Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Dinna88

Tanja. skriver:

Hvor er du sej!! Jeg tror dit stripper navn skulle være dolly det ville være perfekt

DOLLY?! Seriøst?!  Jamen, hvad så med Heaven? Tiffany? Candy? Åh, så mange navne at vælge imellem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

UNDSKYLD altså 

Men er sikker på du en dag bliver stor i Las Vegas

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Men er sikker på du en dag bliver stor i Las Vegas

Kommer du så og stikker dollarsedler i bukserne på mig

Anmeld

14. januar 2013

LilleLene

Dinna88 skriver:

høhø Hvor bor du henne??

viborg

Anmeld

14. januar 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

Kommer du så og stikker dollarsedler i bukserne på mig

Det kan du tro jeg gør:-):-)

Anmeld

14. januar 2013

mariesmavse92

Dinna88 skriver:

Hvorfor tør du ikke det? Jeg er startet med en veninde, så er det nemmere!

Og tak

Det lyder nok en smule deprimerende, men jeg har nok ikke figuren og udseendet til det, og har heller ikke nogen veninder i omegnen at starte til det med - kan dog se, at der er iPole i Kolding, så hvis jeg ombestemmer mig ligger det jo lige ved døren. Og så lægger jeg nok også billeder ud uden at prøve at virke nedladende og fordomsfuld, har jeg tænkt meget på om det mon er overvejende en bestemt type, der går til det, altså lange, slanke piger fuld af selvtillid, eller er der alle slags. Og kan man mon starte op til det før man er i form og så komme i form undervejs, eller er det umuligt når man skal op på den stang osv

Anmeld

14. januar 2013

B&J

Dinna88 skriver:

hahahha, netop! Så føler man bare at man aldrig har brugt sin krop før!!

jaaaa, det bliver vi da nødt til! indtil da må I  nøjes med billeder, så må I jo vurdere om jeg bliver bedre

jaaa nemlig men det væreste sted er nu bryst musklerne syntes jeg det gør av

men glæder mig til at se nye billeder

Anmeld

14. januar 2013

Mettefpigen

Åhh det er en så fed sport!!! Min veninde går også til det og fuck nogle muskler man får :-D

Anmeld

14. januar 2013

Mamalou

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Du er da mega sej, og ligner på ingen måde en nybegynder 

Skal du så have en stang hjemme i lejligheden?

Vh. Louise

Anmeld

14. januar 2013

frkanonym

Dinna88 skriver:

Det er VILDT sjovt! 
Jamen, så start da i Randers med os Så kan vi ligner aber sammen!

haha, ja, det kunne da være sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.