Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Kenneth spurgte også noget forundret hvad der skete. Hihi

Det skal gå denne gang og efter at have læst Dine andre svar lyder det da anderledes end de andre gange.

Nej der er ikke længe. Puuuha.

He he, det kan jeg godt forstå

Ja, der er i hvert fald tydelig forskel på testene, så det er positivt. Manden mener dog at mit hormontal nok er højt, fordi der er 2

Glæder mig sådan til at høre når du går i fødsel. Synes lige pludslig tiden gik hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, det er nu meget rart at få bekræftet ved en tidlig skanning at alt er som det skal være. Tror de skal skanne inden man bliver sendt videre i det "normale" system, for at sikre sig at der ikke er nogen form for problemer.

Med Daniel blev jeg skannet både i uge 7 og 10, fordi jeg havde aborteret tidligere. Og så igen til NF i uge 12, det var skønt Så var der til gengæld meget længe til MD skanningen, og er heller ikke sikker på andet end at jeg vil insistere på at blive skannet i mellemtiden, da jeg ikke orker den frygt igen. Med mindre den lille begynder at sparke tidligt, så jeg kan mærke at der er liv i den Daniel mærkede jeg allerede i uge 15, men var slet ikke klar over at det var ham.
Fra uge 19 sparkede han tydeligt hver dag, det var dejligt

Ja, det er også rart nok lige at få bekræftet at alt er ok inden man bliver sluppet!

Ja, vil gerne tro at 8 uger er længe, hvis man har vænnet sig til hver 14. dag.. Her gik tiden mellem NF og MD jo hurtigt, da ventetiden fra de to streger til NF var længere..

Når du siger at du vil insitere, er det så hos lægen eller hos din mand? Man får vel ikke "bare" en henvisning til ekstra skanning, når nu alt har vist sig ok til NF?

Nej, i starten ved man jo slet ikke hvad man skal mærke efter.. Jeg mærkede den lille første gang 18+, men turde ikke tro på at det var den lille før efter MD.. Tænk nu, hvis jeg have fortalt hele verden, at jeg mærkede liv, og den lille så var gået til i uge 17+ eller noget.. 

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Ja, det er også rart nok lige at få bekræftet at alt er ok inden man bliver sluppet!

Ja, vil gerne tro at 8 uger er længe, hvis man har vænnet sig til hver 14. dag.. Her gik tiden mellem NF og MD jo hurtigt, da ventetiden fra de to streger til NF var længere..

Når du siger at du vil insitere, er det så hos lægen eller hos din mand? Man får vel ikke "bare" en henvisning til ekstra skanning, når nu alt har vist sig ok til NF?

Nej, i starten ved man jo slet ikke hvad man skal mærke efter.. Jeg mærkede den lille første gang 18+, men turde ikke tro på at det var den lille før efter MD.. Tænk nu, hvis jeg have fortalt hele verden, at jeg mærkede liv, og den lille så var gået til i uge 17+ eller noget.. 

Ja, det var 8 meget lange uger
Det er bare hos min mand jeg vil insistere. Han er jo ikke så hormonpåvirket, så for ham har nervøsiteten ikke været helt så slem. Han så også at maven voksede fint,men jeg var nærmest blind for det, fordi jeg var bange. Men efter at have aborteret igen sidste år, så tror jeg heller ikke han er så svær at overbevise

Præcis, man aner jo slet ikke hvordan det skal føles første gang, men gætter bare.
Jeg var dog ikke tvivl, da jeg nåede uge 18, og da han sparkede lystigt hver dag fra uge 19 var jeg bare glad, og slet ikke i tvivl mere

Anmeld

3. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

He he, det kan jeg godt forstå

Ja, der er i hvert fald tydelig forskel på testene, så det er positivt. Manden mener dog at mit hormontal nok er højt, fordi der er 2

Glæder mig sådan til at høre når du går i fødsel. Synes lige pludslig tiden gik hurtigt

Dejligt! Det var der også ved mig her 3. Gang ifht de andre to gange!
Skønt vis den gode fornemmelse lige kan overskyggecfrygten lidt en gang imellem.
Uh ja hvem ved. Chancen er der jo. Hihi det kunne jo være det liiiige var de to æg.

Ja, det er helt vildt. Om 2 uger slutter jeg i praktik og skal på barsel. 37+2 der! Så der går det da meget stærkt. Hihi

Anmeld

3. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, det rumsterer jo stadig fra sidst, så vil godt have første skanning overstået, inden vi fortæller det til nogen, og vi tør heller ikke rigtig glæde os før

På denne klinik er det kun hjemmetest. Og sidste gang var stregen så utydelig at jeg måtte ned og købe en anden, som så også var længe om at komme. Men denne gang var testen fra klinikken meget tydelig, meget hurtigt, og den digitale fra Clearblue gav svar nærmest med det samme, så hormontallene må være højere denne gang, hvilket i sig selv jo er meget positivt

Det er vist umuligt at undgå, mon ikke?

Jeg har ikke været igennem alt det l har, og jeg var alligevel ved at dø af skræk! Har været så forfærdelig nervøs for alle skanninger, nu er jeg mere rolig, og håber bare alt går godt frem til fødslen... Tænker det er meget naturligt, når man har været igennem behandling... Til MD skanningen lå jeg og tudede og kunne slet ikke styre mig, fordi jeg var så nervøs!

Hi hi måske der er to små vidundere til jer hvordan reagerede testen, da du testede med Daniel? Eller var det blodprøve den gang?

Jeg skal nok alt hvad jeg kan for, at baby ligger derinde og vokser sig stor og stærk!

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt! Det var der også ved mig her 3. Gang ifht de andre to gange!
Skønt vis den gode fornemmelse lige kan overskyggecfrygten lidt en gang imellem.
Uh ja hvem ved. Chancen er der jo. Hihi det kunne jo være det liiiige var de to æg.

Ja, det er helt vildt. Om 2 uger slutter jeg i praktik og skal på barsel. 37+2 der! Så der går det da meget stærkt. Hihi

Jeg ville nu godt "nøjes" med 1, men skulle der være 2, så tager vi den sidste med

Vi skal bare have tiden til at gå til d. 24., og så håber jeg ikke at jeg tuder igen, lige så snart jeg ser lægen

2 uger, det er jo lige om lidt Bliver nu rart med et par fredelige uger, inden hun kommer

Anmeld

3. januar 2013

christina92

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

STORT STORT STORT tillykke!!

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det er vist umuligt at undgå, mon ikke?

Jeg har ikke været igennem alt det l har, og jeg var alligevel ved at dø af skræk! Har været så forfærdelig nervøs for alle skanninger, nu er jeg mere rolig, og håber bare alt går godt frem til fødslen... Tænker det er meget naturligt, når man har været igennem behandling... Til MD skanningen lå jeg og tudede og kunne slet ikke styre mig, fordi jeg var så nervøs!

Hi hi måske der er to små vidundere til jer hvordan reagerede testen, da du testede med Daniel? Eller var det blodprøve den gang?

Jeg skal nok alt hvad jeg kan for, at baby ligger derinde og vokser sig stor og stærk!

Jo, det tror jeg. Det sætter i hvert fald en dæmper på glæden, men glæder mig da over både kvalme og en smule halsbrand ind i mellem

Tror at det er meget naturligt at være nervøs, men syntes også at det blev mærkbart bedre, da Daniel begyndte at sparke.

Med Daniel var det "kun" BP, så ved slet ikke hvordan en test ville have reageret.

Jeg krydser fingre for 1 baby, det må være nok

Anmeld

3. januar 2013

Miia90

Stort tillykke jeg har fundt dig på sidelinjen

Anmeld

3. januar 2013

VNB

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

Ej hvor fantastisk!!!  

kæmpe stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.