Børn og tid til sig selv/parforhold..? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

det er nemlig også det vi har jeg har min søn har min mor har min søster har....

men det kunne nu stadig være sjovt for min kæreste har fødselsdag i feb.

men stadig er han fisk jeg er fisk og vores søn er fisk i stjernetegn hihihiih

Hihi, ja det er da sjovt, også at I deler stjernetegn  Min kæreste blev født på sin fars fødselsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Hihi, ja det er da sjovt, også at I deler stjernetegn  Min kæreste blev født på sin fars fødselsdag 

hihihi ja det bliver spænde om i laver en der har fødselsdag samme dag så, ja livet er lidt sjovt ind i mellem

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

hihihi ja det bliver spænde om i laver en der har fødselsdag samme dag så, ja livet er lidt sjovt ind i mellem

Ja, men håber jeg da ik, kan jo altid håbe 

Anmeld

12. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Ja, men håber jeg da ik, kan jo altid håbe 

ja nemlig

Anmeld

12. januar 2013

L&V

AnnL skriver:

Hej ladies  

Ville bare høre hvordan jeres liv er efter I har fået barn/børn? (udover I selvfølgelig har fået guldklump/guldklumper

Tid til jer selv? Tid med jeres mand? Parforhold? (hvis I har en partner)  

De er nok formuleret underligt, men ved ik lige hvordan jeg skal formulerer mig.. Håber I forstår hvad jeg mener  

Er bare nysgerrig  

Vi har voksen tid efter 20 også har vi som regel 1dag i måneden hvor vi får Laura passet for at pleje vores forhold.. Der udover syntes jeg vi er gode til at gi hinanden frihed så vi kan lave de ting vi gerne vil som fodbold og café ture med pigerne..

Der er ikke meget der er ændret ud over at alting skal planlægges lidt bedre også savner jeg da og ku sove en hel weekend væk.Men syntes nu vores liv er ret meget som før

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

Månsson skriver:

Vi har voksen tid efter 20 også har vi som regel 1dag i måneden hvor vi får Laura passet for at pleje vores forhold.. Der udover syntes jeg vi er gode til at gi hinanden frihed så vi kan lave de ting vi gerne vil som fodbold og café ture med pigerne..

Der er ikke meget der er ændret ud over at alting skal planlægges lidt bedre også savner jeg da og ku sove en hel weekend væk.Men syntes nu vores liv er ret meget som før

Tak for dit svar

Lyder rigtig dejligt og hyggeligt Og skønt at man stadig kan en masse Men ja selvfølgelig kræver det lidt mere planlægning  

Anmeld

12. januar 2013

L&V

AnnL skriver:

Tak for dit svar

Lyder rigtig dejligt og hyggeligt Og skønt at man stadig kan en masse Men ja selvfølgelig kræver det lidt mere planlægning  

Tror det er vigtigt at huske på.. Jeg har i hvert fald brug for det for at tanke energi

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

Månsson skriver:

Tror det er vigtigt at huske på.. Jeg har i hvert fald brug for det for at tanke energi

Kan jeg godt forstå

Anmeld

13. januar 2013

Pige2009

AnnL skriver:

Okay, men det lyder da også dejligt  

Jeps. Idag hygger vi med film og varm cacao med flødeskum på sofaen

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

Baagøe skriver:

Jeps. Idag hygger vi med film og varm cacao med flødeskum på sofaen

Lyder rigtig hyggeligt Kunne da være man skulle gøre det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.