Jeg er da startet til pole... Og I skal ikke snydes for pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

smokin

Mega sej - må jeg anbefale kontaktlinser??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Dinna88

B&J skriver:

uhhh jeg tror på det gør ondt av av av, især når man virkelig bruger de muskler man ikke normalt bruger, godt jeg ikke er jeres kroppen idag AV for den

jaaa det bliver så cool så skal i lige filme hinanden så vi kan se

hahahha, netop! Så føler man bare at man aldrig har brugt sin krop før!!

jaaaa, det bliver vi da nødt til! indtil da må I  nøjes med billeder, så må I jo vurdere om jeg bliver bedre

Anmeld

14. januar 2013

Dinna88

Zette skriver:

Mega sej - må jeg anbefale kontaktlinser??? 

gladeligt - men det er desværre ikke en mulighed Er nødsaget til at træne med briller. Det ser ikke HELT smart ud, men det ser da heller ikke voldsomt dumt ud

Anmeld

14. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

Du er super sej, Tiffany  (eller Candy, som Sabrina kaldte dig )

Anmeld

14. januar 2013

frkanonym

Dinna88 skriver:

Taaaak
Svært jo, men det er ikke svært at hive sig op og indtag ene position - det er svært at dreje rundt på den dumme stang! Hvem er lige vant til at have en stang i knæhasen, og så skal der bare låses?!

Jeg går til det i Randers! iPole er også i Aarhus og Aalborg ved jeg. Så aner jeg ikke lige hvor mere!

haha, ja, kunne godt lige forestille mig det.. puuuha, men det ser godt nok sjovt ud! 

århus er fint, bor tæt på århus og randers, for den sags skyld

Anmeld

14. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tauf skriver:

Kæft det ser godt ud. Seriøst første time og så hænger du på hovedet.. Det tror jeg ikke jeg kunne om så jeg havde gået til det i et år

Men pjat med dig du har overvejet et stripper navn

Det er fordi, hun drømmer om en karriere i Las Vegas 

Anmeld

14. januar 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

yirk. Men jeg er jo ikke stripper

Du er også så kedelig:-):-):-)

Anmeld

14. januar 2013

mariesmavse92

Nice!! Fedt du er startet til det. Jeg har egentlig ønsket at prøve det i et stykke tid nu, men tør ikke hihi. Held og lykke med de ømme muskler

Anmeld

14. januar 2013

MyLove E

PT skriver:

Det er fordi, hun drømmer om en karriere i Las Vegas 

Anmeld

14. januar 2013

LilleLene

Dinna88 skriver:

I dag er jeg da SLET ikke øm i kroppen. Mine vinger og brystmuskler SKRIGER ikke af smerte hver gang jeg bruger dem......

Ej, det var voldsomt sjovt til den FØRSTE time, hvor billederne er fra. Det var så igår, og jeg føler lidt at de små mærker er godt på vej. Altså, dem der ikke allerede ER kommet.

Og nej.... Mit strippernavn er ikke Tiffany eller Heaven, og vi smider ikke tøjet  

Det er en voldsomt god workout der er mega sjov på samme tid. Nu glæder jeg mig bare til at blive god, i stedet for at ligne en abe der har fundet en stang i junglen............... Learning by doing, ikke?

Og ja.... jeg prøver desperat på at holde min briller på plads, derfor flagrer mit hoved så meget på det sidste billede Men okay........ Er jeg sej, eller er jeg sej?!

er jeg misundelig... NEEEEEJ SLET IKKE

ville ønske det var i min by :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.