AnnL skriver:
Hej ladies
Ville bare høre hvordan jeres liv er efter I har fået barn/børn? (udover I selvfølgelig har fået guldklump/guldklumper
)
Tid til jer selv? Tid med jeres mand? Parforhold? (hvis I har en partner)
De er nok formuleret underligt, men ved ik lige hvordan jeg skal formulerer mig..
Håber I forstår hvad jeg mener
Er bare nysgerrig

Til tider har det været hårdt her. Vores dreng er i dag 8 1/2 mdr, og er først for en måned siden begyndt at falde tilligt i søvn (som i ved 21 tiden) Før det sov han ikke før 23-24 tiden, og med en mand der går i seng senest kl 23, er det ikke meget voksentid der har været.
Derudover har han i dagtimerne kun sovet en halv time af gangen (er endelig også vendt) så oprydning og personlig pleje har ikke været i højsædet.
Jeg har også ammet ham, hvilket jo også har gjort at han ikke bare lige pludselig kunne passes. Men vi har haft nogle kæreste aftner, hvor jeg så havde malket ud til ham.
MEN.... Nu er alting meget bedre. Han sover længere lurer om dagen, hvilket betyder jeg pludselig har tid til at barbere mine ben, smøre kroppen ind i bodylotion, gøre ordenligt rent osv.
At han kommer tidlige i seng, og får alm mad nu, gør at vi hver aften har voksen tid, og at han nemmere kan passes.
Anmeld