I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Lady Marion <3

morethanperfect skriver:

Tak for alle svar piger <3

Jeg har besluttet mig for jeg spiser hjemme og tager afsted når Oscar er puttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

TeamRocket

Synes det der med at ta ud uden børn nytårsaften er noget der hører sig til før man vælger at få børn. Nytårsaften er en ganske særlig dag, og skulle jeg vælge mellem min mand og børn og min søster + veninder ville jeg helst være sammen med mand og børn, især når ungerne ikke er større :-)

Anmeld

29. december 2012

tarkoflen

morethanperfect skriver:

Tak for alle svar piger <3

Jeg har besluttet mig for jeg spiser hjemme og tager afsted når Oscar er puttet

Det lyder som en god plan!

Havde dine unger været større, så de forstod, at nytår er noget særligt, så var jeg nok blevet hjemme, men det er jo stadig bare en aften som alle andre for dem...

Og mon ikke farmand kan klare denne aften alene det tror jeg nu nok! Nogle gange skal vi kvinder nok passe på med at blive for pylleret

Rigtig god nytårsaften til jer alle

Anmeld

30. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hopper med på at være gammeldags. Synes helligdage/højtider og mærkedage (fødselsdage) hører sig familien til (mand/børn).

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

30. december 2012

Fenja09

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Jeg synes det er en god plan du har lagt med at spise hjemme og tage afsted når din søn er puttet. Jeg synes nytårsaften er totalt opreklameret og det betyder ikke noget særligt for mig, udover at vi har overlevet endnu et år og forhåbentligt går et nyt og godt i møde. Så synes helt sikkert at du skal tage afsted, hvis din mand har sagt god for det!

Jeres drenge er jo heller ikke så gamle endnu, at de forstår "nytår" når de engang gør det, så ville jeg nok være sammen med mand og unger. Indtil da - nyd at kunne tage afsted 

/Fenja

Anmeld

30. december 2012

Mettefpigen

morethanperfect skriver:

THej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Tag afsted! Han skal da nok klare den derhjemme :-)

Anmeld

30. december 2012

Mettefpigen

Lady Marion <3 skriver:

DDe

Skal Daniel sidde helt alene hjemme med begge børn ?? Ikke at det ikke er ok , men syntes sgu det er synd for manden at skulle fejre det alene sådan en aften

Det er der da mange der gør.... Nogle skiftes til at tage ud..

Anmeld

30. december 2012

Koen.

Carina:-) skriver:

Det er nok fordi vi er sådan nogle gamle tanter at vi tænker sådan 

Jeg ville slet ikke kunne undværemin familie,men måske ville det betyde så meget hvis jeg var ung og sprød.

Jamen så er jeg os en gammel tante jeg er kun 22 men har det på præcis samme måde

Ts. Jeg ville blive hjemme, ville ikke kunne undvære min familie sådan en dag og ville ikke lade manden fejre nytår alene uanset om han var ok med det eller ej

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Lærke&Liam. skriver:

Jamen så er jeg os en gammel tante jeg er kun 22 men har det på præcis samme måde

Ts. Jeg ville blive hjemme, ville ikke kunne undvære min familie sådan en dag og ville ikke lade manden fejre nytår alene uanset om han var ok med det eller ej

Vil lige tilføje han ikke skal sidde alene , men min far kommer de har et tæt forhold .. 

Men jeg har besluttet mig for jeg spiser hjemme og tager afsteD når Oscar er puttet

Anmeld

30. december 2012

bobbles

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Hvad skal jeg gøre ??

jeg vælger at blive hjemme med kæreste og børn. men har kun været ude og drikke hele to gange nytårs aften det er ikke så vigtigt synes jeg. vil hellere sidde med familien og spise noget godt mad. skal selv være sammen med min kæreste og børn vi skal ud til min sviger forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.