Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PT skriver: Du er super sej, Tiffany (eller Candy, som Sabrina kaldte dig )
Du er super sej, Tiffany (eller Candy, som Sabrina kaldte dig )
HAHA, jeg vil bare hellere hedde Heaven...........
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frkanonym skriver: haha, ja, kunne godt lige forestille mig det.. puuuha, men det ser godt nok sjovt ud! århus er fint, bor tæt på århus og randers, for den sags skyld
haha, ja, kunne godt lige forestille mig det.. puuuha, men det ser godt nok sjovt ud!
århus er fint, bor tæt på århus og randers, for den sags skyld
Det er VILDT sjovt! Jamen, så start da i Randers med os Så kan vi ligner aber sammen!
Dinna88 skriver: gladeligt - men det er desværre ikke en mulighed Er nødsaget til at træne med briller. Det ser ikke HELT smart ud, men det ser da heller ikke voldsomt dumt ud
gladeligt - men det er desværre ikke en mulighed Er nødsaget til at træne med briller. Det ser ikke HELT smart ud, men det ser da heller ikke voldsomt dumt ud
Hov jeg synes du er smuk med briller - ærligt! Det var mere det praktiske i at have linser på
Dinna88 skriver: HAHA, jeg vil bare hellere hedde Heaven...........
Ja, men det er jo ikke dit valg, vel
Tauf skriver: Du er også så kedelig:-):-):-)
Du er også så kedelig:-):-):-)
UNDSKYLD altså
mariesmavse92 skriver: Nice!! Fedt du er startet til det. Jeg har egentlig ønsket at prøve det i et stykke tid nu, men tør ikke hihi. Held og lykke med de ømme muskler
Nice!! Fedt du er startet til det. Jeg har egentlig ønsket at prøve det i et stykke tid nu, men tør ikke hihi. Held og lykke med de ømme muskler
Hvorfor tør du ikke det? Jeg er startet med en veninde, så er det nemmere!
Og tak
LilleLene skriver: er jeg misundelig... NEEEEEJ SLET IKKE ville ønske det var i min by :/
er jeg misundelig... NEEEEEJ SLET IKKE ville ønske det var i min by :/
høhø Hvor bor du henne??
Zette skriver: Hov jeg synes du er smuk med briller - ærligt! Det var mere det praktiske i at have linser på
hvor er du sød, Zette! Men KLART mere praktisk! Desværre kan mine øjne ikke holde til linserne mere. Havde linser i to år
PT skriver: Ja, men det er jo ikke dit valg, vel
nåh......... Det er jeg da ked af!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128