I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

morethanperfect

bobbles skriver:

jeg vælger at blive hjemme med kæreste og børn. men har kun været ude og drikke hele to gange nytårs aften det er ikke så vigtigt synes jeg. vil hellere sidde med familien og spise noget godt mad. skal selv være sammen med min kæreste og børn vi skal ud til min sviger forældre

Det er skam heller ikke fordi jeg gerne vil være fuld jeg tager afsted  

mine veninder bor i Kbh og ser dem aldrig .. Netop fordi jeg har børn .. Og nu er muligheden her endelig for at se dem .. 

Mig og kæresten snakkede om det her til morgen og han sagde at han nok alligevel gik tidlig i seng , for han skal arbejde den dag , så plejer han at være rigtig træt .. 

og jeg ved hvor meget jeg ville lege mig over at sidde alene med min far kl. 12 .. Så ville jeg klart fortryd. Jeg ikke tog afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

MorDk

Jeg ville personligt blive hjemme  Men det er jo mig. kunne heller ik holde ud at skulle være væk fra mine unger som stadig ikke er så gamle...

Anmeld

30. december 2012

Annana89

Jeg sys klart du skal tage afsted og få dig en god aften. Jeg er sikker på du selv kan mærke om Daniel tilbyder det fordi han ikke ha r noget i mod det eller fordi han føler han er nødt til det. Oghvis jan har det fint med det så sys jeg bestemt du skal gribe muligheden. Når Oscar og Noel bliver lidt ældre og forstår at fejrer nytår så vil du skulle holde nytår med dem de næste mange år og har nok ikke muligheden som nu. 

Så sys helt klart at dusllal lade dig selv gribe muligheden og få en fed nytårs aften du helt sikkert fortjener;0)

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Jeg sys klart du skal tage afsted og få dig en god aften. Jeg er sikker på du selv kan mærke om Daniel tilbyder det fordi han ikke ha r noget i mod det eller fordi han føler han er nødt til det. Oghvis jan har det fint med det så sys jeg bestemt du skal gribe muligheden. Når Oscar og Noel bliver lidt ældre og forstår at fejrer nytår så vil du skulle holde nytår med dem de næste mange år og har nok ikke muligheden som nu. 

Så sys helt klart at dusllal lade dig selv gribe muligheden og få en fed nytårs aften du helt sikkert fortjener;0)

Præcis .. For næste år er Oscar Så stor han forstår det .. og så vil jeg i hvert fald ikke tage afsted !! 

Kan bare mærke jeg har brug for det .. Jeg sidder her hjemme hver evig eneste dag , og ærlig talt er det sku lidt deprimerende  

ikke at jeg ikke elsker mine børn , men puha hvor jeg trænger til at komme lidt ud .. 

Anmeld

30. december 2012

Isaac's mor

Benjamins'mor skriver:

Han er jo hans far, mon ikke han har styr på det.

Jeg ville tage afsted.

Skulle lige til at skrive det samme

Anmeld

30. december 2012

Koen.

morethanperfect skriver:

Vil lige tilføje han ikke skal sidde alene , men min far kommer de har et tæt forhold .. 

Men jeg har besluttet mig for jeg spiser hjemme og tager afsteD når Oscar er puttet

Ja så ville jeg nok slet ikke tage afsted når der kom nogen, men hvad hurra for forskellighed

God nytårsaften

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Lærke&Liam. skriver:

Ja så ville jeg nok slet ikke tage afsted når der kom nogen, men hvad hurra for forskellighed

God nytårsaften

Min far bor lige ved siden af os pg kommer hver dag .. Så det er ik fordi han er gæst eller noget

Anmeld

30. december 2012

Lady Marion <3

Mettefpigen skriver:

Det er der da mange der gør.... Nogle skiftes til at tage ud..

Sikkert ????  Det siger jeg da heller ikke der ikke er nogle der gør eller ?    Jeg svarede ud fra eget synspunkt .

Anmeld

30. december 2012

Lunae

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Jeg ville blive hjemme, men det er mest fordi jeg synes det er synd hvis kæresten bare skal sidde alene nytårsaften! Samtidig vil jeg også helst være sammen med mine børn

Hvis han er helt afklaret med det, så ville jeg nok tage afsted!

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Jeg tog afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.