Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

sismofutten

Hold da op hvor er det imponerende at se - specielt i betragtelse af at det er første gang - virkelig flot
Men ja, du har helt ret - det kræver muskler i den grad - så det er fornuftigt at du har styrketrænet inden du startede

Men pas på, man bliver i den grad afhængig af det - jeg snakker af erfaring, har nemlig selv gået til det siden marts - og jeg ELSKER det - er i studiet 2-3 gange om ugen, i 2-3 timer ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

mommy1991

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Mega sejt altså

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

emmagirl skriver:

Mega sejt altså

Wuhu, TAK, skal du have!  

Anmeld

16. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

haha, hvor er du sød  - JA, det var helt sikkert første gang, og billederne er nok mere heldige end noget andet. Det var svært og jeg følte mig virkelig dum - men derfor var det jo også så super sjovt!

Jeg synes da I skal gøre noget ved det!! Er du voldsom, man kan mærke at man lever dagene efter. Det er tre dage siden nu, og jeg har stadig super ondt. Men jeg skal dog afsted i aften

Det da mega fed du lige kunne de så , for lidt har du da kunne siden bilederne har kunne nået at blive taget

Tror gerne på man både kan se og mærke man lever bagefter :p Men super fedt !!

Anmeld

16. januar 2013

frkanonym

Dinna88 skriver:

Nånå, så siger vi det, Frøken ANONYM

hahaha har da postet billeder af mig selv herinde :p

Anmeld

16. januar 2013

MorDk

FEDT!

Anmeld

17. januar 2013

Nessie

Dinna88 skriver:

Pfahahaha, så skulle du have set arbejdet frem til billederne - der er jo spejle i salen. Jeg kunne godt se at jeg lignede en idiot Men tak 

Hvad er der med navnet Candy - jeg vil bare gerne hedde Heaven!!!!

haha, hvordan det?

Ha ha ha

Heaven er også et rigtig fint "stang"-navn

Man må kunne få nogle specielle elastikker i sportsforretningerne, til at sætte fast på stængerne og så bag om nakken
Ved faktisk ikke om de findes, men ellers må de da lige opfindes

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

sismofutten skriver:

Hold da op hvor er det imponerende at se - specielt i betragtelse af at det er første gang - virkelig flot
Men ja, du har helt ret - det kræver muskler i den grad - så det er fornuftigt at du har styrketrænet inden du startede

Men pas på, man bliver i den grad afhængig af det - jeg snakker af erfaring, har nemlig selv gået til det siden marts - og jeg ELSKER det - er i studiet 2-3 gange om ugen, i 2-3 timer ad gangen

Hvor er du sød - tak! Så er jeg da lige lidt mere stolt, når det kommer til een med erfaring

Dét gør det virkelig. Men det er jo kun lækkert!

hahaha, ja, skal nok passe på. Desværre må vi kun træne tre timer om ugen. Men jeg håber på at få min egen stang engang

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

LouiseVous skriver:

Det da mega fed du lige kunne de så , for lidt har du da kunne siden bilederne har kunne nået at blive taget

Tror gerne på man både kan se og mærke man lever bagefter :p Men super fedt !!

tjoooooooh Men det var også meget nemmere der!! Nu er der 9 på hvert hold, og der var INGEN der var begyndere igår. Så var det ikke super sjovt - de var virkelig dygtige de andre! Men hey, må lade som om de ikke er der

Det tør siges......... av.

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

MorDk skriver:

FEDT!

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.