morethanperfect skriver:
Hej piger ..
Jeg er lidt på den ..
Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..
Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig .... 
Hvad skal jeg gøre ??
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stemme.
På den ene side så tænker jeg at hvis du har brug for at komme afsted, så skal du da bare gøre det og hvis barnet vågner og er ked så er hans far der jo til at være god ved ham og tage sig af ham. Og far er jo ligeså god som mor og som mor har man også brug for de der pauser hvor man kan koble af. Det bliver man bedre mor af.
På den anden side så ville jeg ikke selv tage væk fra mand og børn nytårsaften fordi jeg er så gammeldags at jeg syntes at vi skal holde de der højtider sammen. Men jeg ved godt at mange andre har en anden holdning. Og jeg ved i alt fald at jeg havde taget ud til søster og veninder og hygget mig selv uden at betænke mig hvis det ikke havde været en højtid. 
Anmeld