Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frkanonym skriver: haha, ja, det kunne da være sjovt
haha, ja, det kunne da være sjovt
Så kan jeg se hvem der er bagved anonymiteten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja. skriver: Oh yes, det er meget bedre end alle de andre og når du nu skal være stor stripper i Las Vegas så mangler du en manager, det er jeg den rette til jeg skal kun have 95% af alt du tjener
Oh yes, det er meget bedre end alle de andre og når du nu skal være stor stripper i Las Vegas så mangler du en manager, det er jeg den rette til jeg skal kun have 95% af alt du tjener
NÅ JA, det er da også HELT fair, det kan jeg godt se!!
MIWULA skriver: Okey det er da også en okey pris. hvor går du henne?
Okey det er da også en okey pris. hvor går du henne?
dét synes jeg! I Randers
Dinna88 skriver: I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem...... Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet. Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke? Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!
I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......
Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.
Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet
Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?
Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!
Hvor er du sej ser svært ud
AnnL skriver: Hvor er du sej ser svært ud
Taaaaaaaaaaaaaaak Det er slet ikke så svært det på billederne, men det kræver muller.
Hold op det ser skægt ud.
Du er da super sej
Dinna88 skriver: ja, ikke?! Jeg er SÅ glad for at jeg tog mig sammen til at tage afsted Og ja - jeg synes jeg er godt trimmet i forvejen, men for søren, jeg glæder mig til at være hothot til sommer
ja, ikke?! Jeg er SÅ glad for at jeg tog mig sammen til at tage afsted Og ja - jeg synes jeg er godt trimmet i forvejen, men for søren, jeg glæder mig til at være hothot til sommer
Du er mega sej! Var det ik svært, ik at falde ned!! Vh stine
Dinna88 skriver: Taaaaaaaaaaaaaaak Det er slet ikke så svært det på billederne, men det kræver muller.
Okay, ja det må det da gøre
Dinna88 skriver: Virkelig, synes du ikke?! Men TAK Det vil jeg RIGTIG gerne, og vi flytter snart til noget meget større, så skal jeg altså sørge for at lofterne kan holde til det
Virkelig, synes du ikke?! Men TAK
Det vil jeg RIGTIG gerne, og vi flytter snart til noget meget større, så skal jeg altså sørge for at lofterne kan holde til det
Ja Jeg vil nødig hænge med hovedet ned ad, det ville ikke være et kønt syn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128