Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Jeg vil bare ikke ødelægge hendes aften eller spolere noget inden, så det er måden, hvorpå jeg vælger at håndtere det...

Jeg kan ik se pointen. Ved at have den samtale vil det virke som hun har gjort noget galt, hvilket hun ikke har.
Jeg ville ikke have det godt hvis min veninde gjorde som du har tænkt.
Hvorfor ikke ringe og spørge? Hvorfor skulle det spolere hendes aften? Der er en gravid, som sikkert har brug for hvile og din datter falder. Vel.i søvn på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Nu holder jeg ikke nytår selv, men hvis jeg havde været hjemme, skulle du have været velkommen. Min datter er også tre år

Mange tak

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg kan ik se pointen. Ved at have den samtale vil det virke som hun har gjort noget galt, hvilket hun ikke har.
Jeg ville ikke have det godt hvis min veninde gjorde som du har tænkt.
Hvorfor ikke ringe og spørge? Hvorfor skulle det spolere hendes aften? Der er en gravid, som sikkert har brug for hvile og din datter falder. Vel.i søvn på et tidspunkt..

Nej, men sådan er vi jo så lidt forskellige. Jeg har det bare bedst med at gøre det på den anden måde. Ja, min datter sover omkring kl. 20

Ønsker dig rigtig godt nytår

Anmeld

31. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Nej, men sådan er vi jo så lidt forskellige. Jeg har det bare bedst med at gøre det på den anden måde. Ja, min datter sover omkring kl. 20

Ønsker dig rigtig godt nytår

Ilm..

Anmeld

31. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg skal sidde alene med min datter på 3 år nytårsaften, hvilket jeg er rigtig ked af. Min aller bedste veninde gennem snart 30 år talte jeg så med i telefon idag og hun spurgte til vores nytår, hvorved jeg så fortalte, at vi skulle være alene nytårsaften. Hun skal fejre nytår med søsteren og svogeren og en fætter og jeg kender alle rigtig godt. Hun sad og spiste frokost med sine forældre, da jeg ringede, så hun spurgte om vi ikke kunne tales ved senere.

Jeg har ikke hørt noget fra hende endnu og er bare vildt ked af, at hun ikke har spurgt om vi kan komme og fejre nytår med dem. Jeg er bare utrolig skuffet og føler mig så alene...

Kan du ikke spørge hende om i evt. kunne komme og holde nytår hos dem?

Kan godt forstå du er skuffet.. Men... Du kan jo heller ikke rigtig forvente at hun spørger om du vil komme forbi, hun har jo lagt planer for hvordan aftenen skal foregå, købt ind til de mennesker der nu engang kommer osv.

Men ligemeget hvad, tror du så ikke at du og din datter vil få en super hyggelig aften?

Anmeld

31. december 2012

trunte89

Jeg kan nu godt følge dig!
Jeg ved, at min bedste veninde skal holde sammen med nogle andre venner ( som jeg har været sammen med mange gange gennem min veninde ) men jeg er bare ikke blevet spurgt. Gør sgu egentligt ret ondt, og jeg har ikke tænkt mig at tigge og bede om at komme med. Der må være en grund til, at jeg ikke er blevet spurgt, og fair nok!

Så jeg skal spise sammen med min datter og hendes far, og ved 9-10 tiden går de hjem til ham, og så kan jeg ellers "hygge" mig alene resten af aftenen!

Anmeld

31. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja, det lovede hun. Jeg vil ikke ødelægge deres stemning, så jeg venter til efter nytår med at tale stille og roligt med hende...

Hvis i ringede sammen i dag og hun skulle ringe tilbage i dag så tror jeg måske at hun er ved at hører de andre af hvad de evt mener om at inviterer dig med 

I mit hoved ville det i hvert fald være uhøfligt bare at sige ja til dig - også selvom du kender de andre  Klokken er ikke så mange, så mon ikke hun stadig kan nå og ringe tilbage, det kan jo være hun ikke har fået fat i alle andre endnu 

Anmeld

31. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

1000 tak. Vi skal nok få det lidt hyggeligt og jeg regner med at se en film, så jeg ikke tænker for meget over hvad aften det er. Går nok tidligt i seng med ørepropper

hehe , ja hyg dig med din datter <3 gør dagen hyggelig og køb en masse slik som jeg skrev.

nytår er sku ik noget, men klart man gerne vil hygge med nogle ligesom andre gør, men det ville ikke gøre mig noget at være alene hvis mine børn var 3 som dine <3 så ku man rigtig hygge med dyne og slik hygge

ja go ide jeg går sku os i seng før 12

Anmeld

31. december 2012

TNBC

trunte89 skriver:

Jeg kan nu godt følge dig!
Jeg ved, at min bedste veninde skal holde sammen med nogle andre venner ( som jeg har været sammen med mange gange gennem min veninde ) men jeg er bare ikke blevet spurgt. Gør sgu egentligt ret ondt, og jeg har ikke tænkt mig at tigge og bede om at komme med. Der må være en grund til, at jeg ikke er blevet spurgt, og fair nok!

Så jeg skal spise sammen med min datter og hendes far, og ved 9-10 tiden går de hjem til ham, og så kan jeg ellers "hygge" mig alene resten af aftenen!

Jeg kan godt følge dig i det. Jeg ville hellere ikke tigge og be, men jeg vil da finde ud af hvorfor hun ikke ringede tilbage.
Det jeg synes er mærkeligt er.at hun vil tage en snak med veninden efter nytår.. Hvorfor? For at sige: jeg er skuffet over at du ikke inviterede mig til nytårsaften..(ikke for at være ond mod ts) men jeg kan ikke fange pointen.

Anmeld

31. december 2012

trunte89

Yurie skriver:

Jeg kan godt følge dig i det. Jeg ville hellere ikke tigge og be, men jeg vil da finde ud af hvorfor hun ikke ringede tilbage.
Det jeg synes er mærkeligt er.at hun vil tage en snak med veninden efter nytår.. Hvorfor? For at sige: jeg er skuffet over at du ikke inviterede mig til nytårsaften..(ikke for at være ond mod ts) men jeg kan ikke fange pointen.

Tja, jeg synes nu det er ok at snakke om det. ( jeg gør det dog ikke selv, holder det for mig selv ) men der står, at de Ree bedste veninder, og har vært veninder i 30 år, så går jeg ud fra, at man er tætte, så synes jeg godt, at man kan sige til hinanden hvis man er blevet lidt ked at det. Man kan jo sige det på mange måder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.