Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Nessie

christina92 skriver:

STORT STORT STORT tillykke!!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Nessie

Miia90 skriver:

Stort tillykke jeg har fundt dig på sidelinjen

Tusind tak, ja der har været lang vej her til

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

VNB skriver:

Ej hvor fantastisk!!!  

kæmpe stort tillykke 

Tusind tak

Anmeld

3. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Jeg ville nu godt "nøjes" med 1, men skulle der være 2, så tager vi den sidste med

Vi skal bare have tiden til at gå til d. 24., og så håber jeg ikke at jeg tuder igen, lige så snart jeg ser lægen

2 uger, det er jo lige om lidt Bliver nu rart med et par fredelige uger, inden hun kommer

Hehe ja hvis der er to er der nok ikke andet for.

Ja, det kan jeg godt forstå! hvis du tuder så går det nok. Det virker jo som en forløsning at få det ud. Føle man kan trække vejret igen.

Ja, det skal nok gå meget stærkt. og det bliver rigtig dejligt ikke at have noget at stå op til inden hun kommer.

Anmeld

3. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Jo, det tror jeg. Det sætter i hvert fald en dæmper på glæden, men glæder mig da over både kvalme og en smule halsbrand ind i mellem

Tror at det er meget naturligt at være nervøs, men syntes også at det blev mærkbart bedre, da Daniel begyndte at sparke.

Med Daniel var det "kun" BP, så ved slet ikke hvordan en test ville have reageret.

Jeg krydser fingre for 1 baby, det må være nok

Ja lillepigen er også begyndt at sparke godt igennem, så det hjælper helt sikkert på nervøsiteten

Det er skønt at kunne glæde sig over kvalme og halsbrand, så ved man, at man har kæmpet for at blive gravid

Jeg tog heller aldrig en almindelig test, så ved heller ikke hvordan den ville have reageret! Turde simpelthen ikke teste før tid...

Hi hi så jeg også for en baby vi fik også to æg op, og der er kun en derinde! Det var også det vi håbede på

Anmeld

3. januar 2013

christina92

Nessie skriver:

Tusind tak

Glæder mig til at følge dig! Det er skønt for jer det lykkedes!

Anmeld

3. januar 2013

Daydreamer81

Tillykke

Anmeld

3. januar 2013

ønskebørn74

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

STORT TILLYKKE SØDE!!! 

Anmeld

3. januar 2013

et-ønske

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

Tillykke tillykke

Sikke en fantastisk måde at starte 2013 på

Anmeld

3. januar 2013

Frøken J.

Nessie skriver:

God dag til alle

Åh du godeste, hvor er det FANTASTISK! STort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.