Vi har ikke meget tid til hinanden, manden er selvstændig og arbejder alt, alt for meget...
Jeg arbejder kun deltid, men synes alligevel dedekan være svært at få tingene til at gå op i en højere enhed.
Der er væsentligforskel på ar have 1 eller flere børn. Da vi kun havde min søn, havde vi hver anden weekend helt for os selv (der var han hos sin far) og når han havde legeaftaler mm. Havde vi en hel eftermiddag sammen osv.
Men efter vi har fået barn sammen (en på 2 og og min søn fra tidligere forhold på 11 år), er den tid fuldstændig forsvundet.
Vi har herhjemme meget forskellige dagsrytmer - jeg møder oparbejde ml. 7 og 7.30, min kæreste møder kl.4-4.30 alle ugens hverdage. Så han går ofte i seng kl. 20 senest 21. Der læser jeg godnathistorie fór den store, den lille kommer i seng kl.20 og når jeg så er færdig med at læse historie, sovermanden og mine aftener går med afslapningen alene og wordfeud 
Vi har ikke været særlig gode til at pleje hinanden, de weekender vi har sammen (min kæreste arbejder i gennemsnittet 2eweekender om måneden) går med alle de hængepartier vi har, organiserring af det endog det andet osv.
Jeg er meget socialt anlagt, min kæreste har for meget at se til, til at magte at være sammen med andre mennesker.
Så jeg tager mig min tid med veninder, kommer ud og har tidligt fri nogle dage, hvor jeg har et par timer for mig selv, med veninderne, til indkøb mm.
Men vores parforhold er virkelig ikke særlig velplejet... Vi er ikke særlig gode til at få passet den mindste, hvilket vi har snakket om, at vi skal blive!
Så den tid vi har en som regel under aftensmaden, måske 1 time om aftenen og så de weekender hvor han ikke arbejde - eller dvs. Han arbejder altid om søndagen, så de lørdag hvor han ikke arbejder samt søndag eftermiddag/aften