Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Nessie

metski83 skriver:

Kan jeg godt forstå.

Men der er virkelig fantastisk, du skal være MOR igen.

Virkelig skønt.

Må jeg spørge, om det også er i Brædstrup/Horsens den nye guldklump er lavet ?

Jeg har virkelig haft det dårligt de sidste par dage, så håbet har overskygget skrækken for at miste  Den sidder der stadig, men jeg er heldigvis blevet mere sikker på at ii hvert fald den ene har udviklet sig godt

Nej, Brædstrup er kun en offentlig klinik, vi ville ellers gerne have været deroppe igen

Vi går ved IVF-Syd i Fredericia. De er også rigtig søde, og mange af sygeplejerskerne har selv været i behandling, så de kender alt til de følelser vi går rundt med.
Og så er det tættere på hvor vi bor, så det er jo dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

metski83

Nessie skriver:

Jeg har virkelig haft det dårligt de sidste par dage, så håbet har overskygget skrækken for at miste  Den sidder der stadig, men jeg er heldigvis blevet mere sikker på at ii hvert fald den ene har udviklet sig godt

Nej, Brædstrup er kun en offentlig klinik, vi ville ellers gerne have været deroppe igen

Vi går ved IVF-Syd i Fredericia. De er også rigtig søde, og mange af sygeplejerskerne har selv været i behandling, så de kender alt til de følelser vi går rundt med.
Og så er det tættere på hvor vi bor, så det er jo dejligt

Godt at høre.

Ja det var egentlig et dumt spørgsmål, for vidste egentlig godt at Brædstrup/Horsens kun er til hjælp ved første forsøg.

Vi var til første samtale ang. IVF i fredags.

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

metski83 skriver:

Godt at høre.

Ja det var egentlig et dumt spørgsmål, for vidste egentlig godt at Brædstrup/Horsens kun er til hjælp ved første forsøg.

Vi var til første samtale ang. IVF i fredags.

Hvor bliver det spændende
Har de sat en nogenlunde tidsramme på?
Hvem talte I med?
Vi var specielt glade for overlægen, han fik virkelig én til at føle at lige præcis at VI fik et barn, var det vigtigste for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.