Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg ved det godt, men jeg kan bare ikke klare en afvisning lige nu, da jeg har det skidt i forvejen

Men 1000 tak for dit input, det er jeg rigtig glad for...

Helt i orden - håber du får et godt nytår trods alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

De3Guldklumper

JulieWH skriver:

Det er jo selvfølgelig helt op til dig - men fra hvor jeg sidder er der tre scenarier:

1. Du lader være med at sige noget til hende og er ked af det nytårsaften fordi du sidder alene.

2. Du spørger hende om I må være med, hun siger nej og du er ked af det nytårsaften fordi du sidder alene.

3. Du spørger hende om I må være med, hun siger ja og så får I en kanon nytårsaften.

For mig at se, så er der ét muligt scenarie, som er godt Men det kan kun lade sig gøre hvis du spørger hende

super godt skrevet..

jeg hader når nogen tager "offer" rollen på sig - hvis man er ked af noget må man sgu tage fat i nakken på sig selv og mande sig op især i en situation som denne...

Din veninde er ikke tanke læser og kan måske ikke lige i øjeblikket huske hvilken aftale i har lavet i tidernes morgen.. Men så skal hun bankes i hovedet bagefter - måske med dårlig samvittighed - fordi DU ikke turde ringe og spørge selv..

Anmeld

30. december 2012

anynom

Pylle3 skriver:

super godt skrevet..

jeg hader når nogen tager "offer" rollen på sig - hvis man er ked af noget må man sgu tage fat i nakken på sig selv og mande sig op især i en situation som denne...

Din veninde er ikke tanke læser og kan måske ikke lige i øjeblikket huske hvilken aftale i har lavet i tidernes morgen.. Men så skal hun bankes i hovedet bagefter - måske med dårlig samvittighed - fordi DU ikke turde ringe og spørge selv..

Der kan jo være grunde, som vi ikke kender til

Anmeld

30. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Jeg skal sidde alene med min datter på 3 år nytårsaften, hvilket jeg er rigtig ked af. Min aller bedste veninde gennem snart 30 år talte jeg så med i telefon idag og hun spurgte til vores nytår, hvorved jeg så fortalte, at vi skulle være alene nytårsaften. Hun skal fejre nytår med søsteren og svogeren og en fætter og jeg kender alle rigtig godt. Hun sad og spiste frokost med sine forældre, da jeg ringede, så hun spurgte om vi ikke kunne tales ved senere.

Jeg har ikke hørt noget fra hende endnu og er bare vildt ked af, at hun ikke har spurgt om vi kan komme og fejre nytår med dem. Jeg er bare utrolig skuffet og føler mig så alene...

du må ik være ked af det... nytår er bare en aften, for mig betyder intet.

vi er kun mig manden og 2 børn. og manden tager ud om aftenen med drengene og skyder af (Drengerøve

du gør det bare til en hygge aften med din datter, med mad hun godt kan li, slik og dyne hygge <3

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Håber du får en rigtig hyggelig aften sammen med din datter.. Prøv at få det bedste ud af det og rigtig råhygge

Anmeld

30. december 2012

De3Guldklumper

JulieWH skriver:

Der kan jo være grunde, som vi ikke kender til

Helt sikkert - men som udgangspunkt står det ikke nogen steder i start indlægget kun at hun er skuffet over veninden som ikke har spurgt om hun vil være med

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Sagen er den, at de gerne vil holde en stille og rolig aften i sommerhuset, da der er to hunde, som er bange for fyrværkeriet. Så de skal ikke lave noget vildt, men bare hygge og spille spil. Det passer perfekt til os. Men ja, det er selvfølgelig rigtigt, at det er noget andet, når jeg har en datter.

Så er det jo bare at fortælle hende, at du er ked af at sidde alene, og om der evt. kunne være plads til jer?

Det er ikke hendes ansvar, at du ikke har lyst til at sidde alene og ikke har lavet planer...

Jeg kan godt forstå, at det ikke er rart at blive afvist, men det er bestemt heller ikke rart for dig, at sidde og være skuffet over, at du ikke er inviteret!

Du kan jo også bare ringe og snakke med hende, uden at sige noget om, at du gerne vil komme... Det lød til at hun havde lidt travlt, da du snakkede med hende?

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Helt i orden - håber du får et godt nytår trods alt

Mange tak Det bliver så bare en mandag som alle andre og jeg kan cykle en lang tur med min datter tirsdag formiddag, hvor alle andre ligger brak

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

2-små skriver:

du må ik være ked af det... nytår er bare en aften, for mig betyder intet.

vi er kun mig manden og 2 børn. og manden tager ud om aftenen med drengene og skyder af (Drengerøve

du gør det bare til en hygge aften med din datter, med mad hun godt kan li, slik og dyne hygge <3

1000 tak. Vi skal nok få det lidt hyggeligt og jeg regner med at se en film, så jeg ikke tænker for meget over hvad aften det er. Går nok tidligt i seng med ørepropper

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Så er det jo bare at fortælle hende, at du er ked af at sidde alene, og om der evt. kunne være plads til jer?

Det er ikke hendes ansvar, at du ikke har lyst til at sidde alene og ikke har lavet planer...

Jeg kan godt forstå, at det ikke er rart at blive afvist, men det er bestemt heller ikke rart for dig, at sidde og være skuffet over, at du ikke er inviteret!

Du kan jo også bare ringe og snakke med hende, uden at sige noget om, at du gerne vil komme... Det lød til at hun havde lidt travlt, da du snakkede med hende?

Tak. Naturligvis er det ikke hendes ansvar, men jeg er bare ked af det fordi, vi altid har sagt, at vi ikke skulle sidde alene hverken nytår eller jul. Hun har før været ved min eks og jeg til nytår, da hun ikke havde noget sted at være.

Men jeg forsøger at få det bedste ud af det imorgen og så taler jeg med hende stille og roligt efter nytår uden drama

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.