Børn og tid til sig selv/parforhold..? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Babydrøm

Rikkemor89 skriver:

Vi klager ikke, men nu har vi også kun 1 barn og han bliver passet hvis vi skal noget, vi synes det er vigtigt at vi gør noget uden ham, for ellers bliver det hurtigt træls.. 

Nu må i ikke misforstå mig for man vælger jo selv sine børn, men man skal også huske stadig at være kærester selv om at der kommer barn/børn i huset (:

Og vores dreng har altid vært et nemt barn så det har aldrig vært svært at ligge ham i seng, for han har stort set altid sovet max 5 minutter efter han er puttet (: 

Det er også det jeg tænker, at det er vigtigt at huske sig selv og sin partner, lave noget uden sit barn/børn, huske hinanden  

Ja selvfølgelig vælger man selv at få børn, men tænker også på det med at huske hinanden  

Lyder skønt at I har fået en nem dreng  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Mettefpigen

AnnL skriver:

D

Okay lyder hyggeligt blev nødt til? Hvis jeg må spørge

Fordi jeg fik en depression og havde meget besvær med at være alene med bassen, og havde brug for alenetid...... Samtidig med at vi som par intet tid havde sammen, fordi bassen som ca 6 timer i døgnet det første halve år....

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Mettefpigen skriver:

Fordi jeg fik en depression og havde meget besvær med at være alene med bassen, og havde brug for alenetid...... Samtidig med at vi som par intet tid havde sammen, fordi bassen som ca 6 timer i døgnet det første halve år....

Okay, er jeg ked af at høre. Men dejligt I kunne få pasning, det lyder også hyggeligt med alene/kæreste tid en gang om mdr. 

Anmeld

11. januar 2013

Rikkemor89

AnnL skriver:

Det er også det jeg tænker, at det er vigtigt at huske sig selv og sin partner, lave noget uden sit barn/børn, huske hinanden  

Ja selvfølgelig vælger man selv at få børn, men tænker også på det med at huske hinanden  

Lyder skønt at I har fået en nem dreng  

Ja det har vært skønt (: 

Han var 6 dage gammel der sov han igennem (: 

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

Rikkemor89 skriver:

Ja det har vært skønt (: 

Han var 6 dage gammel der sov han igennem (: 

Dejligt Oki, nu forstår jeg  Skønt

Anmeld

11. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Alenetid? Hvad er det? 

Efter jeg fik nummer to, har jeg ikke haft meget alenetid. En af dem er altid vågne, og en af dem vil altid ikke sove om natten. Så jeg har måske en time eller to til mig selv her kl alt for sent, hvor jeg får lov til at sidde med fødderne oppe - lige indtil en vågner, naturligvis.

Jeg er alene med dem, så det gør det heller ikke nemmere.

Men helt apropos at sove; nu kalder min søn på mig 

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

PT skriver:

Alenetid? Hvad er det? 

Efter jeg fik nummer to, har jeg ikke haft meget alenetid. En af dem er altid vågne, og en af dem vil altid ikke sove om natten. Så jeg har måske en time eller to til mig selv her kl alt for sent, hvor jeg får lov til at sidde med fødderne oppe - lige indtil en vågner, naturligvis.

Jeg er alene med dem, så det gør det heller ikke nemmere.

Men helt apropos at sove; nu kalder min søn på mig 

He he ja okay  Håber du får en god nattesøvn  

Anmeld

11. januar 2013

Kloster

Hej.

Vi har 3 drenge på 8, 13 og 15 år. Og selvom de er så store, tager de stadig vores tid  Det er bare i form af kørsel, badmintonstævner, fodboldkampe, venner, fester osv.

Jeg prioritere min tid højt. Jeg vil også have tid til mig selv og jeg vil nyde min mand.

Men self er det nemmere jo større jo mere tid til sig selv og manden. Sidder jo ofte alene i stuen og skal vi noget, kan de ofte være alene.

Da de alle var små, fik vi dem passet engang imellem og tog i byen. Så vare vi bare os selv og ikke forældre, hvis I forstår.

Anmeld

11. januar 2013

CaWi

AnnL skriver:

Hej ladies  

Ville bare høre hvordan jeres liv er efter I har fået barn/børn? (udover I selvfølgelig har fået guldklump/guldklumper

Tid til jer selv? Tid med jeres mand? Parforhold? (hvis I har en partner)  

De er nok formuleret underligt, men ved ik lige hvordan jeg skal formulerer mig.. Håber I forstår hvad jeg mener  

Er bare nysgerrig  

Til tider har det været hårdt her. Vores dreng er i dag 8 1/2 mdr, og er først for en måned siden begyndt at falde tilligt i søvn (som i ved 21 tiden) Før det sov han ikke før 23-24 tiden, og med en mand der går i seng senest kl 23, er det ikke meget voksentid der har været.
Derudover har han i dagtimerne kun sovet en halv time af gangen (er endelig også vendt) så oprydning og personlig pleje har ikke været i højsædet.
Jeg har også ammet ham, hvilket jo også har gjort at han ikke bare lige pludselig kunne passes. Men vi har haft nogle kæreste aftner, hvor jeg så havde malket ud til ham.

MEN.... Nu er alting meget bedre. Han sover længere lurer om dagen, hvilket betyder jeg pludselig har tid til at barbere mine ben, smøre kroppen ind i bodylotion, gøre ordenligt rent osv.

At han kommer tidlige i seng, og får alm mad nu, gør at vi hver aften har voksen tid, og at han nemmere kan passes.

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

Kloster skriver:

Hej.

Vi har 3 drenge på 8, 13 og 15 år. Og selvom de er så store, tager de stadig vores tid  Det er bare i form af kørsel, badmintonstævner, fodboldkampe, venner, fester osv.

Jeg prioritere min tid højt. Jeg vil også have tid til mig selv og jeg vil nyde min mand.

Men self er det nemmere jo større jo mere tid til sig selv og manden. Sidder jo ofte alene i stuen og skal vi noget, kan de ofte være alene.

Da de alle var små, fik vi dem passet engang imellem og tog i byen. Så vare vi bare os selv og ikke forældre, hvis I forstår.

Hej

Selvfølgelig vil børn jo altid tage tid, skal de jo også Men synes det lyder rigtig godt og hyggeligt at I en gang imellem kan være jer selv og ik forældre og at I fik dem passet en gang imellem da de var små, lyder rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.