Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ilm..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kan du ikke spørge hende om i evt. kunne komme og holde nytår hos dem?

Kan godt forstå du er skuffet.. Men... Du kan jo heller ikke rigtig forvente at hun spørger om du vil komme forbi, hun har jo lagt planer for hvordan aftenen skal foregå, købt ind til de mennesker der nu engang kommer osv.

Men ligemeget hvad, tror du så ikke at du og din datter vil få en super hyggelig aften?

Det bliver så bare en mandag aften som alle andre. Min datter bliver puttet 19.30-20, og så er aftenen min

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Hvis i ringede sammen i dag og hun skulle ringe tilbage i dag så tror jeg måske at hun er ved at hører de andre af hvad de evt mener om at inviterer dig med 

I mit hoved ville det i hvert fald være uhøfligt bare at sige ja til dig - også selvom du kender de andre  Klokken er ikke så mange, så mon ikke hun stadig kan nå og ringe tilbage, det kan jo være hun ikke har fået fat i alle andre endnu 

Tak Jeg har lånt en film og er indstillet på, at sådan bliver min nytårsaften nu engang iaften. Når jeg går i seng, slukker jeg min telefon, så jeg ikke bliver ringet op af fulde og festglade mennesker, der vil ønske godt nytår osv. 

Anmeld

31. december 2012

2721

Her skal jeg ogå være alene med min søn, men en skøn kvinde muntrede mig op og har derfor besluttet at holde nytår bare os. Så vi er startet tidlig og hygger igennem

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

2-små skriver:

hehe , ja hyg dig med din datter <3 gør dagen hyggelig og køb en masse slik som jeg skrev.

nytår er sku ik noget, men klart man gerne vil hygge med nogle ligesom andre gør, men det ville ikke gøre mig noget at være alene hvis mine børn var 3 som dine <3 så ku man rigtig hygge med dyne og slik hygge

ja go ide jeg går sku os i seng før 12

Har kun en datter  Godt nytår

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Her skal jeg ogå være alene med min søn, men en skøn kvinde muntrede mig op og har derfor besluttet at holde nytår bare os. Så vi er startet tidlig og hygger igennem

Vi ser Far til Fire (de rigtige film)

Anmeld

31. december 2012

2721

Anonym skriver:

Vi ser Far til Fire (de rigtige film)

Lyder hyggeligt

Anmeld

31. december 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Håber i får en hyggelig aften 

Anmeld

31. december 2012

2721

bøllen skriver:

Håber i får en hyggelig aften 

Tak søde<3
Charlie er ved at blive puttet nu og så er det bare mig

Anmeld

31. december 2012

Gittemor09

jeg kan godt følge dig...

og synes nu det lyder som en okay ide at tage en snak med hende efterfølgende når i nu har været veninder i så mange år, og har haft den aftale med at ingen skal være alene jul eller nytår...

Jeg sidder også alene hjemme med begge unger... dog pga. at vi er blevet brændt af, det gør dælme ondt...

men vi hygger også her, og går tidligt i seng med slukket mobil...

rigtig godt nytår til alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.