Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe ja hvis der er to er der nok ikke andet for.

Ja, det kan jeg godt forstå! hvis du tuder så går det nok. Det virker jo som en forløsning at få det ud. Føle man kan trække vejret igen.

Ja, det skal nok gå meget stærkt. og det bliver rigtig dejligt ikke at have noget at stå op til inden hun kommer.

Men det er da rart at man kan kigge derind i dag, så man kan forberede sig,i tilfælde af at der skulle være 2

Jeg håber at jeg ikke er ved at dø af skræk ligesom sidst,men det må vi jo se, når vi nærmer os skanningsdagen

Det kan jeg godt forstå. Lige have lidt ro, inden der bliver vendt op og ned på det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja lillepigen er også begyndt at sparke godt igennem, så det hjælper helt sikkert på nervøsiteten

Det er skønt at kunne glæde sig over kvalme og halsbrand, så ved man, at man har kæmpet for at blive gravid

Jeg tog heller aldrig en almindelig test, så ved heller ikke hvordan den ville have reageret! Turde simpelthen ikke teste før tid...

Hi hi så jeg også for en baby vi fik også to æg op, og der er kun en derinde! Det var også det vi håbede på

Ja, det hjælper altså, når man kan mærke liv derinde

Jeg turde heller ikke teste, var både bange for resultatet, bange for skuffelsen. Den ene gang jeg testede viste den negativ, havde en positiv BP, dog ikke positiv nok, så skulle have taget en ny. Var god nok, men blødte i uge 6, og havde senere en MA, så tror at det fik stoppet lysten til at teste

Vi fik også lagt to op med Daniel, så jeg håber at der også "kun" er 1 denne gang

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

christina92 skriver:

Glæder mig til at følge dig! Det er skønt for jer det lykkedes!

Håber det lykkes at gå hele vejen, denne gang, men det er helt fantastisk at det lykkedes igen

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Daydreamer81 skriver:

Tillykke

Tusind tak

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

ønskebarn74 skriver:

STORT TILLYKKE SØDE!!! 

Tusind tak

Det er helt fantastisk

Hvordan går det med dig?

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

babywish13 skriver:

Tillykke tillykke

Sikke en fantastisk måde at starte 2013 på

Ja, det er helt vildt
Den bedste måde at starte et nyt år på

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Frøken J. skriver:

Åh du godeste, hvor er det FANTASTISK! STort tillykke

Tusind tak, ja det er helt fantastisk

Anmeld

3. januar 2013

Muffin_girl

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

Neeejjjj hvor fantastisk !!!!!!! 

TILLYKKE !!!!!

Anmeld

3. januar 2013

Viventerjer

Nessie skriver:

Tusind tak

Øv altså   Synes også du burde kunne teste positivt nu. Måske skal I bare ud i 3. forsøg ligesom os. Begge gange har vi nærmest nået at opgive op til 3. forsøg, men det er åbenbart der vi skal hen før det vil lykkes. Håber for jer at det snart vil ske

Ja .. Måske .. Vi håber.. Men der næsten ikke mere håb tilbage for os begge .. Vi har begge været helt knust idag, og grædt noget så meget .. Det er bare uretfærdig at, man nærmest skal være helt ødelagt inden det lykkedes

Men hvor har du fortjent det og igen hjertelig tillykke herfra

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, det var 8 meget lange uger
Det er bare hos min mand jeg vil insistere. Han er jo ikke så hormonpåvirket, så for ham har nervøsiteten ikke været helt så slem. Han så også at maven voksede fint,men jeg var nærmest blind for det, fordi jeg var bange. Men efter at have aborteret igen sidste år, så tror jeg heller ikke han er så svær at overbevise

Præcis, man aner jo slet ikke hvordan det skal føles første gang, men gætter bare.
Jeg var dog ikke tvivl, da jeg nåede uge 18, og da han sparkede lystigt hver dag fra uge 19 var jeg bare glad, og slet ikke i tvivl mere

Nej, og mænd er nok generelt mere cool på den front end os bekymrede kvinder! 

Nej, når man har en dårlig oplevelse i bagagen kan nok selv den mest hårde mand lokkes med - han kan jo altid give den pylrede kone skylden

Jeg var nok heller ikke i tvivl med fornuften, men bekymringen tog nok overhånd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.