Børn og tid til sig selv/parforhold..? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
72 svar
1 synes godt om
10. januar 2013

Babydrøm

Hej ladies  

Ville bare høre hvordan jeres liv er efter I har fået barn/børn? (udover I selvfølgelig har fået guldklump/guldklumper

Tid til jer selv? Tid med jeres mand? Parforhold? (hvis I har en partner)  

De er nok formuleret underligt, men ved ik lige hvordan jeg skal formulerer mig.. Håber I forstår hvad jeg mener  

Er bare nysgerrig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi fik thea for 4 år siden, syntes jeg endelig vi havde masser af tid til os selv, hvor vi bare hyggede når hun var puttet osv.

Nu vi også har fået alberte, syntes jeg godt nok det har været svært at finde kærste tid. Nu er der altid mindst et barn vågen, fra vi står op til vi går i seng. Og selvom alberte nu er 6 mdr, har vi stadig ik været i biografen eller noget alene, da jeg stadig ammer. Vh stine

Anmeld

10. januar 2013

Mettefpigen

Jeg synes det er meget svært at finde tid til mig selv og hinanden.... Kæresten arbejder aften og nat, så det er ca 2 aftener vi har sammen om ugen.... Men bassen blir passet ca 1 gang om måneden i nogle dage så der får vi indhentet noget af det... Mht til mig selv er jeg sjældent ude da der ikk rigtig er en hjemme til at tage ham....

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

StineW79 skriver:

Da vi fik thea for 4 år siden, syntes jeg endelig vi havde masser af tid til os selv, hvor vi bare hyggede når hun var puttet osv.

Nu vi også har fået alberte, syntes jeg godt nok det har været svært at finde kærste tid. Nu er der altid mindst et barn vågen, fra vi står op til vi går i seng. Og selvom alberte nu er 6 mdr, har vi stadig ik været i biografen eller noget alene, da jeg stadig ammer. Vh stine

Tak for dit svar Det lyder lidt hårdt, men det lyder vel meget normalt. Bliver nok lettere når de bliver ældre  

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Jeg synes det er meget svært at finde tid til mig selv og hinanden.... Kæresten arbejder aften og nat, så det er ca 2 aftener vi har sammen om ugen.... Men bassen blir passet ca 1 gang om måneden i nogle dage så der får vi indhentet noget af det... Mht til mig selv er jeg sjældent ude da der ikk rigtig er en hjemme til at tage ham....

Tak for dit svar Det lyder svært. Men hyggeligt at han bliver passet et par dage om mdr. lyder da som en skøn måde at gøre det på  

Anmeld

10. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnnL skriver:

Tak for dit svar Det lyder lidt hårdt, men det lyder vel meget normalt. Bliver nok lettere når de bliver ældre  

Ja tror det er ret normalt, især når man får nr 2! Alberte sover næsten aldrig før kl 23, så det ka godt være lidt hårdt aldrig rigtig at ha alene tid sammen. Men er sikker på át det nok ska ændre sig, når hun begynder at ha mere faste senegtider ( hun er 6 mdr) 

Og vi ville jo ik ændre noget hvis vi ku, for i hvor er de jo bare dejlige og helt igennem perfekte! ( ist når de sover) vh stine

Anmeld

10. januar 2013

Mettefpigen

AnnL skriver:

Tak for dit svar Det lyder svært. Men hyggeligt at han bliver passet et par dage om mdr. lyder da som en skøn måde at gøre det på  

Jaaa det blev vi nødt til at gøre, så det er ca 1 weekend om måneden, medmindre at jeg virkelig gerne vil et eller andet og manden skal arb, så blir han passet en dag ekstra...

Anmeld

10. januar 2013

Rikkemor89

AnnL skriver:

Hej ladies  

Ville bare høre hvordan jeres liv er efter I har fået barn/børn? (udover I selvfølgelig har fået guldklump/guldklumper

Tid til jer selv? Tid med jeres mand? Parforhold? (hvis I har en partner)  

De er nok formuleret underligt, men ved ik lige hvordan jeg skal formulerer mig.. Håber I forstår hvad jeg mener  

Er bare nysgerrig  

Vi klager ikke, men nu har vi også kun 1 barn og han bliver passet hvis vi skal noget, vi synes det er vigtigt at vi gør noget uden ham, for ellers bliver det hurtigt træls.. 

Nu må i ikke misforstå mig for man vælger jo selv sine børn, men man skal også huske stadig at være kærester selv om at der kommer barn/børn i huset (:

Og vores dreng har altid vært et nemt barn så det har aldrig vært svært at ligge ham i seng, for han har stort set altid sovet max 5 minutter efter han er puttet (: 

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

StineW79 skriver:

Ja tror det er ret normalt, især når man får nr 2! Alberte sover næsten aldrig før kl 23, så det ka godt være lidt hårdt aldrig rigtig at ha alene tid sammen. Men er sikker på át det nok ska ændre sig, når hun begynder at ha mere faste senegtider ( hun er 6 mdr) 

Og vi ville jo ik ændre noget hvis vi ku, for i hvor er de jo bare dejlige og helt igennem perfekte! ( ist når de sover) vh stine

Lyder hårdt, men ja det skal da nok ændre sig  

Selvfølgelig ik ændre noget, det lyder fantastisk at have børn  

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Mettefpigen skriver:

Jaaa det blev vi nødt til at gøre, så det er ca 1 weekend om måneden, medmindre at jeg virkelig gerne vil et eller andet og manden skal arb, så blir han passet en dag ekstra...

Okay lyder hyggeligt blev nødt til? Hvis jeg må spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.