Skuffet over nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Anonym trådstarter

KittyCatta skriver:

Med det først må jeg lige understrege, at jeg er ked af, at du skal sidde alene, når du ikke har lyst til det.

Men dernæst kan jeg altså ikke forstå, at du er skuffet over din veninde, fordi hun ikke spørger om du vil komme? Der kan jo være tusinde grunde til at hun ikke spørger om de.
Synes ikke at man kan forlange at blive inviteret til fest hos en veninde, når man ikke er inviteret. Det kan jo være at hun ikke har opfanget din hentydning?

Jg er skuffet fordi, hun direkte spurgte mig om jeg var ked af at skulle være alene, hvilket jeg bekræftede. Fætteren er lige inviteret igår fordi han heller ikke havde noget sted at være. Vi har altid sagt til hinanden, at ingen af os nogensinde kom til at holde nytår eller jul alene. Derfor er jeg rigtig ked af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er da rigitg træls for dig, at du skal holde nytår alene med din datter, når det ikke er det du helst vil!

Men hvis der ikke kommer børn til den fest din veninde skal til, så kan jeg faktisk godt forstå, at hun ikke spørger dig om l vil med... Det bliver altså en noget anden nytårsfest, hvis der er et barn tilstede, og det er jo ikke sikkert, at de har lyst til det...

Kan du ikke finde nogle venner med børn, du kan hold sammen med? Ellers må du jo invitere nogle hjem til jer næste år, så du ikke sidder alene igen

Jeg håber l får en god aften, trods alt

Sagen er den, at de gerne vil holde en stille og rolig aften i sommerhuset, da der er to hunde, som er bange for fyrværkeriet. Så de skal ikke lave noget vildt, men bare hygge og spille spil. Det passer perfekt til os. Men ja, det er selvfølgelig rigtigt, at det er noget andet, når jeg har en datter.

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Tænkte det samme
Det kan jo være de gerne vil drikke

De skal ikke feste, da der er to hunde og en gravid, men bare holde en stille og rolig aften med hygge og spil...

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg tror måske forskellen ligger i at du har barn med, det har fætteren ikke - det vil blive en anden "type" fest, hvis der er et barn med...

Ja, måske, men de skal ikke holde rigtig fest med en gravid, to hunde osv., men en hyggelig spilaften lige i min ånd...

Anmeld

30. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

De skal ikke feste, da der er to hunde og en gravid, men bare holde en stille og rolig aften med hygge og spil...

Skulle hun ringe tilbage til dig?jeg ville skrive og spørge eller ringe.

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Hmm, ja så er det træls :/ Det kan være hun har haft meget om ørerne, du kunne jo prøve at ringe til hende nu? Sig det som det er, at I gerne vil fejre nytår med dem.

Ja, det kan jeg godt se fornuften i. Tror bare ikke jeg vil ødelægge noget, men vil sige det til hende efter nytår, hvor ked af det jeg var over ikke at være sammen med nogen og gå ind i det nye år alene. 

Jeg har et vennepar jeg vil spørge næste år, for de sagde i hvert fald, at de havde fortrudt, at de sagde ja til en invitation hos nogle venner, hvor de andre kun var nogen de kendte perifert.

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Skulle hun ringe tilbage til dig?jeg ville skrive og spørge eller ringe.

Ja, det lovede hun. Jeg vil ikke ødelægge deres stemning, så jeg venter til efter nytår med at tale stille og roligt med hende...

Anmeld

30. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg godt se fornuften i. Tror bare ikke jeg vil ødelægge noget, men vil sige det til hende efter nytår, hvor ked af det jeg var over ikke at være sammen med nogen og gå ind i det nye år alene. 

Jeg har et vennepar jeg vil spørge næste år, for de sagde i hvert fald, at de havde fortrudt, at de sagde ja til en invitation hos nogle venner, hvor de andre kun var nogen de kendte perifert.

Det er jo selvfølgelig helt op til dig - men fra hvor jeg sidder er der tre scenarier:

1. Du lader være med at sige noget til hende og er ked af det nytårsaften fordi du sidder alene.

2. Du spørger hende om I må være med, hun siger nej og du er ked af det nytårsaften fordi du sidder alene.

3. Du spørger hende om I må være med, hun siger ja og så får I en kanon nytårsaften.

For mig at se, så er der ét muligt scenarie, som er godt Men det kan kun lade sig gøre hvis du spørger hende

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Det er jo selvfølgelig helt op til dig - men fra hvor jeg sidder er der tre scenarier:

1. Du lader være med at sige noget til hende og er ked af det nytårsaften fordi du sidder alene.

2. Du spørger hende om I må være med, hun siger nej og du er ked af det nytårsaften fordi du sidder alene.

3. Du spørger hende om I må være med, hun siger ja og så får I en kanon nytårsaften.

For mig at se, så er der ét muligt scenarie, som er godt Men det kan kun lade sig gøre hvis du spørger hende

Jeg ved det godt, men jeg kan bare ikke klare en afvisning lige nu, da jeg har det skidt i forvejen

Men 1000 tak for dit input, det er jeg rigtig glad for...

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

JulieWH skriver:

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.