Hver tingtil sin tid:-)
Det er vigtigt med hyggestunder hvre dag med ungerne, men det er sørme også vigtigt at pleje forholdet. Især kvinder har en tendens til at blive hjemme altid og kun tænke på børnene, og synes det er helt fedt, mens manden står i baggrunden og siger "ja, vi har jo ikke rigtigt brug for at komme ud", mens han i virkeligheden er mega træt at vi aldrig er spontane længer, spiser ude som før, hygger i biffen bagefter, tager på kroophold, smutter ned og får en enkelt eller cafe eller lign.
dette gælder naturligvis ikke alle, men de undersøgelser der er lavet viser at kvinder fremfor mænd er mere tilbøjelig til at droppe manden og stort set kun tage sig af børnene.
Dvs ingen hyggeture med manden længere, næsten ingen sex og ikke så tit hygge med kollegaer eller venner fordi konen jo er der hjemme med børnene:-)
Det kunne have været MIG der var beskrevet her efter vores første barn. Han var mit et og alt og alle andre kom i baggrunden hele tiden.
Efter barn nr 2 kom, lærte jeg der måtte mere til før vi begge var tilfredse i længden.
Dvs sex en gang om ugen, gerne mere. Ud og spise, gerne 1 gang hver 2 måned, en tur i biffen i ny og næ.
Vi har også haft 4 dage sammen på Costa del Sol, altså Spanien.
Desuden skal vores børn i seng kl 19-19.30 så vi har tid til at hygge om aftenen sammen:-)I weekenden måske lidt senere pga Disney sjov osv.
Anmeld