Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.528 visninger
102 svar
1 synes godt om
14. januar 2013

Dinna88

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

frkanonym

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

hvor er du sej! og hvor er det fedt!  er det ikke vildt svært?

hvor går du til det henne? jeg vil SÅ gerne begynde til det!

Anmeld

14. januar 2013

tweety2060

HVor er du sej!!!

Anmeld

14. januar 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

Kæft det ser godt ud. Seriøst første time og så hænger du på hovedet.. Det tror jeg ikke jeg kunne om så jeg havde gået til det i et år

Men pjat med dig du har overvejet et stripper navn

Anmeld

14. januar 2013

MIWULA

Fede billeder hvor er du godt ;-) det er så fed en sport Har selv gået til det men har desværre lige meldt mig ud da vi ikk lige har råd lige Pt. 

Anmeld

14. januar 2013

_-Kathrine-_

Mega sej!!

Anmeld

14. januar 2013

B&J

Hold nu op hvor er du bare alt alt alt for sej og kan lige forstille sig hvor meget du bruger dine muskler av av av av, men hvor bliver det fedt når du bare kan glide rundt som en slange

Anmeld

14. januar 2013

Tulle28

Sikker på du ikke har smugtrænet? Je synes du ser ud som du har RET godt styr på det må jeg sige! Men hvad med nogle kontaktlinser?

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

frkanonym skriver:

hvor er du sej! og hvor er det fedt!  er det ikke vildt svært?

hvor går du til det henne? jeg vil SÅ gerne begynde til det!

Taaaak
Svært jo, men det er ikke svært at hive sig op og indtag ene position - det er svært at dreje rundt på den dumme stang! Hvem er lige vant til at have en stang i knæhasen, og så skal der bare låses?!

Jeg går til det i Randers! iPole er også i Aarhus og Aalborg ved jeg. Så aner jeg ikke lige hvor mere!

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

tweety2060 skriver:

HVor er du sej!!!

TAK! Er lidt stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.