14. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er mega sej! Var det ik svært, ik at falde ned!! Vh stine

Anmeld

14. januar 2013

Babydrøm

Dinna88 skriver:

Taaaaaaaaaaaaaaak   Det er slet ikke så svært det på billederne, men det kræver muller. 

Okay, ja det må det da gøre 

Anmeld

14. januar 2013

Mamalou

Dinna88 skriver:

Virkelig, synes du ikke?! Men TAK  

Det vil jeg RIGTIG gerne, og vi flytter snart til noget meget større, så skal jeg altså sørge for at lofterne kan holde til det

Ja Jeg vil nødig hænge med hovedet ned ad, det ville ikke være et kønt syn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.