I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg tage ud til min søster ?? Eller blive hjemme ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.914 visninger
66 svar
0 synes godt om
29. december 2012

morethanperfect

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Lady Marion <3

Aiiii jeg var blevet hjemme ved mand og børn men jeg er jo også gammeldags   tænker bare er det ikke en aften man fejrer sammen som familie ??  Og siger din mand ikke bare sådan fordi han ved du så gerne vil afsted ??  Jeg var blevet hjemme , specielt med en baby og en tumling   Men det er kun min mening .

Anmeld

29. december 2012

Najsen

Tag afsted.

Hvis han skulle vågne og være ked af det kan din kæreste vil klare det

Anmeld

29. december 2012

Tona

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stemme.

På den ene side så tænker jeg at hvis du har brug for at komme afsted, så skal du da bare gøre det og hvis barnet vågner og er ked så er hans far der jo til at være god ved ham og tage sig af ham. Og far er jo ligeså god som mor og som mor har man også brug for de der pauser hvor man kan koble af. Det bliver man bedre mor af.

På den anden side så ville jeg ikke selv tage væk fra mand og børn nytårsaften fordi jeg er så gammeldags at jeg syntes at vi skal holde de der højtider sammen. Men jeg ved godt at mange andre har en anden holdning. Og jeg ved i alt fald at jeg havde taget ud til søster og veninder og hygget mig selv uden at betænke mig hvis det ikke havde været en højtid.

Anmeld

29. december 2012

AnnaK89

Jeg var blevet hjemme men det er også bare mig

Du skal gøre hvad du føler for

Anmeld

29. december 2012

Benjamins'mor

Han er jo hans far, mon ikke han har styr på det.

Jeg ville tage afsted.

Anmeld

29. december 2012

morethanperfect

Lady Marion <3 skriver:

Aiiii jeg var blevet hjemme ved mand og børn men jeg er jo også gammeldags   tænker bare er det ikke en aften man fejrer sammen som familie ??  Og siger din mand ikke bare sådan fordi han ved du så gerne vil afsted ??  Jeg var blevet hjemme , specielt med en baby og en tumling   Men det er kun min mening .

Men min søster er jo også min familie ..

Nej for jeg sagde til min kæreste at han bestemte hvad jeg skulle .. Og har slet ikke sagt noget om hvor meget jeg gerne ville med ..

Har holdt jul med min kæreste de sidste 4 år , og kunne godt tænke mig at holde nytår med min søster ..

Anmeld

29. december 2012

Carina:-)

Ville du have dt ok med at. Manden smuttede og du sad med de små?

Jeg ville ikke,og ville blive hjemme.

Også fordi den lille er så lille endnu 

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

morethanperfect skriver:

Men min søster er jo også min familie ..

Nej for jeg sagde til min kæreste at han bestemte hvad jeg skulle .. Og har slet ikke sagt noget om hvor meget jeg gerne ville med ..

Har holdt jul med min kæreste de sidste 4 år , og kunne godt tænke mig at holde nytår med min søster ..

Jeg er jo også af den gamle skole  , jeg ville holde med min familie , min søster er også min familie men der er forskel på mand og børn og søster .. Ville jeg ikke kunne undvære min søster til nytår havde jeg inviteret hende hjem til mand og børn og holde nytår   Jeg ville som barn have syntes det var mærkeligt at min mor holdte min min moster og jeg var hjemme alene med søster og far ... I min verden er man sammen med sin lille familie hvis man har valgt at have en ( men du ved , jeg er dobbelt så gammel som dig &nbsp

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

Carina:-) skriver:

Ville du have dt ok med at. Manden smuttede og du sad med de små?

Jeg ville ikke,og ville blive hjemme.

Også fordi den lille er så lille endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.