Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Kæft det ser godt ud. Seriøst første time og så hænger du på hovedet.. Det tror jeg ikke jeg kunne om så jeg havde gået til det i et år Men pjat med dig du har overvejet et stripper navn
Kæft det ser godt ud. Seriøst første time og så hænger du på hovedet.. Det tror jeg ikke jeg kunne om så jeg havde gået til det i et år Men pjat med dig du har overvejet et stripper navn
hahahah, tak!! Man stoler overraskende meget på sig selv, hvis man har mullerne til det - og det havde jeg jo så Men hvis ikke man er vant til at træne, så tror jeg at det er umuligt!
Haha, PT herinde mener da bestemt at jeg hedder Tiffany...............
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sejt
En fra min klasse lagde også lige billede ud forleden dag, hun har gået lidt længere, så en lidt mere avanceret stilling på polen. Det ser så vildt ud, når I hænger dér.... Seje seje dig
MIWULA skriver: Fede billeder hvor er du godt ;-) det er så fed en sport Har selv gået til det men har desværre lige meldt mig ud da vi ikk lige har råd lige Pt.
Fede billeder hvor er du godt ;-) det er så fed en sport Har selv gået til det men har desværre lige meldt mig ud da vi ikk lige har råd lige Pt.
Taaaaak Ej, hvor ærgeligt!! Jeg giver 250 kr. om måneden for tre timer om ugen. Så det er virkelig overkommeligt, ellers havde jeg heller ikke råd på SU!
_-Kathrine-_ skriver: Mega sej!!
Mega sej!!
Oh yeah ej, tak!!
B&J skriver: Hold nu op hvor er du bare alt alt alt for sej og kan lige forstille sig hvor meget du bruger dine muskler av av av av, men hvor bliver det fedt når du bare kan glide rundt som en slange
Hold nu op hvor er du bare alt alt alt for sej og kan lige forstille sig hvor meget du bruger dine muskler av av av av, men hvor bliver det fedt når du bare kan glide rundt som en slange
Jaaaaa, TAK!!
Er du åndssvag, min veninde og jeg er SÅ ømme i dag... det er latterligt. Noget så simpelt som at åbne et vindue - AV! Ja - ikke? Jeg skal så meget træne min bagdel af, så jeg kan blive god
Dinna88 skriver: hahahah, tak!! Man stoler overraskende meget på sig selv, hvis man har mullerne til det - og det havde jeg jo så Men hvis ikke man er vant til at træne, så tror jeg at det er umuligt! Haha, PT herinde mener da bestemt at jeg hedder Tiffany...............
Tulle28 skriver: Sikker på du ikke har smugtrænet? Je synes du ser ud som du har RET godt styr på det må jeg sige! Men hvad med nogle kontaktlinser?
Sikker på du ikke har smugtrænet? Je synes du ser ud som du har RET godt styr på det må jeg sige! Men hvad med nogle kontaktlinser?
HAHA, det samme spurgte min veninde om - men dog ikke!! men tak De dutter desværre ikke. Jeg havde linser i to år, men jeg kunne kun have dem på 8 timer dagligt, og SLET ikke når jeg var træt. Og træning ligger KUN om aftenen, så det kan mine øjne slet ikke Det er super træls!
Dinna88 skriver: Jaaaaa, TAK!! Er du åndssvag, min veninde og jeg er SÅ ømme i dag... det er latterligt. Noget så simpelt som at åbne et vindue - AV! Ja - ikke? Jeg skal så meget træne min bagdel af, så jeg kan blive god
uhhh jeg tror på det gør ondt av av av, især når man virkelig bruger de muskler man ikke normalt bruger, godt jeg ikke er jeres kroppen idag AV for den
jaaa det bliver så cool så skal i lige filme hinanden så vi kan se
Dot D skriver: Sejt En fra min klasse lagde også lige billede ud forleden dag, hun har gået lidt længere, så en lidt mere avanceret stilling på polen. Det ser så vildt ud, når I hænger dér.... Seje seje dig
Ja, det tror jeg så gerne - jeg har kun været der een gang hahaha. Men det skulle gerne gå hurtigt, så snart man har sin teknik på plads! Jeg har mullerne, så jeg skal bare liiiige stole på mig selv.....
Men taaaak
Tauf skriver: Cool... Det hedder du så nu:-):-):-):-)
Cool... Det hedder du så nu:-):-):-):-)
yirk. Men jeg er jo ikke stripper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128