Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Nessie

Hvor er du bare sej

Det ser i hvert fald ikke ud som om du er nybegynder

Må jeg foreslå navnet Candy?

Du må have en elastik sat fast på brillerne, så de ikke ryger af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

BabyMus

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Du er mega sej! Jeg kunne også godt tænke mig at prøve det, men tror bare slet ikke jeg har nok kræfter i hverken ben eller arme til at kunne holde mig på polen! Men fedt du er begyndt til det!

Anmeld

15. januar 2013

frkanonym

Dinna88 skriver:

Så kan jeg se hvem der er bagved anonymiteten

haha, jeg er da ikke så anonym :p

Anmeld

15. januar 2013

smokin

Tanja. skriver:

Haha ja så kan jeg godt se dolly er uheldigt

Yderst uheldigt en lille sort tyksak... 

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Zette skriver:

Yderst uheldigt en lille sort tyksak... 

Jeg kan se den for mig

Anmeld

15. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Wtf,er det første gang du prøver det ??
Det ser jo mega godt ud... Wouw - har også snakket med nogle tøser om at ska begynde til det. Vi bare ikk lige kommet videre end til snakken

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

Nessie skriver:

Hvor er du bare sej

Det ser i hvert fald ikke ud som om du er nybegynder

Må jeg foreslå navnet Candy?

Du må have en elastik sat fast på brillerne, så de ikke ryger af

Pfahahaha, så skulle du have set arbejdet frem til billederne - der er jo spejle i salen. Jeg kunne godt se at jeg lignede en idiot Men tak 

Hvad er der med navnet Candy - jeg vil bare gerne hedde Heaven!!!!

haha, hvordan det?

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

BabyMus skriver:

Du er mega sej! Jeg kunne også godt tænke mig at prøve det, men tror bare slet ikke jeg har nok kræfter i hverken ben eller arme til at kunne holde mig på polen! Men fedt du er begyndt til det!

Tusinde tak!!  

De kræfter kommer jo - jeg har styrketrænet meget op til, jeg startede med det for cirka 8 måneder siden. Men jeg skal på mit første begynderholde i dag - så det bliver spændende at se om der er nogle der lige er startet som mig 

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

frkanonym skriver:

haha, jeg er da ikke så anonym :p

Nånå, så siger vi det, Frøken ANONYM

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

LouiseVous skriver:

Wtf,er det første gang du prøver det ??
Det ser jo mega godt ud... Wouw - har også snakket med nogle tøser om at ska begynde til det. Vi bare ikk lige kommet videre end til snakken

haha, hvor er du sød  - JA, det var helt sikkert første gang, og billederne er nok mere heldige end noget andet. Det var svært og jeg følte mig virkelig dum - men derfor var det jo også så super sjovt!

Jeg synes da I skal gøre noget ved det!! Er du voldsom, man kan mærke at man lever dagene efter. Det er tre dage siden nu, og jeg har stadig super ondt. Men jeg skal dog afsted i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.