Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Koen.

Dinna88 skriver:

DOLLY?! Seriøst?!  Jamen, hvad så med Heaven? Tiffany? Candy? Åh, så mange navne at vælge imellem!!

Oh yes, det er meget bedre end alle de andre og når du nu skal være stor stripper i Las Vegas så mangler du en manager, det er jeg den rette til jeg skal kun have 95% af alt du tjener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

MIWULA

Dinna88 skriver:

Taaaaak Ej, hvor ærgeligt!! Jeg giver 250 kr. om måneden for tre timer om ugen. Så det er virkelig overkommeligt, ellers havde jeg heller ikke råd på SU! 

Okey det er da også en okey pris. hvor går du henne?

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

LilleLene skriver:

viborg

ja okay, det er langt væk fra Randers

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Det kan du tro jeg gør:-):-)

FANTASTISK! 

Anmeld

14. januar 2013

LilleLene

Dinna88 skriver:

ja okay, det er langt væk fra Randers

ja lidt

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

mariesmavse92 skriver:

Det lyder nok en smule deprimerende, men jeg har nok ikke figuren og udseendet til det, og har heller ikke nogen veninder i omegnen at starte til det med - kan dog se, at der er iPole i Kolding, så hvis jeg ombestemmer mig ligger det jo lige ved døren. Og så lægger jeg nok også billeder ud uden at prøve at virke nedladende og fordomsfuld, har jeg tænkt meget på om det mon er overvejende en bestemt type, der går til det, altså lange, slanke piger fuld af selvtillid, eller er der alle slags. Og kan man mon starte op til det før man er i form og så komme i form undervejs, eller er det umuligt når man skal op på den stang osv

Jeg går til det med en veninde der ikke ser ud som jeg gør. Hun er ikke overvægtig, men hun er ikke strammet op. Alle starter et sted!! Jeg synes virkelig du skal springe ud i det - ved iPole er der tre hold om ugen til rådighed. Der tager jeg udstræk, undervisningstime samt polefitness. Ved fitness strammer du op, og det skulle være REN tortur Så hvis du nu starter, så kan du jo begynde at konditionstræne ved siden af, og så skal det nok gå stærkt!

Men jeg ville IKKE kunne løfte mig selv op, hvis ikke jeg havde styrketrænet inden. Det er klart en fordel at have bare lidt muller Men igen - begynderholdene er man på indtil man "får lov" til at komme på øvet. Så der er ALLE niveauer  Så man starter et sted! Jeg lignede jo en totalt idiot igår - det ses bare ikke på billeder i samme omfang

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

B&J skriver:

jaaa nemlig men det væreste sted er nu bryst musklerne syntes jeg det gør av

men glæder mig til at se nye billeder

JA, for fanø!!!!!!

Jeg skal nok holde jer opdateret så, det gør jeg med GLÆDE

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

Mettefpigen skriver:

Åhh det er en så fed sport!!! Min veninde går også til det og fuck nogle muskler man får :-D

ja, ikke?! Jeg er SÅ glad for at jeg tog mig sammen til at tage afsted Og ja - jeg synes jeg er godt trimmet i forvejen, men for søren, jeg glæder mig til at være hothot til sommer

Anmeld

14. januar 2013

B&J

Dinna88 skriver:

JA, for fanø!!!!!!

Jeg skal nok holde jer opdateret så, det gør jeg med GLÆDE

jubiiiiii

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

Mamalou skriver:

Du er da mega sej, og ligner på ingen måde en nybegynder 

Skal du så have en stang hjemme i lejligheden?

Vh. Louise

Virkelig, synes du ikke?! Men TAK  

Det vil jeg RIGTIG gerne, og vi flytter snart til noget meget større, så skal jeg altså sørge for at lofterne kan holde til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.