Nessie skriver:
Ja, det er nu meget rart at få bekræftet ved en tidlig skanning at alt er som det skal være. Tror de skal skanne inden man bliver sendt videre i det "normale" system, for at sikre sig at der ikke er nogen form for problemer.
Med Daniel blev jeg skannet både i uge 7 og 10, fordi jeg havde aborteret tidligere. Og så igen til NF i uge 12, det var skønt
Så var der til gengæld meget længe til MD skanningen, og er heller ikke sikker på andet end at jeg vil insistere på at blive skannet i mellemtiden, da jeg ikke orker den frygt igen. Med mindre den lille begynder at sparke tidligt, så jeg kan mærke at der er liv i den
Daniel mærkede jeg allerede i uge 15, men var slet ikke klar over at det var ham.
Fra uge 19 sparkede han tydeligt hver dag, det var dejligt 
Ja, det er også rart nok lige at få bekræftet at alt er ok inden man bliver sluppet!
Ja, vil gerne tro at 8 uger er længe, hvis man har vænnet sig til hver 14. dag.. Her gik tiden mellem NF og MD jo hurtigt, da ventetiden fra de to streger til NF var længere.. 
Når du siger at du vil insitere, er det så hos lægen eller hos din mand? Man får vel ikke "bare" en henvisning til ekstra skanning, når nu alt har vist sig ok til NF?
Nej, i starten ved man jo slet ikke hvad man skal mærke efter.. Jeg mærkede den lille første gang 18+, men turde ikke tro på at det var den lille før efter MD.. Tænk nu, hvis jeg have fortalt hele verden, at jeg mærkede liv, og den lille så var gået til i uge 17+ eller noget.. 

Anmeld