Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ok, måske hun ikke lige har tænkt på det, fordi du har din datter?

Jeg håber du kan lave noget lækkert og hyggeligt mad til dig og din datter, lej din yndlingsfilm eller noget du rigtig gerne vil se, og køb en ordentlig omgang bland selv slik eller dine yndlings chips eller hvad du har lyst til og gør noget godt for dig selv, så det bliver en god aften... Måske det er i morgen du skal lave den helt store hjemmespa, når din datter er lagt i seng?

Måske det var en af grundene med min datter, selvom hun er som en niece for hende...

Jeps. Jeg har planlagt en film og min yndlingsthe samt chokolade er i skabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Selvfølgelig er vi alle forskellige og heldigvis for det..

Men jeg forstår bare ikke du har behovet for at snakke med hende om det bagefter når du ikke vil gøre noget ved det inden.. Det er det jeg mener med at "banke" hende i hovedet bagefter.. Du vil bare gerne at hun lige ved at du ikke synes om at sidde selv og på den måde måske give hende lidt dårlig samvittighed over hun ikke lige huskede at få dig spurgt.

Derfor mener jeg at man selv må tage tyren ved hornene ellers tier man stille efterfølgende også..

Jeg vil bare ikke ødelægge hendes aften eller spolere noget inden, så det er måden, hvorpå jeg vælger at håndtere det...

Anmeld

30. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Måske det var en af grundene med min datter, selvom hun er som en niece for hende...

Lyder nu også meget hyggeligt.

Ked af at du skal være alene, kender godt ensomheds følelsen.
Håber dog at du får en super dejlig dag/aften og når den lille bliver lidt ældre kan I skabe nogle traditioner sammen, som kan gøre dagen speciel på jeres måde - alene eller sammen med andre

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg tror godt, jeg måske kunne komme til at tænke, at du ikke sad alene, fordi du har din datter, og især hvis du ikke tidligere har snakket med hende om, hvad hun skulle til nytår, og om l skulle holde sammen... Det kan jo være en "skøn" blanding af misforståelser... Måske har hun tænkt indtil nu, at du gerne ville være hjemme, når du har din datter og først i dag har hørt dig sige, at du er ked af at sidde selv?

Åhh det lyder da også top hyggeligt det skal nok blive en god aften alligevel

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Lyder nu også meget hyggeligt.

Ked af at du skal være alene, kender godt ensomheds følelsen.
Håber dog at du får en super dejlig dag/aften og når den lille bliver lidt ældre kan I skabe nogle traditioner sammen, som kan gøre dagen speciel på jeres måde - alene eller sammen med andre

Mange tak Det er første gang, jeg skal sidde alene, men bestemt også sidste håber jeg. Troede ellers jeg havde må men gode venner at kunne støtte mig til, men lige nU føler jeg mig godt nok alene

Næste år spørger jeg nogen i god tid...

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tror godt, jeg måske kunne komme til at tænke, at du ikke sad alene, fordi du har din datter, og især hvis du ikke tidligere har snakket med hende om, hvad hun skulle til nytår, og om l skulle holde sammen... Det kan jo være en "skøn" blanding af misforståelser... Måske har hun tænkt indtil nu, at du gerne ville være hjemme, når du har din datter og først i dag har hørt dig sige, at du er ked af at sidde selv?

Åhh det lyder da også top hyggeligt det skal nok blive en god aften alligevel

Jeg har de sidste 3 år holdt med en veninde og hendes datter, der er jævnaldrende med min datter og vi talte også om det så sent som 1/12. Siden har jeg bare intet hørt fra hende omkring nytår, så min anden og bedste veninde vidste det først idag...

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har de sidste 3 år holdt med en veninde og hendes datter, der er jævnaldrende med min datter og vi talte også om det så sent som 1/12. Siden har jeg bare intet hørt fra hende omkring nytår, så min anden og bedste veninde vidste det først idag...

Ok, det er da også ærgerligt, hun har jo nok bare gået ud fra, at du havde planer med den anden veninde så...

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ok, det er da også ærgerligt, hun har jo nok bare gået ud fra, at du havde planer med den anden veninde så...

Jamen det gjorde hun selvfølgelig også lige ind til idag, hvor jeg så fortalte, at jeg skulle være alene med min datter og jeg var ked af det...

Anmeld

30. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Mange tak Det er første gang, jeg skal sidde alene, men bestemt også sidste håber jeg. Troede ellers jeg havde må men gode venner at kunne støtte mig til, men lige nU føler jeg mig godt nok alene

Næste år spørger jeg nogen i god tid...

Nu holder jeg ikke nytår selv, men hvis jeg havde været hjemme, skulle du have været velkommen. Min datter er også tre år

Anmeld

31. december 2012

Bertris

Det kan være hun ikke vil invitere dig før hun har snakket med alle de andre netop fordi at lige så snart der er et enkelt barn med ændres fest "typen"

men det er svært at sige, du kan jo altid ringe i morgen formiddag og sige at du rigtig gerne vil holde nytår med dem og om det er muligt

men synes ikke du kan være skuffet over din veninde, der kan være så mange grunde til hun ikke inviterede digning med det samme fordi du siger du ikke vil holde det alene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.