Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.366 visninger
84 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal sidde alene med min datter på 3 år nytårsaften, hvilket jeg er rigtig ked af. Min aller bedste veninde gennem snart 30 år talte jeg så med i telefon idag og hun spurgte til vores nytår, hvorved jeg så fortalte, at vi skulle være alene nytårsaften. Hun skal fejre nytår med søsteren og svogeren og en fætter og jeg kender alle rigtig godt. Hun sad og spiste frokost med sine forældre, da jeg ringede, så hun spurgte om vi ikke kunne tales ved senere.

Jeg har ikke hørt noget fra hende endnu og er bare vildt ked af, at hun ikke har spurgt om vi kan komme og fejre nytår med dem. Jeg er bare utrolig skuffet og føler mig så alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg skal sidde alene med min datter på 3 år nytårsaften, hvilket jeg er rigtig ked af. Min aller bedste veninde gennem snart 30 år talte jeg så med i telefon idag og hun spurgte til vores nytår, hvorved jeg så fortalte, at vi skulle være alene nytårsaften. Hun skal fejre nytår med søsteren og svogeren og en fætter og jeg kender alle rigtig godt. Hun sad og spiste frokost med sine forældre, da jeg ringede, så hun spurgte om vi ikke kunne tales ved senere.

Jeg har ikke hørt noget fra hende endnu og er bare vildt ked af, at hun ikke har spurgt om vi kan komme og fejre nytår med dem. Jeg er bare utrolig skuffet og føler mig så alene...

Har du spurgt hende, om I må være med til nytår? Kan godt forstå, at du er ked af at skulle sidde alene, men tror ikke du kan forvente en invitation baseret på en hentydning.

Anmeld

30. december 2012

Moma

Anonym skriver:

Puh ha stort kram herfra. Det er aldrig rart at føle sig ensom. Jeg håber, det hele flasker sig for jer, og at I får et tilbud. 

Ellers må du se, om du ikke kan gøre det til en hyggelig aften for bare jer to allgevel. 

Anmeld

30. december 2012

KittyCatta

Med det først må jeg lige understrege, at jeg er ked af, at du skal sidde alene, når du ikke har lyst til det.

Men dernæst kan jeg altså ikke forstå, at du er skuffet over din veninde, fordi hun ikke spørger om du vil komme? Der kan jo være tusinde grunde til at hun ikke spørger om de.
Synes ikke at man kan forlange at blive inviteret til fest hos en veninde, når man ikke er inviteret. Det kan jo være at hun ikke har opfanget din hentydning?

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Det er da rigitg træls for dig, at du skal holde nytår alene med din datter, når det ikke er det du helst vil!

Men hvis der ikke kommer børn til den fest din veninde skal til, så kan jeg faktisk godt forstå, at hun ikke spørger dig om l vil med... Det bliver altså en noget anden nytårsfest, hvis der er et barn tilstede, og det er jo ikke sikkert, at de har lyst til det...

Kan du ikke finde nogle venner med børn, du kan hold sammen med? Ellers må du jo invitere nogle hjem til jer næste år, så du ikke sidder alene igen

Jeg håber l får en god aften, trods alt

Anmeld

30. december 2012

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Det er da rigitg træls for dig, at du skal holde nytår alene med din datter, når det ikke er det du helst vil!

Men hvis der ikke kommer børn til den fest din veninde skal til, så kan jeg faktisk godt forstå, at hun ikke spørger dig om l vil med... Det bliver altså en noget anden nytårsfest, hvis der er et barn tilstede, og det er jo ikke sikkert, at de har lyst til det...

Kan du ikke finde nogle venner med børn, du kan hold sammen med? Ellers må du jo invitere nogle hjem til jer næste år, så du ikke sidder alene igen

Jeg håber l får en god aften, trods alt

Tænkte det samme
Det kan jo være de gerne vil drikke

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Har du spurgt hende, om I må være med til nytår? Kan godt forstå, at du er ked af at skulle sidde alene, men tror ikke du kan forvente en invitation baseret på en hentydning.

Jeg har ikke spurgt fordi, jeg ikke vil være til besvær Hun spurgte mig direkte om jeg var ked af at skulle være alene, hvilke jeg bekræftede og så ringede vi af. Jeg er skuffet fordi, hun ved, hvordan jeg har det og fordi, deres fætter er inviteret igår, da han heller ikke havde noget sted at være

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Puh ha stort kram herfra. Det er aldrig rart at føle sig ensom. Jeg håber, det hele flasker sig for jer, og at I får et tilbud. 

Ellers må du se, om du ikke kan gøre det til en hyggelig aften for bare jer to allgevel. 

Tak Min datter ved heldigvis ikke, hvad nytår er endnu, så det er en trøst. Ellers havde det næsten ikke været til at bære...

Anmeld

30. december 2012

K&S

Anonym skriver:

Jeg har ikke spurgt fordi, jeg ikke vil være til besvær Hun spurgte mig direkte om jeg var ked af at skulle være alene, hvilke jeg bekræftede og så ringede vi af. Jeg er skuffet fordi, hun ved, hvordan jeg har det og fordi, deres fætter er inviteret igår, da han heller ikke havde noget sted at være

Jeg tror måske forskellen ligger i at du har barn med, det har fætteren ikke - det vil blive en anden "type" fest, hvis der er et barn med...

Anmeld

30. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Hmm, ja så er det træls :/ Det kan være hun har haft meget om ørerne, du kunne jo prøve at ringe til hende nu? Sig det som det er, at I gerne vil fejre nytår med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.