mariesmavse92 skriver:
Det lyder nok en smule deprimerende, men jeg har nok ikke figuren og udseendet til det, og har heller ikke nogen veninder i omegnen at starte til det med - kan dog se, at der er iPole i Kolding, så hvis jeg ombestemmer mig ligger det jo lige ved døren. Og så lægger jeg nok også billeder ud
uden at prøve at virke nedladende og fordomsfuld, har jeg tænkt meget på om det mon er overvejende en bestemt type, der går til det, altså lange, slanke piger fuld af selvtillid, eller er der alle slags. Og kan man mon starte op til det før man er i form og så komme i form undervejs, eller er det umuligt når man skal op på den stang osv 
Jeg går til det med en veninde der ikke ser ud som jeg gør. Hun er ikke overvægtig, men hun er ikke strammet op. Alle starter et sted!! Jeg synes virkelig du skal springe ud i det - ved iPole er der tre hold om ugen til rådighed. Der tager jeg udstræk, undervisningstime samt polefitness. Ved fitness strammer du op, og det skulle være REN tortur
Så hvis du nu starter, så kan du jo begynde at konditionstræne ved siden af, og så skal det nok gå stærkt!
Men jeg ville IKKE kunne løfte mig selv op, hvis ikke jeg havde styrketrænet inden. Det er klart en fordel at have bare lidt muller
Men igen - begynderholdene er man på indtil man "får lov" til at komme på øvet. Så der er ALLE niveauer
Så man starter et sted! Jeg lignede jo en totalt idiot igår - det ses bare ikke på billeder i samme omfang 
Anmeld