Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: det kan jeg godt forstå det er da også en kæmpe nyhed
det kan jeg godt forstå det er da også en kæmpe nyhed
Helt vildt. Og samtidig er vi jo også nervøse for at der er noget der skal gå galt igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Helt vildt. Og samtidig er vi jo også nervøse for at der er noget der skal gå galt igen
jaaa, jamen det er så dejligt, hvor bliver det spænde daniel skal være stor bror
Ej, hvor er det dog bare helt igennem fantastisk.
STORT tillykke!!!
Nessie skriver: Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.God dag til alle
Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.God dag til alle
B&J skriver: jaaa, jamen det er så dejligt, hvor bliver det spænde daniel skal være stor bror
Ja, jeg er spændt på, hvad han siger til at skulle dele mor og far med en baby
Frk.S skriver: Ej, hvor er det dog bare helt igennem fantastisk. STORT tillykke!!!
Helt fantastisk, tusind tak
1990h skriver: neeej hvor dejligt stort tillykke
neeej hvor dejligt stort tillykke
Tusind tak
Nessie skriver: Ja, jeg er spændt på, hvad han siger til at skulle dele mor og far med en baby
jaaaa det bliver super spænde, men han er jo en stor dreng så det forstår han nok en del af
B&J skriver: jaaaa det bliver super spænde, men han er jo en stor dreng så det forstår han nok en del af
Det tror jeg, og så er han meget fascineret af babyer, så håber han bliver glad
Nessie skriver: Det tror jeg, og så er han meget fascineret af babyer, så håber han bliver glad
han bliver super glad og stolt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128