Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come2 skriver: Kæmpe kæmpe tillykke
Kæmpe kæmpe tillykke
Tusind tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HopinWishin skriver: Dejligt =) Tillykke!!
Dejligt =) Tillykke!!
Tusind tak
nielsen80 skriver: Hvor dejligt!!!! Stort tillykke
Hvor dejligt!!!! Stort tillykke
Kay skriver: til-så-meget-lykke som man over hoved kan!!!!!
til-så-meget-lykke som man over hoved kan!!!!!
Ha ha ha, tusind tak
Vil også bare lige sige KÆMPE TILLYKKE
Håber du får en fantastisk graviditet uden gener
tarkoflen skriver: Sådan havde jeg det også! Man skal lige se det lille fine banke så fint!Dejligt at testen blev hurtigt positiv! Får du ikke taget en blodprøve eller er det kun hjemmetest?Jeg alt hvad jeg kan for at det lille guldæg sætter sig rigtig godt fast og bliver jeres lille ønskebaby
Sådan havde jeg det også! Man skal lige se det lille fine banke så fint!Dejligt at testen blev hurtigt positiv! Får du ikke taget en blodprøve eller er det kun hjemmetest?Jeg alt hvad jeg kan for at det lille guldæg sætter sig rigtig godt fast og bliver jeres lille ønskebaby
Ja, det rumsterer jo stadig fra sidst, så vil godt have første skanning overstået, inden vi fortæller det til nogen, og vi tør heller ikke rigtig glæde os før
På denne klinik er det kun hjemmetest. Og sidste gang var stregen så utydelig at jeg måtte ned og købe en anden, som så også var længe om at komme. Men denne gang var testen fra klinikken meget tydelig, meget hurtigt, og den digitale fra Clearblue gav svar nærmest med det samme, så hormontallene må være højere denne gang, hvilket i sig selv jo er meget positivt
Snartmortilto:-") skriver: Stort tillykke:-)Stinna 16+5:-)
Stort tillykke:-)Stinna 16+5:-)
Viventerdig skriver: Stort tillykke .. Tror desværre ikke det er lykkedes for os denne gang hellere
Stort tillykke .. Tror desværre ikke det er lykkedes for os denne gang hellere
Øv altså Synes også du burde kunne teste positivt nu. Måske skal I bare ud i 3. forsøg ligesom os. Begge gange har vi nærmest nået at opgive op til 3. forsøg, men det er åbenbart der vi skal hen før det vil lykkes. Håber for jer at det snart vil ske
Anonym23 skriver: Vil også bare lige sige KÆMPE TILLYKKE Håber du får en fantastisk graviditet uden gener
Det ville være dejligt, men med tanke på graviditeten med Daniel, så skal jeg vist ikke sætte næsen op efter det. Men pyt, bare jeg kan vokse babyen stor og stærk til termin, så tager jeg alle generne med
Nessie skriver: Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.God dag til alle
Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.God dag til alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128