Børn og tid til sig selv/parforhold..? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Ja det er jo lige det lige nu nyder jeg at vi bare er os to og kan lave hvad vi vil Men kan godt mærke den store lyst til at få en baby   Ja man vænner sig vel hurtigt til at tænke på den lille, er der vel størst risiko for at man lidt glemmer sig selv og hinanden..

Men selvom man får en baby kan man vel stadig en masse ting, det kræver bare lidt ekstra planlægning 

Ja må være en stor glæde Ja he he nok en del år endnu 

ja mens de er små syntes jeg det kræver en masse ny syntes jeg bare man gør tingene på slum man tænker ikke så meget over det mere men daniel bliver også snart 3 så han er jo lige som os med mad osv men ja man skal godt nok huske hinanden eller minde hinanden på man er der, for det kan blive vildt hårdt men også vild let det er så forskelligt fra barn til barn men lige meget hvad så er det så, jeg kan slet ikke beskrive hvor vidunderligt og lykkelig man er over et barn der er ingen ord for hvor stort det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Pige2009

AnnL skriver:

Hej ladies  

Ville bare høre hvordan jeres liv er efter I har fået barn/børn? (udover I selvfølgelig har fået guldklump/guldklumper

Tid til jer selv? Tid med jeres mand? Parforhold? (hvis I har en partner)  

De er nok formuleret underligt, men ved ik lige hvordan jeg skal formulerer mig.. Håber I forstår hvad jeg mener  

Er bare nysgerrig  

Jeg bor alene med min datter og har sjældent tid til eller for mig selv, da hun er hos mig alle ugens 7 dage, men sådan er det bare

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

Bertris skriver:

Nu havde kæresten og jeg besøg af min sviger mor igår som fortalte os om det her fantastiske koncept som hedder Home Start ( www.home-start.dk )

hvor man kan få tildelt en familie ven som kommer mindst to timer i ugen og hjælper med børnene og de daglige gøremål (det er IKKE babysitter! )

Okay det lyder da smart

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

ja mens de er små syntes jeg det kræver en masse ny syntes jeg bare man gør tingene på slum man tænker ikke så meget over det mere men daniel bliver også snart 3 så han er jo lige som os med mad osv men ja man skal godt nok huske hinanden eller minde hinanden på man er der, for det kan blive vildt hårdt men også vild let det er så forskelligt fra barn til barn men lige meget hvad så er det så, jeg kan slet ikke beskrive hvor vidunderligt og lykkelig man er over et barn der er ingen ord for hvor stort det er

Ja al start er jo også svær/udfordrende, også når det er så stor en omvæltning  

Lyder godt det bliver lettere når de bliver ældre 

Kan slet ik forstille mig hvor stort det er  Men du skubber da rigtig til mine babynykker he he 

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

Baagøe skriver:

Jeg bor alene med min datter og har sjældent tid til eller for mig selv, da hun er hos mig alle ugens 7 dage, men sådan er det bare

Okay, men det lyder da også dejligt  

Anmeld

12. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Ja al start er jo også svær/udfordrende, også når det er så stor en omvæltning  

Lyder godt det bliver lettere når de bliver ældre 

Kan slet ik forstille mig hvor stort det er  Men du skubber da rigtig til mine babynykker he he 

det er jo dejligt, børn er vidunderlige man kan slet ikke forstille sig en dag uden børn når man har haft en så nu skal i bare igang

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

det er jo dejligt, børn er vidunderlige man kan slet ikke forstille sig en dag uden børn når man har haft en så nu skal i bare igang

Kunne jeg da forstille mig at man ik kan  Argh ik lige nu, men vi har da snakket om at vi tager en snak til sommer om, om vi skal gå igang med pb  Men vi drømmer da om at få et sommerbarn, selvom man ik selv tager den beslutning 

Anmeld

12. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Kunne jeg da forstille mig at man ik kan  Argh ik lige nu, men vi har da snakket om at vi tager en snak til sommer om, om vi skal gå igang med pb  Men vi drømmer da om at få et sommerbarn, selvom man ik selv tager den beslutning 

nej det kunne være dejligt med et sommer barn men ja ja, jeg fik ham 2 dage før min fødselsdag så nu er vi 4 der har fødselsdag i marts  og det skal ikke undre mig hvis nu vil ville have en mere på et tidspunkt ja så kommer den også i marts

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

nej det kunne være dejligt med et sommer barn men ja ja, jeg fik ham 2 dage før min fødselsdag så nu er vi 4 der har fødselsdag i marts  og det skal ikke undre mig hvis nu vil ville have en mere på et tidspunkt ja så kommer den også i marts

He he det kan da lige passe  

Håber ik vi rammer marts, der er så mange i min familie der har fødselsdag der, min far fik 2 nevøer på hans fødselsdag 

Anmeld

12. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

He he det kan da lige passe  

Håber ik vi rammer marts, der er så mange i min familie der har fødselsdag der, min far fik 2 nevøer på hans fødselsdag 

det er nemlig også det vi har jeg har min søn har min mor har min søster har....

men det kunne nu stadig være sjovt for min kæreste har fødselsdag i feb.

men stadig er han fisk jeg er fisk og vores søn er fisk i stjernetegn hihihiih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.