I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

morethanperfect

Carina:-) skriver:

Ville du have dt ok med at. Manden smuttede og du sad med de små?

Jeg ville ikke,og ville blive hjemme.

Også fordi den lille er så lille endnu 

Hmm .. Ja hvis jeg havde det fint med det ville det jo ikke gøre mig noget
Men nu har han været rigtig meget ude , og kan mærke jeg trænger til at være lidt sammen med min søster og mine sætteste veninder ..

Han har jo også sagt han syns jeg skal tage afsted .. Men jeg syns bare det er svært ..

Min far kommer også derned , og jeg ved at han kan hjælpe hvis der skulle ske noget .. Og hvis Noel ville være helt ulykkelig var jeg selvf. taget hjem .. Jeg er jo kun 40 km. væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Dinna88

hvad med et kompromis?
Du spiser med din familie, tager hen til din søster og er der til måske kl 01. Så kan I gå ind i det nye år sammen, men du er også sammen med din familie. Og så kan du jo nøjes med at drikke en smule, hvis noget overhovdet.

Det behøver jo ikke at være enten eller!

Anmeld

29. december 2012

morethanperfect

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er jo også af den gamle skole  , jeg ville holde med min familie , min søster er også min familie men der er forskel på mand og børn og søster .. Ville jeg ikke kunne undvære min søster til nytår havde jeg inviteret hende hjem til mand og børn og holde nytår   Jeg ville som barn have syntes det var mærkeligt at min mor holdte min min moster og jeg var hjemme alene med søster og far ... I min verden er man sammen med sin lille familie hvis man har valgt at have en ( men du ved , jeg er dobbelt så gammel som dig &nbsp

Heheh ... Men Oscar er jo kun lige blevet 2 år , og sover jo alligevel bare

Men ja , jeg syns stadig det er svært ..

Anmeld

29. december 2012

Carina:-)

morethanperfect skriver:

Hmm .. Ja hvis jeg havde det fint med det ville det jo ikke gøre mig noget
Men nu har han været rigtig meget ude , og kan mærke jeg trænger til at være lidt sammen med min søster og mine sætteste veninder ..

Han har jo også sagt han syns jeg skal tage afsted .. Men jeg syns bare det er svært ..

Min far kommer også derned , og jeg ved at han kan hjælpe hvis der skulle ske noget .. Og hvis Noel ville være helt ulykkelig var jeg selvf. taget hjem .. Jeg er jo kun 40 km. væk

Du skal også gøre som i som familie har det bedst med.

Anmeld

29. december 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

hvad med et kompromis?
Du spiser med din familie, tager hen til din søster og er der til måske kl 01. Så kan I gå ind i det nye år sammen, men du er også sammen med din familie. Og så kan du jo nøjes med at drikke en smule, hvis noget overhovdet.

Det behøver jo ikke at være enten eller!

jeg har ikke mulighed for at tage hjem med mindre jeg tager en taxa , så det vil jeg kun gøre hvis det var i en nød situation da det koster 700 kr.

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

morethanperfect skriver:

Heheh ... Men Oscar er jo kun lige blevet 2 år , og sover jo alligevel bare

Men ja , jeg syns stadig det er svært ..

Skal Daniel sidde helt alene hjemme med begge børn ?? Ikke at det ikke er ok , men syntes sgu det er synd for manden at skulle fejre det alene sådan en aften

Anmeld

29. december 2012

Carina:-)

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er jo også af den gamle skole  , jeg ville holde med min familie , min søster er også min familie men der er forskel på mand og børn og søster .. Ville jeg ikke kunne undvære min søster til nytår havde jeg inviteret hende hjem til mand og børn og holde nytår   Jeg ville som barn have syntes det var mærkeligt at min mor holdte min min moster og jeg var hjemme alene med søster og far ... I min verden er man sammen med sin lille familie hvis man har valgt at have en ( men du ved , jeg er dobbelt så gammel som dig &nbsp

Det er nok fordi vi er sådan nogle gamle tanter at vi tænker sådan 

Jeg ville slet ikke kunne undværemin familie,men måske ville det betyde så meget hvis jeg var ung og sprød.

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

jeg har ikke mulighed for at tage hjem med mindre jeg tager en taxa , så det vil jeg kun gøre hvis det var i en nød situation da det koster 700 kr.

hvis din far er i nærheden, kan han så ikke hente dig?

Anmeld

29. december 2012

morethanperfect

Lady Marion <3 skriver:

Skal Daniel sidde helt alene hjemme med begge børn ?? Ikke at det ikke er ok , men syntes sgu det er synd for manden at skulle fejre det alene sådan en aften

min far er der dog også så han skal ikke sidde alene, og han har selv tilbudt det, desuden skal han også arbejde til klokken fire.

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

Carina:-) skriver:

Det er nok fordi vi er sådan nogle gamle tanter at vi tænker sådan 

Jeg ville slet ikke kunne undværemin familie,men måske ville det betyde så meget hvis jeg var ung og sprød.

Ha ha præcis , tanken om ikke at skulle holde med mand og børn kunne slet ikke falde mig ind   Ville selv være enormt trist over at skulle sidde alene hjemme sådan en aften med ungerne ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.