Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Håber du får en rigtig hyggelig aften sammen med din datter.. Prøv at få det bedste ud af det og rigtig råhygge

Tak. Du er altid så sød. Tror måske godt, du ved, hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Tak. Du er altid så sød. Tror måske godt, du ved, hvem jeg er

Bum bum nu vækker du da min nysgerrighed for kan ikke lige umiddelbart genkende noget

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

super godt skrevet..

jeg hader når nogen tager "offer" rollen på sig - hvis man er ked af noget må man sgu tage fat i nakken på sig selv og mande sig op især i en situation som denne...

Din veninde er ikke tanke læser og kan måske ikke lige i øjeblikket huske hvilken aftale i har lavet i tidernes morgen.. Men så skal hun bankes i hovedet bagefter - måske med dårlig samvittighed - fordi DU ikke turde ringe og spørge selv..

Vi er ikke alle lige stærke. Måske ligger det lige for hos nogle at tage tyren ved hornene, hvilket for andre måske ikke falder lige så naturligt. Der er ikke tale om, at banke nogen i hovedet, så jeg tror måske du har misforstået det lidt. Jeg tager en stille og rolig snak med hende og fortæller, at jeg var ked af at sidde alene. That's it. For det er jo selvfølgelig ikke hendes skyld.

Anmeld

30. december 2012

CaWi

I min verden er man sin egen lykkes smed.

Der kan være mange grunde til hun ikke lige har tænkt over at spørge dig. Hvis DU vil have en god nytårs aften, må DU altså selv gøre noget for det. I dit tilfælde vil det så være at spørge veninden.

Håber du får en hyggelig aften lige meget hvad udfaldet bliver

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Bum bum nu vækker du da min nysgerrighed for kan ikke lige umiddelbart genkende noget

Sender dig pb

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Sender dig pb

Okay

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Okay

Done

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

I min verden er man sin egen lykkes smed.

Der kan være mange grunde til hun ikke lige har tænkt over at spørge dig. Hvis DU vil have en god nytårs aften, må DU altså selv gøre noget for det. I dit tilfælde vil det så være at spørge veninden.

Håber du får en hyggelig aften lige meget hvad udfaldet bliver

Tak for dit input

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak. Naturligvis er det ikke hendes ansvar, men jeg er bare ked af det fordi, vi altid har sagt, at vi ikke skulle sidde alene hverken nytår eller jul. Hun har før været ved min eks og jeg til nytår, da hun ikke havde noget sted at være.

Men jeg forsøger at få det bedste ud af det imorgen og så taler jeg med hende stille og roligt efter nytår uden drama

Ok, måske hun ikke lige har tænkt på det, fordi du har din datter?

Jeg håber du kan lave noget lækkert og hyggeligt mad til dig og din datter, lej din yndlingsfilm eller noget du rigtig gerne vil se, og køb en ordentlig omgang bland selv slik eller dine yndlings chips eller hvad du har lyst til og gør noget godt for dig selv, så det bliver en god aften... Måske det er i morgen du skal lave den helt store hjemmespa, når din datter er lagt i seng?

Anmeld

30. december 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Vi er ikke alle lige stærke. Måske ligger det lige for hos nogle at tage tyren ved hornene, hvilket for andre måske ikke falder lige så naturligt. Der er ikke tale om, at banke nogen i hovedet, så jeg tror måske du har misforstået det lidt. Jeg tager en stille og rolig snak med hende og fortæller, at jeg var ked af at sidde alene. That's it. For det er jo selvfølgelig ikke hendes skyld.

Selvfølgelig er vi alle forskellige og heldigvis for det..

Men jeg forstår bare ikke du har behovet for at snakke med hende om det bagefter når du ikke vil gøre noget ved det inden.. Det er det jeg mener med at "banke" hende i hovedet bagefter.. Du vil bare gerne at hun lige ved at du ikke synes om at sidde selv og på den måde måske give hende lidt dårlig samvittighed over hun ikke lige huskede at få dig spurgt.

Derfor mener jeg at man selv må tage tyren ved hornene ellers tier man stille efterfølgende også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.