Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Yaaaaaaaaaay.
Jeg stoppede helt med at trække vejret da jeg åbnede indlægget!!!!

Forhelvede jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Stort tillykke søde! Hvor er jeg altså bare glad på jeres vegne!!!!!

Hvad er planen så nu?

Ha ha ha ha, det var nu ikke meningen at give dig hjertestop

Det er helt fantastisk, og jeg er oven i købet glad for den kvalme der kommer og går, og halsbranden der kommer lidt engang i mellem

Nu skal vi gå lettere febrilske og nervøse rundt indtil d. 24., hvor vi skal til skanning igen,og forhåbentlig få at vide at alt ser ud som det skal (og også om der er 1 eller 2 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Meget, det bliver nok bedre, når vi har første skanning overstået, og så vil nervøsiteten nok også lægge sig, når vi har set at alt er som det skal være

Ja, man skal lige over første skanning.. Hvornår ligger den, når man er i behandling? (:

Anmeld

3. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

Stort tillykke , hvor er det dejligt for jer...

Anmeld

3. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ha ha ha ha, det var nu ikke meningen at give dig hjertestop

Det er helt fantastisk, og jeg er oven i købet glad for den kvalme der kommer og går, og halsbranden der kommer lidt engang i mellem

Nu skal vi gå lettere febrilske og nervøse rundt indtil d. 24., hvor vi skal til skanning igen,og forhåbentlig få at vide at alt ser ud som det skal (og også om der er 1 eller 2 )

Hehe det går nok for sikke en forløsning.
Ligger i sengen og udbrød det "forhelvede jaaaaa" mens jeg lavede jubeldans liggende.

Ja, det bliver en halv hård tid indtil scanningen men tiden går og pludselig er dagen der.
Og ja HURRA for kvalme og halsbrand!

Eij, jeg har lyst til at give dig den største krammer!!! Så du får er cyber et.

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Ja, man skal lige over første skanning.. Hvornår ligger den, når man er i behandling? (:

Mellem 7+0 og 8+0. Jeg har fået en tid d. 24., så vil jeg være 7+6. Synes der er MEGET længe til

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

LouiseVous skriver:

Stort tillykke , hvor er det dejligt for jer...

Det er så skønt, tusind tak

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe det går nok for sikke en forløsning.
Ligger i sengen og udbrød det "forhelvede jaaaaa" mens jeg lavede jubeldans liggende.

Ja, det bliver en halv hård tid indtil scanningen men tiden går og pludselig er dagen der.
Og ja HURRA for kvalme og halsbrand!

Eij, jeg har lyst til at give dig den største krammer!!! Så du får er cyber et.

Ha ha ha, det gad jeg godt have set

Der er læææænge til skanning, men tror på at det nok skal gå godt denne gang

TAK for kæmpe krammer, det er jeg rigtig glad for

Det varer da i øvrigt ikke så længe, før lillepigen er færdigbagt, hvor er det altså spændende

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Mellem 7+0 og 8+0. Jeg har fået en tid d. 24., så vil jeg være 7+6. Synes der er MEGET længe til

Uha, hvor spændende! Hvem der bare havde haft en tidlig skanning - jeg måtte vente helt til 11+4 (rigtig 12+0, men blev rykket frem pga. blødning).. Er sikker på at tiden bare føles lang nu - inden du ser dig om er det d. 24! 

Anmeld

3. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ha ha ha, det gad jeg godt have set

Der er læææænge til skanning, men tror på at det nok skal gå godt denne gang

TAK for kæmpe krammer, det er jeg rigtig glad for

Det varer da i øvrigt ikke så længe, før lillepigen er færdigbagt, hvor er det altså spændende

Kenneth spurgte også noget forundret hvad der skete. Hihi

Det skal gå denne gang og efter at have læst Dine andre svar lyder det da anderledes end de andre gange.

Nej der er ikke længe. Puuuha.

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Uha, hvor spændende! Hvem der bare havde haft en tidlig skanning - jeg måtte vente helt til 11+4 (rigtig 12+0, men blev rykket frem pga. blødning).. Er sikker på at tiden bare føles lang nu - inden du ser dig om er det d. 24! 

Ja, det er nu meget rart at få bekræftet ved en tidlig skanning at alt er som det skal være. Tror de skal skanne inden man bliver sendt videre i det "normale" system, for at sikre sig at der ikke er nogen form for problemer.

Med Daniel blev jeg skannet både i uge 7 og 10, fordi jeg havde aborteret tidligere. Og så igen til NF i uge 12, det var skønt Så var der til gengæld meget længe til MD skanningen, og er heller ikke sikker på andet end at jeg vil insistere på at blive skannet i mellemtiden, da jeg ikke orker den frygt igen. Med mindre den lille begynder at sparke tidligt, så jeg kan mærke at der er liv i den Daniel mærkede jeg allerede i uge 15, men var slet ikke klar over at det var ham.
Fra uge 19 sparkede han tydeligt hver dag, det var dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.